petak, 08.04.2011.

Doprinosi ...

Potrebni dokumenti su prikupljeni, čekam sad da se odrede doprinosi za platiti...
U međuvremenu sam u budućem vrtu već zasadila 3 voćke (trešnja, kruška i jabuka) i to stare sorte koje sam nabavila iz Požege. Isključivo sam htjela nešto od tih straih sorti jer su mi puno ukusnije od ovih današnjih sadnica a navodno ih se ne treba svake godine obrezivati što mi odgovara :D.
Osim voćki zasadila sam i ca 30 sadnica jagoda mjesečarki, jednu malinu, grožđe i cvijeća hrpu ...

- 16:36 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

gradimo si kuću

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

http://kokeza.blog.hr/