Kika ni na nebu ni na zemlji

četvrtak, 20.12.2007.

MOJ GRIJEH

Glazba.... hm, mislite da je stvar u njoj? Ja sam čak sigurna u to. Nema toga što neka pjesma ne može popraviti što je ljudska ruka zgriješila. Sigurna sam da postoji glazba za svaku situaciju. Ljudi cijeli život vezuju uz glazbu. Vjenčanja, rođenja, rođendani pa čak i sprovodi. Što je to u njoj da ima snagu veću od nas ljudi samih? Možda je stvar u tome što osjećamo da nismo sami u nekim trenucima. Ima ipak još netko sličan meni. Uvijek je lakše kad znaš da nisi sam. Ili možda želimo vratiti osjećaj koji smo doživjeli pa je jedini način preko glazbe?
Vjerujem da je glazba način na koji netko može izraziti svoje emocije, svoje trenutno stanje svijesti bez da kaže i jednu riječ.
Glazba je grijeh.
U stanju smo provesti sate i sate uživajući u njoj, a čini se kao da je prošla sekunda. Nešto poput ljubavnika kojeg ne želimo ostaviti, treba nam još samo malo vremena pa da odemo, ali još samo jednom, još samo jedna za kraj. I opet se vraćamo po još. Kao najbolja droga, kao boca najboljeg vina, kao vožnja u ringišpilu. Stalno tražimo još.
Sve to može lako nestati iz našeg života, ali je glazba jedina stvar koju nikad nećemo napustiti, nikad joj neću dati da ode. S njom se budim i liježem i ona me prati kroz uspone i padove.
Zato svima koje volim i one koje volim malo manje, želim pokloniti ove i svake godine, glazbu. Uživajte u njoj kao da vam je zadnje što čujete.

20.12.2007. u 11:55 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Romantika i fini maniri davno su izgubljeni u svemiru, mozda ako skupim dovoljno novaca za putovanje do tamo, obecajem da cu ih vratiti :)

Mail za neodlucne

kikovica@gmail.com

Free Website Counters
Free Website Counters

Ovi ljudi su mi dragi :)

Anti Bane
Ententina
Sandra
CCRider