Svašta nešto
KIMIKO
AFION
BILK
GARAGEBAND

(Experi)Mental pop

01.12.2006., petak

Concerning the UFO sighting...

Image Hosted by ImageShack.us U zadnje vrijeme si masiram dušu Sufjanom Stevensom. Stvarno, ako netko to do sad još nije slušao, vrijeme je da počne. Inače, postoji i "Islandski Sufjan Stevens" koji se odaziva na ime Benni Hemm Hemm. Njihova muzika nije toliko dirljiva, ali suludi Microdisney aranžmani su im dodirna točka.

Odnedavno posjedujemo DVD "On/Off the Record" o snimanju albuma "Neon Golden" grupe Notwist. Kao i uvijek, dokumentarci o bendovima mi izazivaju mješavinu novonastale simpatije, divljenja i čuđenja tipa: "Pa to totalno mogu i ja! Zašto to njima uspijeva, a nama ne? Pa nisu ništa bolji...". Uglavnom to je dokumentarac o četvorici najsimpatičnijih nerdova u povijesti kugle zemljane. Jedna od smješnijih stvari je "Acher Brothers Veto Right"...no, pogledajte film...

Kupio bih si cijevno pojačalo. Ustvari, da ne živim u zemlji neznanja, kupio bih si Line6, ali prolkleto je teško u ovom kraju Europe naći čovjeka koji će popraviti digitalni uređaj. Mislim, budući da sam dipl. ing. eklet...elkt...ektroteh...elektrotehnike znao bi ga ja porpaviti sam. Samo što nemam alata, vremena ni dijagrama pomoću kojih bih išta napravio. Ali baš da nema servisera to mi je too much...Anyway, digitalna pojačala otpadaju. I tad mi ostaju samo cijevna čuda. Ja bi najrađe 30W A klase. Ali kažu da VOX AC30 više nije ko nekad, a i težak je. Postoji još i Crate, ali je skup. Postoji i Framus, ali je turbo skup. Posoji Orange koji je teško nać i vani, i skup je. Postoji Laney, ali taj mi nekak ne djeluje kvalitetno. U zadnje vrijeme škicam Fender Hot Rod Deluxe. Ima dobar clean, ima dobar reverb. Svira ga Marcus (Da Marcus skoči s litice, i ja bi skočio zujo )...Naravno, u usporedbi s Line 6 je bar par kila teži, i moram pazit na cijevi, standby ovo, ono...ali dalo bi se preživjeti...

Naš mali Kimikaza kolektiv inače vrijedno vježba i sprema se na svirku u Booksi 16. 12. i u Purgeraju 28. 12.

Hmmm, da, Purgeraj je pravo bluz rockersko središte. Pitam se kako će nas tamošnja publika dočekati. Iskreno, volim ići na mjesta gdje nas ne očekuju. Obično nam je svima ugodno. Doduše jednom smo doslovno svirkom istjerali pola Praćke van. Ali sad više nismo tak neobuzdani...

- 16:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

GARAŽNA RASPRODAJA
KLIKNITE! KUPITE!
Opis bloga
Odlično mjesto za introvertne ekshibicioniste