Slatkiši!

Mario Valentić
Image Hosted by ImageShack.us

Toše Proeski
Image Hosted by ImageShack.us

Orlando Bloom
Image Hosted by ImageShack.us


< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen =)

Sve...=)

*********************************
ZA BILO KOJE PITANJE O
MENI,OBLOGU........
kim7@net.hr

*********************************


Koliko vas je bilo:

Counter
Counter

O MENI:
IME:KIM
HOROSKOP:RAK
DATUM ROĐENJA:9.7.1993

JA SAM:
~TVRDOGLAVA,PONEKAD DOSADNA,
JADNI MOJI RODITELJI he,he
~"VOLIM SVE ŠTO VOLE MLADI"
~IMAM DOSADNOG BRATApuknucuburninmad
~IMAM OGROMNU KORNJAĆU
SIMBI
FRENDOVI;
SUŠAC,ANA,PETRA,
BRNA,RAZUM,BARTA,
KATARINA,ELENA,
BARBARA,ZRINA,
FANI,STY,DOKA,ELENA,
ANDRA,DOKA,NINA,
IMA IH JOŠ.............
~OTKAČENA SAM smijeh

Pjesma od Toše....

Baci pogled preko ramena
kad podjes kad po meni ko
po suhom liscu prodjes
pa me makar laktom u
grudi pogodi makar grub
tvoj dodir bio jos mi godi

Baci osmjeh ispod uvojaka
barem da u tvoje misli bar
na kratko stanem ko u
usporenom filmu se spotakni
preko mojih nogu ruku mi dotakni

Ref.
Pratim te, sve u korak
svaku stopu poljubim
svaku suzu, svaki uzdah osjetim
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te, i kad ne gledam
po koraku te znam
svaki drhtaj tvoga tijela osjecam
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te

Kad se ispod tvoga kisobrana stisnem
ja sam sretan iako na pola kisnem
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Ref.

Krv u glavu udari
i ko struja ozivi
ovo tijelo bar na
kratko ozdravi

Ref.

Pratim te
(3x)

nedjelja, 21.01.2007.

.......nema naslova za ovo osim.......UBOJSTVO!!!....

Dragi moji počinje me opet depra hvatati!
Moj kum Goran se prije desetak minuta
OBJESIO! Nemam snage pisati dalje
sorry ljudi pozz



| CoLoR My WoRlD (32) | Or ShUt Up | # |

<< Arhiva >>