27

srijeda

veljača

2008

Kada život kroz slovo prođe!

Slovo: K

Riječ: Kruge

Rečenica: U Krugu se slatikiš nalazi.

Tekst: Primjetili ste da vam slovo k nije ništa značilo no onda je nastala riječ. Međutim ni ta riječ opet ništa vam ne znači. Došli ste na rečenicu i svatili ipak nešto. No opet još uvijek niste sve dokučili. A što tekst kaže? Život je slojevit i svi smo samo mi jedno obićno slovo. I mali smo faktor. Istina no zamisli te da nema tog jednog slova. Što bi se desilo? Izgubile bi smisao riječi, rečenice, pa i tekstovi možda čak i knjige. No kada ljudi svate tu slojevitost počnu razmišljat drugačije. Jer znaju da će kad tad slovo izbljedit. Znaju da će to slovo vjerojatno na kraju nestati. No da se to nebi dogodilo treba okrenut priču. I pisat knjigu. Stvorite svoj život u obliku knjige. Carpe Diem je za mene predivan skup slova. Tvore možda najbolje što od života možemo razumjet. Jednako kao ovaj tekst da bi razumjeli morate ga prčitati do kraja i iznova i iznova slojevit je jer samo tako daje privid stvarnosti i mašte u istoj rečenici. Ne vrijedi slovo ako se sramežljivo gleda u ogledalo i divi samo sebu. Nije ni poanta da bježite od sebe ni od problema ni od ekonomskih vrijednosti. Poanta je da svatite da baš vi ste najvrijednije slovo i da zaslužujete se uklopit u riječ. Nije poanta da budete bogati. Nije nužno da vozite žestoki auto. Napišite knjigu tako da gradite prijateljstvo, ljubav. Naučite drugu kulturu i jezik i reci te Je t'aime, Je t'adore svojoj ljubavi. Stvorite riječi prijateljstva. Povežite slova i stvorite rečenicu. Napište tekst o svojem putu kroz promjene kroz osjećaje koje dožive sva slova trošeči preostale atome snage svake sekunde. Pazite svoja prijateljska slova, jer su jedinstvena, pazite svoje riječi jer ih teško možete ponoviti imate samo jednu priliku. Ta prilika se zove život. Kad više nebude vidljivo vaše slovo kada bude blijedilo ako ste dobro knjigu napisali. Tada će se dogoditi čudo. Vaše riječi će same retuširat slovo i oživit će te. Nemoj okljevat ni jednu sekundu da sljedeću provedeš sretno i ispunjeno.

Knjiga: Ova knjiga je na početku i stranice treba organizirat i pametno složit. Vi će te mi u tome pomoć. Zajedno posložit ćemo riječi koje će mene učiniti sretnijim i živm do kraja baš kao i Vas. Biti vaš prijatelj ispunjava moje tijelo i moju dušu svaki put jednako i neopisivo. Svaki put adrenalin prođe mi kroz vene kada moje slovo Vas razveseli.

<< Arhiva >>