Kinssay u Hogwartsu

nedjelja, 22.06.2008.


PISMA
Tada nisam znala da je Hermiona upravo u tom času stupila u drugi svijet, prošlost.Hermiona se ogledala oko sebe.Hodnik je bio skoro isti.Škola je bila prazna.Ni jednog šuma.Osim šuma u njezinoj glavi.Vrtilo joj se,ipak nije mala stvar preći unatrag 40 godina.Pala je u nesvjest.


-
Hodala sam, u sadašnjosti, prema učionici Čarobnih napitaka.Hogwarts je bio prazan.Prislonila sam uho na vrata Snapove učionice.Zašto?Htjela sam provjeriti da li je Snape ovdje, kako glupo...da se nije slučajno negdje sinsonirao sa Cho...Ma pričam gluposti, kolika je šansa da se to dogodi uopće? Taj čas su mi svakakve lude zamisli i pitanja letjela glavom.No, Snape je ovdje, u učionici.
-"Nitko nije gdje je trebao biti, zar ne?" rekao je glas ispred mene. Harry.
Što on zna o svemu ovome?Sigurno se još ljuti radi onoga s Georgom.
-"Nisi na nastavi?" pitala sam ga ustajući.
-"Nisi ni ti." pa da, nisam.
Pogled mi je pao na vrata iznad stepenica, na drugom kraju škole,koja su se otvarala.Profesorica McGonagall hodala je stepenicama.Povukla sam Harrya iza zida da nas ne vidi.Profesorica je izgledala zadovoljno, a izlazila je iz Dumbledorova kabineta.Nakon što je skrenula iza ugla Herry se naglo ustao, i ne okrećući se, nastavio u pravcu iz kojeg je došla McGonagall.
-"Kuda ideš?"pitala sam ga.
-"Mali posjet kabinetu ravnatelja."
-"Jesi li ti pri sebi, Herry?Znaš da ne smiješ..."
-"Dumbledore nije u školi, Kinssay"
-"Super.To znači da možeš u njegov kabinet?Osim toga kako znaš da nije..."
-"Šuti i dođi"
-"Ne idem!"
Trenutak smo mirno stajali .Povukao me za ruku, ne znam zašto sam ga poslušala, ali definitivno smo se morali požuriti.
Došli smo do kamene vodorge.Trebala nam je lozinka.
-"Sirovi gulaš."rekao je Harry i kamena vodorga odskočila je u stranu, a pokretne zavojite stube odvele su nas do hrastovih vrata.Nije mi bilo jasno zašto uopće idemo.
-"Želim ti nešto pokazati."rekao je Harry otvarajući vrata.Po prvi puta sam se nalazila u Dumbledorovom kabinetu.
-"Znam da ne bih smjeo provavljivati i da to nije baš lijepo... " rekao je pokazujući na policu punu pisama i papira.
-"ali uzmi ovo,"rekao je Harry stavljajući mi u ruke par pisma. -"Od Roberta Sumottya, te još nekih, čak se spominje Red Feniksa..."
-"Bio si već ovdje?I čitao ovo?" rekla sam s nevjericom.
-"Dumbledore mi ih je pokazao,prije nego što je otišao, jer se nadao da će mi pomoći...ako nagađmo istinu."
-"Kakvu istinu? O čemu pričaš?
-"Da se Timonus sprema za pohvat.Šta ja znam, da me ubije.Odbio sam svaku glupu zaštitu."
-"Hoćeš reći da se taj smrtonoša, Timonus na zadatku da te ubije?"
-"Slična priča svake godine." rekao je tiho, sebi u bradu.Ne, nije isto, ovo je drukčije!
-"Dumbledore je samo tako otišao, ostavivši te ovde,bez..."
-"Ne znam.Dogodilo se nešto hitno valjda.znaš da su me čak htjeli poslati iz Hogwartsa..."
-"Zašto si odbio sve zaštite?" pitala sam ga ozbiljnim tonom.Još sam uvijek držala papire u rukama.
-"Nisam htjeo da se diže prašina..."
-"Pa, Herry, što je s tobom?Ozbiljno..."
"Daj samo pročitaj ovo, možda ti odjednom sine." Pogledao je na pisma koje sam držala.



-
- 20:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.