utorak, 18.03.2008. u 07:38


Od sada sam tu

Bit ćete automatski preusmjereni za 5...4...3...2...1 - SAD!

Komentiraj Printaj Permalink


ponedjeljak, 10.03.2008. u 10:19

Seoba naroda...


Predomišljala sam se dali da se selim ili ne,međutim presudila je vikendaška nemogućnost pisanja postova i ostavljanja komentara, užasno jadna naslovnica bloga (od koje mi se bljuje u zadnje vrijeme, koju ćak i ne čitam u zadnjih par mjeseci), prodanost servisa Novoj TV...bolje da ne nabrajam dalje!

Imam osjećaj da sam ovdje izgubila svoju privatnost.

Iako nikad nisam bila ni almost,a bogami ni cool nisam pošteđena "pametnih" komentara nadobudne dječurlije i ljubomornih kretena.

Sve u svemu vjerujem da će mi na mojblog.hr-u biti puno bolje i veselije, valjda će mi neka ili neki od mojih spamera ponuditi izraditi novi dizajn jer ovaj tamo ne funkcionira,valjda me neće barem u početku napadati sa zlobnim komentarima jer sam čula da su ljudi tamo puno dražesniji i miroljubljivi bez komplekasa (ovo se odnosilo na Barbicu) i pozivam sve moje prijatelje da nas se pridruže i tamo...

Blog neću gasiti,barem ne dok ne sredim i ne prebacim sve na mojblog.hr,a i da mogu svim preostalim divnim ljudima uputiti koju riječ da me ne zaborave!

Komentiraj Printaj Permalink


srijeda, 05.03.2008. u 10:12

Sutra...Danas je važan dan...


04.03.2008
Sutra je možda važan dan.
Reći ću vam sutra...
Zapravo čut ćete sami!!!


05.03.2008.
Primljena sam u klub spamerica i spamera!!!!Jeeeee!!!

party

Komentiraj Printaj Permalink


<< Arhiva >>