< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Stranice posvecene vinu, finoj klopi i drugim uzivancijama.
Zelja mi je da svi ucestvujemo u pisanju ovog bloga i da vremenom izgubi kikoman iz naslova. Pisite postove o omiljenim vinima (pivima, rakijama...), gastronomskim iskustvima, najludjim pijanstvima, savetima o zdravoj ishrani... a ja cu ih objavljivati. Ne ustrucavajte se ukoliko ne znate prave izraze, ne znam ih ni ja; Vremenom cemo, nadam se, zajedno dosta nauciti. Blog je posvecen subjektivnom dozivljaju vina i klope, tako da me interesuju licni tripovi, osecanja, secanja i asocijacije.

gost-post

pisali za kikowine:

elektrokuhinja
espadrila
organizam
tanja zna


filip.kiko@gmail.com

08.06.2006., četvrtak

I posle paste - pasta

Prethodnih dana bio sam na kracem odmoru na jugu. Dole se malo odmaralo, pilo i krkalo.

A na pauzi za rucak, opet voznja kuci, jednostavna pasta sa sosom od Roquefort sira, pavlake, i svezeg celera. Toliko je brzo i jednostavno da prosto nema smisla objasnjavati nacin pripreme. Ipak:

1. obariti pastu
2. istopiti malo sira na maslacu, dodati malo pavlake; kada sve prokljuca skinuti sa vatre
3. zaciniti pastu po zelji (biber, paprika, bosiljak, majcina dusica, origano, k'o sta voli...) preliti sosom
4. dodati celer iseckan na sitne stapice
5. uzivati