by: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com


Ime:Kristina
NIck:Kikach,Kika,Kiky
Godine:13
Zanimanje:plesanje hip hopa-plesna škola alfa i omega

Image and video hosting by TinyPic
familiju i frendove najprije
zatim:
jednog dečka
lito
ples
muziku
komp(net,fejs,msn,blog)
ludiranje
zezanciju
ROMANTIKU
filmove:hsm 1,2,3,cinderellu story,another cinderellu story,raise your voice...
ugl...sve šta je lipoo

Image and video hosting by TinyPic

Ženskare
Školu
Izmišljotine
Lažljivce
Umišljene ljude
Zimu

Ja...ehe...kliknite na slike da ih povecate...ako zelite...KISS
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<br Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<br Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<br

Image and video hosting by TinyPic
1.ne vridaj i ne pljuj po blogu
2.Ne odbrojavaj i ne piši kommove poput
kewl blog swrati jer na njih ne vraćan
3.Kad nešto šta san ja prawila(animacija,avatari)uzmete
javite u komentaru,ne na shoutboxu
4.Nemoj krast ove ukrašene sličice poput na vrhu
MY rulz...jer to nie moje,ako to želite idite jawit vlasniku
5.Ako ne zelite postovat ova prawila,imate gore crveni X ii otidite lipo






Image and video hosting by TinyPic
shakirin fan :-)
little princesscool blog by cool girl
sad girl______on mene ne voli
Suna i MAja
Dance girl
twilight girl
fergie's fan
tree hill fan
nella
Brinetič & Blondič

evo ovo dolje su neke animacije koje sam ja napravila bez vaših prijedloga i narudžbi,vi možete dati prijedlog ili tražiti animacije za vaš blog...UPOZORAVAM BEZ KRAĐE

make avatar

make avatar
make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar





make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar

make avatar
make avatar
Sličice

cinderella story Pictures, Images and Photos

a cinderella story. Pictures, Images and Photos
cinderella story Pictures, Images and Photos

a cinderella story Pictures, Images and Photos


a cinderella story Pictures, Images and Photos

oliver james Pictures, Images and Photos









SRETNA VIJEST!!!

ey ...ljudovimahmahmah
...tu sam ...yesyesyesi pišem novi postthumbup
no pređimo mi na stvar ...!!!yesyesyesyes
sretna vijest je da vam ipak
NEĆU ZABRANITI KOMENTIRANJE...yesyesyes
prezakon ste ...thumbupthumbupthumbupa i navikla sam se već na moj blog ...yesyesyespa sam ipak ...tako odlučila ...yesyesi mislim da bi to
bilo o.kthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
sada je u mene sve po starom....kommajte koliko želite ...yessretansretan
i ja ću vama ...sretansretansretan
samo da vam kažem nešto šta se tiče mog bloga ...yesyesyes
ja nebi voljela da vama dosadi moj blognononoto nikako ...nononono
pa zato ću nastojati mijenjati stvari ....yesyesyesdizz je super
shapici svaka čast ...i vjerojatno ćete ga vidjeti još puno puta na blogu yesyesyesali moram ga promijeniti da vama nebi dosadio moj blog..
.yes
staviti ću još slika ...(ne samo od chada)roflroflroflrofli malo poraditi na njemu ...sretansretansretan
a ja idem ...to bi bilo to od mene u ovom postu!!!
yesyesyesmahmahmahmahmahmahpozz


|srijeda, 30.07.2008. , 00:03|

| Komentari (87) | Da/Ne| Print| ^







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.