ponedjeljak, 12.11.2007.

:)

Par slova, samo da pomaknem "blabla" post...

Užasan dan. Čekanje u kilometarskom redu da bi mi rekli "to se mora izvaditi do 8:30h, dođite neki drugi dan u 7..." divno. Vani pljuščina... "Rešilo Nebo da potopi Svet"...ma da ga sravni sa zemljom. U međuvremenu se nešto kao i smirilo. Al ja još uvijek moram na fakultet, a još uvijek nisam napravila ono što trebam, ne da nisam napravila, nisam ni počela. Opet mi je jutros održana lekcija "ne studiraj ako ti se ne studira"... Gnj. Da je život bio fer ja bi sad bila na zadnjoj godini i sve bi bilo u redu, još bi imala volju. Bar se nadam. A ovako guram bez trunčice volje i motivacije. Ne znam kome šta dokazujem, al umaram sebe.

Nema veze, vikend će brzo. Ne znam kakav, ali vikend, i daleko odavde. A onda opet ponedjeljak kao ovaj, u čekanju, razmišljanju, na rubu živčanog sloma, baš kao i inače.

Al dobro sam ja. Divim se sebi koliko sam neuravnotežena i zabavno mi je. Da.

Kad bi bar mogla da naslikam Moj Svijet i da sve bude ako ne jednostavno, onda bar podnošljivo.

:*
B.
- 10:19 - Komentari (14) - Isprintaj - #