Oko za oko i pasta za zube!!!

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2024 (1)
Studeni 2023 (2)
Veljača 2023 (2)
Studeni 2022 (1)
Listopad 2022 (1)
Srpanj 2022 (1)
Kolovoz 2021 (1)
Veljača 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Srpanj 2019 (1)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (1)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Travanj 2014 (1)
Studeni 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (13)

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako TRČIŠ za ljubavlju – ZAKASNITI ĆEŠ, ako CILJAŠ ljubav - PROMAŠITI ĆEŠ, ako PLANIRAŠ ljubav- IZVISITI ĆEŠ, a ako ništa NE OČEKUJEŠ - ZALJUBITI ĆEŠ SE...






Bićence koje je presretno kada me vidi...


Baci oko na....
Web Counter
Web Counter

Euro
Kenguur
Lonewalker
Suncokretić
Slonic
Ban_Ana_Nas
Fizikalac
7 dana
Vještica
Panova frula
freshprince
Annika





page visitor counter
who is online counter blog counter

ZA MENE JE SREĆA


Za mene je sreća
nad ravnicom dragom šarena duga,
i ispružena čvrsta ruka, prijatelja, druga.

Za mene je sreća
mir hrastove šume, njene draži,
riječ lijepa, ljudska, ne laži.

Za mene je sreća
puna zlatnoga žita vreća,
zdravlje prijatelja i njegova sreća.

Za mene je sreća
tambure vesele mio glas,
prijateljski duh što spaja nas.

Za mene je sreća
kad znam da sam s vama, ne sam,
i toplim suncem obilan dan.

Za mene je sreća
miris dragog rodnoga juga,
što mi vi nudite - vaš sam zahvalni sluga!

I.Š.Baća, 7. veljače 2008.

21.11.2008., petak

Higijena!!!

Čitam danas na tportalu kako su umjesto tumora na mozgu tijekom operacije liječnici u američkoj državi Arizoni pacijentici Rosemary Alvarez izvadili živoga crva!!!
Hm... iste sekunde sam se sijetila jednog dokumentarca koji sam gledala kada je jedna žena imala živog crva u glavi, ali potkožno, ali nije mi bilo jasno kako je ovaj uspio doprijeti ovoj ženi u direktno u mozak!!!!
Čitam dalje i onda djelomičan šok: "Nitko sa sigurnošću ne može reći gdje je pokupila crva. Liječnici kažu da ga je mogla pojesti u nedovoljno termički obrađenoj svinjetini ili ne peruću ruke nakon nužde u WC-u. Alverz je poručila da se nada da će ljudi izvuči poruku iz njenoga slučaja. 'Perite ruke, perite', poručila je. "
Ok, dala je odgovor sama odakle joj crv u mozgu, ali meni jednostavno ne ide u glavu kako je moguće da u današnje vrijeme ljudi neperu ruke! Pa to je nekakva osnova higijene!
Svaki dan prevrtim vijesti po netu i recimo da sam upućena u zbivanja u BB kući! Svi stanari imaju pritužbe na Valeriju i njezinu higijenu! Cura se jednostavno nevoli kupati i smrdi!!! Meni stvarno nije jasno kako ljudi mogu a da se redovito nekupaju i vode brigu o tome!
Priznajem, ja ne pamtim kada sam se zadnji puta baš okupala, ali zato se redovito svaki dan tuširam! Ritam života je takav da jednostavno nemam vremena da se izvalim u kadu, jer znam kada legnem u nju nema me barem dva sata van iz kupaone!
Svaki puta kada dođem iz grada, trgovine, busa, kafića.... ma gdje god da sam bila, kada dođem doma prva stvar mi je oprati ruke! U svaku trgovinu u koju uđem i uzmem košaru nisam ju uzela sama već sam ju podijelila sa tisućama ljudi koji su bili prije mene... Živo leglo bakterija! Isto je i sa kafićima, restoranima.... Svaki puta kada idem negdije van na ručak prije jela odem oprati ruke, ali na takav način da prvo uzmem prvi papir za brisanje ruku i bacim ga, jer ga je mogao dotaći onaj prije mene, operem ruke sa sapunom, ostavim vodu otvorenu, uzimam novi papir i s njim zatvorim pipu, bacam ga, uzimam novi i s njim obrišem ruku te laktom otvaram vrata i isto tako ih zatvorim, jer ako rukom zatvorim vrata- nisam ništa napravila! odmah sam se indirektno rukovala sa masom ljudi, a dosta njih vjerovatno nije opralo ruke iza sebe!
Mrzim one scene kada dođem s nekim u restoran a taj poznaje vlasnika, pa me zapamte, pa kada opet dođem onda gazda dolazi do mene i rukuje se samnom i sl. Uh... nevolim to, a znam dosta ljudi koji to isto mrze! U takvim situacijama se uvijek potrudim da mi nešto ispadne na pod pa kao slučajno ga dotaknem i moram otići opet oprati ruke! Rađe mi je ispasti smotana nego ručati s takvim rukama, jer jednostavno ima osijećaj da sam prljava i kao da na rukama imam prljave rukavice koje jednostavno moram skinuti!
Ma ja znam da sam ja malo bolesna što se tiče nekih stvari, i dosta me ljudi sprda radi toga, ali nije me briga! Jednostavno volim osijećaj čistoće i gotovo!
masa ljudi mi se zgraža kada vide kako zatvaram vodu u kafićima, ali nikada mi nitko nije dao neki drugačiji odgovor kada bi ih pitala- a šta sam napravila ako sam golom rukom zatvorila pipu s kojom sam ju i otvorila, a izašla sam iz WC-a!!! Svi su se uvijek složili da sam u pravu!

