by: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com


Ime:Kristina
NIck:Kikach,Kika,Kiky
Godine:13
Zanimanje:plesanje hip hopa-plesna škola alfa i omega

Image and video hosting by TinyPic
familiju i frendove najprije
zatim:
jednog dečka
lito
ples
muziku
komp(net,fejs,msn,blog)
ludiranje
zezanciju
ROMANTIKU
filmove:hsm 1,2,3,cinderellu story,another cinderellu story,raise your voice...
ugl...sve šta je lipoo

Image and video hosting by TinyPic

Ženskare
Školu
Izmišljotine
Lažljivce
Umišljene ljude
Zimu

Ja...ehe...kliknite na slike da ih povecate...ako zelite...KISS
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<br Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<br Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<br

Image and video hosting by TinyPic
1.ne vridaj i ne pljuj po blogu
2.Ne odbrojavaj i ne piši kommove poput
kewl blog swrati jer na njih ne vraćan
3.Kad nešto šta san ja prawila(animacija,avatari)uzmete
javite u komentaru,ne na shoutboxu
4.Nemoj krast ove ukrašene sličice poput na vrhu
MY rulz...jer to nie moje,ako to želite idite jawit vlasniku
5.Ako ne zelite postovat ova prawila,imate gore crveni X ii otidite lipo






Image and video hosting by TinyPic
shakirin fan :-)
little princesscool blog by cool girl
sad girl______on mene ne voli
Suna i MAja
Dance girl
twilight girl
fergie's fan
tree hill fan
nella
Brinetič & Blondič

evo ovo dolje su neke animacije koje sam ja napravila bez vaših prijedloga i narudžbi,vi možete dati prijedlog ili tražiti animacije za vaš blog...UPOZORAVAM BEZ KRAĐE

make avatar

make avatar
make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar





make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar
make avatar
Sličice

cinderella story Pictures, Images and Photos

a cinderella story. Pictures, Images and Photos
cinderella story Pictures, Images and Photos

a cinderella story Pictures, Images and Photos


a cinderella story Pictures, Images and Photos

oliver james Pictures, Images and Photos









KhM,svEga i SvAčeGA!

Dragi moji blogeri,evo javljam vam se nakon nekog vrimena.Nisam pisala post ima već podosta.Danas ću vam pisati svašta nešto tako da ćete imat šta komentirati,naravno ako pročitate post.

Prijateljstvo:

Danas sam otisla s frendicama(Milom i Ines)( malo se ludirati po gradu.Otisle smo na pice,naručile vruću čokoladu,malo po Mercatoru se glupirale,gledale kozmetiku,isprobavale parfeme ma svašta nešto,da ne idemo u detalje.To je ono dobro, no danas sam se posvađala s mojim frendovima iz razreda nekima samo radi gluposti,to je bilo baš žestoko,svašta smo rekli jedno drugom ma katastrofa al evo pomirili smo se da mirne duše mogu leći.Hwala na potpori kad mi je bilo najteže(lonča,mile,antonija,jele ines ii ostali dobri prijatelji)
Image Hosted by 2and2.net

Ljubaw:
Eh,za Valentinovo sam dobila I love milka praline ii ručno izraden lančić sa slovom K,nije bija od xxxxxx (my love) al jest od jednog prijatelja iz razreda..No svakako tnx,to mi je drago.Ljubaw je jos propao slučaj,mislim njemu je kao stalo al i nije,ma ko će znat s njime kompliciran čova


Image Hosted by 2and2.net

Obitelj:
Mlađem bratu prekjučer bija rodendan a danas ga slavija pa KIKO sritan rodendan od mene evo i javno,a danas je mom starijem bratu imendan pa Vale sritan imendan.majka i ćaća sve superiška s njima.

Image Hosted by 2and2.net
Image Hosted by 2and2.net
Image Hosted by 2and2.net


Škola:
Eh,pa dobro san počela,dobila san bila 5,5 iz kemije jeeee,nisan se tomu nadala al supač svakako.Zasad su dobre ocine gura se gura....aa i triba...Al bez obzira na to mrzim skolu....grrr
Image Hosted by 2and2.net
Image Hosted by 2and2.net

Zahvale:
Evo zahvale svima koji su mi komentirali i koji su redovito posjećivali moj blog.Puno vam hvala.Hvala i dizajnerima koji naprave savršene dizajne baš za moj blog.Ima ih tonu al evo svakako hwala i wama

Image Hosted by 2and2.net


Za kraj pitanja za vas???

1.Kako stoji ljubaw i šta ste dobili za valentinovo?
2.Šta je popularnije Facebook ili blog?(uu to me zanima baš)
3.Šta mislite o blogovima poput owog vikky i vanny-umišljene sisterice ii sličnim blogovima
4.Jeli vam bilo dosadno čitati ovaj post.
5.Jeli volite plesati i ako da koji tip?
6.Gdje van je gore otići u pedagogice ili razredniku(radi lošeg ponašanja)
7.Šta za vas znači prijatelj?

(0va pitanja su nepovezana ii odgovorite na njih ako želite jer me zanima šta vas većina misli)


Image and video hosting by TinyPic

KRAJ POSTA =)))












|subota, 14.02.2009. , 22:20|

| Komentari (352) | Da/Ne| Print| ^







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.