Photobucket - Video and Image Hosting

28.05.2006., nedjelja

t3h Street race 402

Na početku samo da se ispričam pošto sam odma poslje starta bloga postao neaktivan...ali da budem iskren čini mi se da ni nemam preveliko zanimanje za blog(pišem ga tu i tamo iz razonode)...moguće je da je to zato što sam vam odma svima(ljudima koje sam upoznao preko blog kava) otkrio koji je moj blog...možda je trebao ostati sakriven jer ovako već pazim što pišem i kako..

No eto danas sam bio na Street race-u 402 u Velikoj Gorici pa ću onda samo podjeliti nekoliko slikica sa vama...nekih autića koji mi se čine da su noviji i nisu sudjelovali na izlaganju 2k5. godine :)
Snimio sam djelomično i jedan burnout i start finala kategorije 12 i 13 pa ako je netko baš zainteresiran neka mi komentira tu pa ću mu uplodat preko icq-a/msn-a
pa eto nadam se da će uživati ljubitelji automobila..

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Pimp my ride style..

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
- 19:23 - Komentari (9) - Isprintaj - #

11.05.2006., četvrtak

Moving too slow

Volite li stil brzoga života u Zagrebu? Da li ikad razmišljate o tom načinu života kao jedinome kojeg znate?...nema polaganih šetnjica do obližnjeg parka gdje bi se sjeli na klupicu i gledali vrijeme kako prolazi dok se vama nikamo ne žuri...Zamijetili biste mnogo ljudi koji se pokušavaju opustiti u to malo zelenila koje Zagreb nudi...Ono što me je potaknulo na to razmišljanje je moj posjet Botaničkom vrtu u pauzi sa posla...
Photobucket - Video and Image Hosting
Ugledao sam jednu djevojku u grupici kojima je vodič pokazivao biljke i njhova podrijetla..primjetio sam kako ona sve to doživljava dosadno i jedva čeka da se makne od tamo...no kamo tada? na asvalt Zagreba? U neki obližnji kafić? Svatko ima svoje veselje, pa normalno i ja volim otići na kavu sa frendovima/frendicama...ali još više od toga volim parkove, prirodu, čisti zrak...
Hvala Bogu te sam sreće pa kod kuće imam dosta zelenila u kojem mogu uživati...nebih sad želio da ljudi dobiju dojam o meni da sam neki hippy...ali iako provodim dosta vremena u gradu i uz računalo, često volim uživati i u prirodi/sunčanom danu.
Zanima me što vi mislite o opuštanju u prirodi i koliko često to radite?Ili vam je možda ipak od parka draži kafić ili neki party?



- 15:18 - Komentari (15) - Isprintaj - #

05.05.2006., petak

Killtoys new toy =)

Nakon dugog i iscrpnog pukušaja sakupljanja kreme za ruke smijeh iliti para, kako bih dodao jedno novo računalo u našu kuću..puknulo me je i odlučio sam istrošiti svoju ušteđevinu na nešto drugo headbang
Naime računalo za koje sam ja štedio trebalo je imati jako dobru konfiguraciju pošto sam do prije 2 ili 3 tjedna bio ovisan online gamer lud...i sve to zahtjevalo je mnogo novaca...da se bolje izrazim to je vreća bez dna.
I napokon došao je sestrin rođendan gdje sam upoznao predivne ljudove party(moj treći susret sa blogerima) zbog kojih sam se natjerao da online igru zamijenim Blogom, jer Blog ne zauzima toliko puno vremena.I tako nakon 3 tjedna odvikavanja(moram priznati da je bilo teško) uspio sam(kao što i sami vidite)..
Kako sam tada imao viška novca u džepu koji me je užasno svrbio odlučio sam ugoditi sebi i kupiti nešto što mi se sviđa u granicama tog novca...
Gledao sam mp3 playere...i tako sam po webu prelistao barem pedesetak vrsti koje su dostupne u Hrvatskoj da bi mi na kraju za oko zapeo iPod nano od 2 gigabajta...I tako došao sam u Links dućan (malo reklame ne škodi hehe) gdje moram priznati da imaju odličnu uslugu pa mi je čovjek pomogao i pri izabiru...a pošto nisam želio ispljunuti gotovo 200 kuna više za crnu boju playera uzeo sam bijeli po kojem ionako pamtim sve iPodove..

Photobucket - Video and Image Hosting

Moram reći da je stvarčica krasna i mislim da bi si je mnogi ljudi poželjeli, no ipak možda malo i precjenjena.Na cijeni ga najviše drže dimenzije koje su strašno malene, no šta je tu je...ja sam sad zadovoljan i happy pa odlučih ostatak casha posuditi svojoj dragoj sekici koja me tako dobro izreklamirala na svom blogu smokin, da kupi i sebi isti samo sa gigom memorije manje :D
Dakle eto ako me sretnete u gradu(za one koji me znaju) i vidite da imam slušalice u ušima nemojte me ni pokušavati dozvati jer ova stvarčica ima bass jačine moje sobne linije..nego radije pokušajte gađajući kamenjem i sl. nut
au revoir,vaš Killtoy <3

Eto podsjetila me moja Amberka da je i ona djelomično zaslužna za ovu sagu o iPodu pa da se i nju spomene, jer da nije bilo nje još bih uvijek imao 1500kn više u džepu razmišljajući što da si kupim dead pa hvala ti draga Amber wink

- 21:20 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ubijanje vremena politiziranjem o životu :P

Linkovi