Vidim da neke zanima pa...
Imam 20 godina
Visoka sam 172cm
Željena težina:
Za početak 73kg
Kasnije 65kg
Imam dečka koji mi je velika podrška u svemu ovome
Nemam baš direktan pristup internetu od kuće no pa ću se javljat svaka 4 dana (otprilike)
Hvala svama na podršci cerek

KILE DOLE!!!

12.08.2006., subota

92,9

Nije loše jelda? rofl Ide to meni! zujo Jedva čekam da bude ispod 90. Čitala sam malo vaše blogove i nebi baš htjela pretjerano komentirat al mislim da to vaše izgladnjivanje nije zdravo. no Jer ako si jedan tijedan na takvoj rigoroznoj dijeti kad prestaneš s njom tijelo ti odmah kad počneš normalno jesti izvuče sve živo iz toga i opet se udebljaš i više nego kaj si imala prije. eek Mislim da je ova UN dijeta ok jer jedeš sve pa čak i slatko svaka 4 dana nije ju teško izdržat, a pokazuje rezultate možda ne ko dva dana samo na vodi ali treba znati da se kile trebaju gubiti postupno kak su se i nakupljale. Ja se nadam da ću za godinu dana imati savršenu kilažu za svoje godine i visinu i super liniju. Čujemo se... wave

- 15:58 - Komentari (11) - Isprintaj - #

08.08.2006., utorak

94,7

Prošla su prva 4 dana i ja imam kilu manje.winkyeswink Jako sam zadovoljna jer ako će svaka četiri dana biti kila manje ja ću uspjeti skinuti večinu svojih suvišnih kilograma. zujo Nije mi bilo teško izdržati dijetu čak ni voćni dan, nadam se da će tako biti i ubuduće... Čujemo se za 4 dana...

- 21:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

04.08.2006., petak

95,7

Bok svima! wave Ovaj blog pokrenut je u svrhu skidanja kila! yes Što radi estetskih, a što radi zdravstvenih razloga. Danas sam čvrsto odlučila napokon izdržati dijetu do kraja a za to mi treba i velika podrška jer ipak moj je cilj skinuti 30-ak kilograma. eek Nije bitno koliko će mi vremena za to trebati bitno je da uspijem izdržati i da ne posustanem. yes Izabrala sam dijetu za koju sam čula da nije jako teška, a da je djelotvorna i ako se izdrži do kraja mijenja metabolizam i sprečava ponovno nagomilavanje kilograma. Moj najveći problem je što imam spor metabolizam i mada nisam toliko puno jela (koliko neki drugi mogu) sve mi se primalo. Istina je da volim finu papicu i volim jesti u umjerenim količinama ali ni te umjerene količine nisu mi pomogle da ne dobijem kile. njami Dijeta koju sam izabrala sastoji se od četiri dana koji se izmjenjuju jedan za drugim to je takozvana UN dijeta. Sama dijeta traje 90 dana, a nakon nje slijedi još 90 dana poludijete u kojima se normalno jede osim doručka koji ostaje isti kao i dok dijeta traje. Ako se želi smršaviti još koji kilogram dijeta se ne smije nono produljivati već se nakon ovih posljednjih 90 dana ponovno počinje dijeta. Što je još bitno? Popiti barem dvije litre vode na dan! Što može imati za posljedicu da ćete svako malo biti na wc-u kao ja, ali to je i bit jer se kroz mokraću izbacuju masti iz tijela. eek To je sve za sada od mene izvještavat ću kako mi ide dijeta... Bye!mah

- 20:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O čem se tu radi?
Ovaj blog je pokrenut
u svrhu skidanja kila!
Naslovi postova koje
ću objavljivati biti će
iznos mojeg
trenutačnog stanja
na vagi i nadam se
da će se ta brojka
smanjivati!!! smijeh

UN DIJETA

Cilj je ove dijete, uz skidanje viška kilograma, dovesti do promjene u metabolizmu, čime se osigurava da se izgubljeni kilogrami neće vratiti.
Dijeta traje 90 dana i za to se vrijeme gubi od 18 do 25 kilograma.
Ako je potrebno skinuti manje kilograma, dijeta se može prekinuti,
ali onda neće doći do promjena u metabolizmu.
Doručak je isti svih 90 dana - voće. Jede se uvijek u paru (dvije jabuke, dvije kruške, dvije naranče ili šaka sitnog voća).
Dijeta uvijek počinje proteinskim danom i nakon voćnog dana opet ide proteinski dan. Redoslijed dana ne smije se mijenjati.

PRVI DAN

Ručak: Meso kuhano ili pečeno u količini tri manja odreska, komad kruha, salata u neograničenim količinama. Na kraju treba popiti dva decilitra juhe bez tjestenine. Umjesto mesa mogu se pojesti tri jaja, kuhana ili pečena. Mlijeko i sir mogu se jesti samo ovaj dan. Juha je obavezna!

Večera: Isto što i za ručak, samo bez juhe. Treba voditi računa o tome da, ako je za ručak bilo meso, mora biti i za večeru. Isto vrijedi i za jaja.

DRUGI DAN

Ručak: Grah, grašak, leća, riža, krumpir (obavezno kuhano uz dodatak začina - papar, kečap, kuhani paradajz, origano), kriška kruha i salata.

Večera: Isto što i za ručak u manjoj količini (puni tanjur za ručak, pola tanjura za večeru).

TREĆI DAN

Ručak: Kuhano tijesto uz dodatak začina, pizza samo s kečapom ili bilo koje slano pecivo količine jedne pizze u pizzeriji.

Večera: Dvije manje kriške torte ili tri-četiri kolača, tri kugle sladoleda i obavezno rebro čokolade za kuhanje.

ČETVRTI DAN

Ručak: Voće

Večera: Voće

Tri puta u toku dijete (jedanput mjesečno) treba držati vodeni dan nakon voćnog dana, a nakon njega se nastavlja s proteinskim danom. Kava i čaj mogu se piti u neograničenim količinama, ali bez šećera.
Nakon dijete jede se normalno, s tim što voće ostaje još 90 dana za doručak. Ako se u sljedeća tri mjeseca od završetka dijete izgubi pet kilograma, znači da je došlo do promjene metabolizma. Ako se ne izgube, dijetu treba ponoviti. Dijeta se ne smije produljivati. Ako je potrebno skinuti još kilograma, dijetu ponoviti tek za tri mjeseca.