Ljudi su izmislili nevjerovatnu stvar koja se zove sapun, a kada se još pomiješa sa vodom- čuda radi Mujo, čuda!!!!


Jednog dana zec nadje u sumi mitraljez i odluci malo zafrkavati medu kao sto on njega
zeza cijelo vrijeme. Eh, kad je zec stigao do mede, ovaj je spavao zimski san.
- Medo, dizi se i penji na ono drvo !
- Sto ? Daj izgubi se i pusti me da spavam !
- Medo, dizi se! ( I onda pripuca iz mitraljeza ...) RATATATATA!
Medo se odmah digne i zacas popne na drvo.
- Medo, sidji dolje !
- Nemoj, zece, evo popeo sam se a ti me sad pusti na miru.
- RATATATATA !
I medo odmah sidje.
- Medo, poseri se !
- Nemoj ! gdje cu ja ovakav star sad i srati. Pusti me na miru.
- RATATATATA !
I kraj mede se odmah stvori omanja hrpica.
- Medo, pojedi to !
- Ne ! Sve samo to ne ! Nemoj me tjerati da jedem govno !
- Ma, pojedi kad ti kazem ! RATATA-Klik-klik-klik-klik
- Pusti, ja cu


Ode Mujo do trafike kupiti cigarete. Kupuje cigarete i dok otvara kutiju primjeti napomenu na kutiji: "Pusenje uzrokuje impotenciju" i zabrine se on pa se vrati do trafike i obrati se prodavacu:
- Hej momak, jel' mogu zamijeniti ove cigarete za one od kojih se dobija rak?

NIKAD, NIKAD, NIKAD nemoj zadržavati prdac u sebi!
Prdac putuje po tvom tijelu prema gore sve do tvog mozga... i tako
dobijas usrane ideje! :-))



UMRO MUJO I DOŠAO KOD BOGA. VIDJE ONDJE HRPU SATOVA TE GA UPITA
ZA ŠTA JE TOLIKO SATOVA?
BOG: TI SATOVI GOVORE KOLIKO ĆE NETKO ŽIVJETI. KAD JE NETKO DOBAR
ONDA
JE POMAKNEM SAT UNAZAD.
MUJO: IMA LI TU SAT OD MOG ŠEFA?
BOG: IMA.
MUJO: MOGU LI GA MALO POMAKNUTI UNAZAD?
BOG: ŠTO SI TI DOBAR MUJO...HAJDE PA GA POMAKNI.
OKREĆE MUJO KO BLESAV SAT UNAZAD, DOK GA BOG NE OPOMENE DA ĆE
ŠEFA
VRATITI U DJETINJSTVO AKO TAKO NASTAVI.
MUJO: MA KAKVO DJETINSTVO OĆU GA VRATITI U PIČKU MATERINU!!


Doveze se Mujo biciklom do saborske zgrade i nasloni ga na zid.
Odmah dodje murjak i upita ga sto radi. Mujo mu objasni da će samo na 5 minuta
nasloniti bike dok obavi neki poslic. Murjak se ne moze načuditi njegovom
ponasanju i kaľe mu: -Čovjece je si li ti normalan? Ne mozes samo tako nasloniti
ovdje bicikl. Znas li ti tko ti je sve danas ovdje. Svi zastupnici,
Sanader, Račan, Hebrang,..., cijela vlada. Na to ce Mujo:
- E fala ti ko bratu sto si me upozorio.
Izvadi lanac i zaključa bicikl.



- 10:19 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>