utorak, 20.11.2007.

sve naopako

Evo, sjedim na faksu, 8 i 20ak minuta je... vise od pola sata sam vec tu, iako je predavanje u 9. Sta da se radi, busevi su divna stvar. Umjesto da se uhvatim projekta blejim po internetu.
Bila sam u Zagrebu za vikend, hocu nazaaaaad. Vikend je bio sasvim naopak... Al ipak super. Nahranila sam djevojcice tralalalala, zapravo....ako im nije bilo dovoljno ko im je kriv, ja se samo nadam da je bilo ukusno.
Bolnica ko bolnica, jos se nadam da necu morati tako skoro ponoviti taj posjet...
Za razliku od vikend-snijega i bljuzge, ovdje je sunce, i umjesto da idem na neku kavu ja sam na fakultetu, sat vremena prije predavanja, ooooo da. Dobro je V rekla "zivot je peder". Neka V, al mi smo jace.
"zajedno sa j" me vodila na (ne)normalnu svirku u subotu. Jako dobra svirka moram priznati. Hvala sto si me odvela :*

Ljubi vas sve B.
- 08:23 - Komentari (6) - Isprintaj - #