Photobucket - Video and Image Hosting

26.04.2006., srijeda

My Castle in the sky

Photobucket - Video and Image HostingNakon gotovo godinu i pol čekanja na pravo vrijeme, i nakon prisustvovanja na 3 blogerska okupljanja prisilio sam se da se i ja pridružim blogosferi i počnem sa vlastitm žbrljanjem o vlastitom životu.
Skužio sam da ovdje ima izvrsnog društva, pa kad već i idem po "Blogerskim kavama" da se više nemoram švercati uz sestru, već da mogu reći da i ja imam svoj kutak za žuti trenutak nut
O html kodu još neznam ništa tako da će uređivanje mog bloga neko vrijeme pričekati...hehe
Inače moja draga seka je Pamsweetpea pa se nadam da će ona sad kad ovo pročita i mene izreklamirati na svom blogiću jer će meni to dobro doći.

Da malo kažem o sebi..hm pa mogu reći da sam optimistična osoba ili barem tako volim misliti o sebi smokin ..nekima ljudima se to dopadne, nekima ne...pa ipak mislim da su moji prijatelji sličniji meni u pogledu na život pa se zbog toga i dobro slažemo.
Ponekad filozofiram bezveze pa ako će netko i čitati nadam se da će mu se svidjeti rolleyes
Pošto mi je ovo prvi post nebih htio previše duljiti pošto trenutno ionako nisam inspiriran za ništa već se samo nadam da će ga barem netko pročitat i poželjet mi sreću. party



- 19:28 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ubijanje vremena politiziranjem o životu :P

Linkovi