Kinssay u Hogwartsu

srijeda, 11.06.2008.

-"Molim?Kako nisu prazni?" začuđeno sam pogledala Rona.Tada mi je dao papire u ruke i rekao da se približim kaminu.I zaista,u blizini vatre mogla su se razaznati sitna slova.Ron je počeo čitati:
-"Alohomora- čarolija za otključavanje vrata.-Savladao.
Aparecium- čarolija koja nevidljivu tintu čini vidljivom.
Veritaserum- najmoćniji serum istine.-Napraviti.
Wingardium Leviosa- čarolija koje uzrokuje da stvari polete..."čitao je ron.
-"Pa to je popis čarolja!I sa strane što je Snape dodao tipa"savladao","napraviti serum istine"...tada je već bio dobar u napitcima,ali što nije znao da za to treba dozvola Ministarstva?""rekao je Harry bez previše oduševljenja.
-"Ima toga još.CIje stranice su pune čarolija...a ispod pišu točne upute kako se izvode,kojim pomakom štapića i sve..."dodao je Ron.
-"Tada su učili toliko čarolija?"pitala je Cho.
-"Sumljam,gle vidš ispod Avadru Kedvru....i kako se izvodi...to nisu učili na satu sigurno."rekla sam. Ron je dalje nastavio čitati popis čarolija:
-"...Da,Avada Kedavra- prokletstvo. Donosi trenutnu smrt uz bljesak zelene svjetlosti. Ničim se ne može zaustaviti. Jedno je od 3 neoprostiva prokletstva.-uputa važna iza.Vježbati."
-"Molim?Vježbati Avadru Kedavru?"
-"...Deletrius- čarolija koja čini da se stvar raspadne.-Znam
Disapparate- čarolija za nestajanje po želji-Uspio
Densaugeo- čarolija za rast zubi
Expecto patronum- čarolija za obranu od Dementora..."pročitao je Ron.
-"Znate koliko ovoga ima?"pitao nas je Ron gurnuvši mi u ruke papire.Spremila sam papire u džep jer su u taj trenutak u prostoriju ušla grupa učenika prve godine.Opet smo bili malo razočarani, jer su to ipak bile samo nake glupe čarolije.Dogovorili smo se da ćemo nastaviti ujutro te smo otišli do spavaonica.Prije nego što sam zaspala u sebi sam pročitala još par čarolija s popisa.Expelliarmus- čarolija koja uzrokuje čireve,
Imperius curse- čarolijaza potpunu kontrolu nad nekom osobom. Postiže se izgovaranjem riječi Imperio. Jedno je od 3 neoprostiva prokletstva.-Neznam Može joj se oduprijeti
Incendio- čarolija koja pali vatru,
Sinsonsa-čarolija za sinsoniranje-Vrlo povjerljivo,upute iza..."
-"Uputa za sinsoniranje?!"rekla sam i brzo prolistala par strana te došla do poglavlja upute.

- 09:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.