Oko za oko i pasta za zube!!!

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2024 (1)
Studeni 2023 (2)
Veljača 2023 (2)
Studeni 2022 (1)
Listopad 2022 (1)
Srpanj 2022 (1)
Kolovoz 2021 (1)
Veljača 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Srpanj 2019 (1)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (1)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Travanj 2014 (1)
Studeni 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (13)

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako TRČIŠ za ljubavlju – ZAKASNITI ĆEŠ, ako CILJAŠ ljubav - PROMAŠITI ĆEŠ, ako PLANIRAŠ ljubav- IZVISITI ĆEŠ, a ako ništa NE OČEKUJEŠ - ZALJUBITI ĆEŠ SE...






Bićence koje je presretno kada me vidi...


Baci oko na....
Web Counter
Web Counter

Euro
Kenguur
Lonewalker
Suncokretić
Slonic
Ban_Ana_Nas
Fizikalac
7 dana
Vještica
Panova frula
freshprince
Annika





page visitor counter
who is online counter blog counter

ZA MENE JE SREĆA


Za mene je sreća
nad ravnicom dragom šarena duga,
i ispružena čvrsta ruka, prijatelja, druga.

Za mene je sreća
mir hrastove šume, njene draži,
riječ lijepa, ljudska, ne laži.

Za mene je sreća
puna zlatnoga žita vreća,
zdravlje prijatelja i njegova sreća.

Za mene je sreća
tambure vesele mio glas,
prijateljski duh što spaja nas.

Za mene je sreća
kad znam da sam s vama, ne sam,
i toplim suncem obilan dan.

Za mene je sreća
miris dragog rodnoga juga,
što mi vi nudite - vaš sam zahvalni sluga!

I.Š.Baća, 7. veljače 2008.

31.07.2008., četvrtak

Piši Kiko, piši.... ali o čemu?!?!?!?!

U zadnje vrijeme me svi kritiziraju da nepišem! Ok, pisat ću ja, ali o čemu?!
Malo sam nevoljka za sve u zadnje vrijeme... Mrsko mi je pisati... Naleti tu i tamo neka tema ali jednostavno meni se neda pisati..
Ja bi samo spavala!
Užasno sam pospana i iscrpljena u zadnje vrijeme! Masu poslova koje trebam odraditi i koje sam već davno trebala napraviti ostavim- ZA POSLJE!!!! A kada će doći to poslje ja pojma nemam!!!!

Osim iscrpljenosti, kroničnog umora i pospanosti javlja mi se i kronična glad! Ja sam stalno gladna! I vuka bi pojela samo da ih ima tu kod nas!

Jedem kao luđak! Po dva do tri puta tokom radnog vremena!
Prva stvar koju sam napravila jutros je bila ta da sam otišla do trgovine, kupila si one Fini-Mini juhice i svratila do pekare....
Ulazim u kancus, ostavljam torbu, šalica-juhica-topla voda i akcija kreće!!! Pojedem juhu, pa pekarske proizvode i mirna jedno pola sata- sat! E onda se opet javlja ta glupa glad!!! He, he... uzela sam ja više đinđika za pojesti... Ako tako nastavim bit ću prava BOMBA koja čeka da eksplodira...
Hvala dragom Bogu, bliži se vikend.. U planu je da se ide za Os pa vjerovatno malo na kupanjac...
Dolazi nam u Vu i čovjek od Sambuce... Ima da se opet zapijemo.........
Jao....
Eto... pisala sam.... Sada mi nitko nema pravo prigovarati da nisma pisala!!! A kome se nesviđa tekst- neka otvori svoj bog pa neka udara po tipkovnici i obori me s nogu!!!

Ljudi moji uživajte.....


sada nađoh ovaj tekst pa ga odlučih ubaciti!!!!

Kako postići da bude uža?

Zagreb, 30.07.2008., 12:56 | Sexation.info / Sanja Macur

Muškarci, ali i same žene, prilično brzo primijete da rodnica nije dovoljno uska. Snažni vaginalni mišići izvanredno su važni za dobar seks, ali i za ženino zdravlje. Pogledajmo na koji ih način možemo ojačati.

Ako je rodnica dovoljno uska, partner će je, čim prodre u nju, osjećati cijelom dužinom penisa. Kada njeni mišići s godinama ili zbog poroda popuste, partner je osjeća samo na njenom početku, dakle usnama, a nakon toga je rodnica jama bez dna. Naravno, primjereno tome se smanjuje i ugoda seksualnog odnosa. Za oboje! Naravno, popuštanje vaginalnih mišića ne vodi samo smanjenju seksualne ugode, već uzrokuje i nekontrolirano ispuštanje mokraće, što žene poslije četrdesete (a neke i ranije) dobro poznaju.

Postoji nekoliko načina kako vaginalne mišiće sačuvati čvrstima. Kao što to vrijedi za sve ostale mišiće tijela, i vaginalni mišići trebaju redovito i učinkovito vježbanje. Prije nego što se prihvatimo mogućih načina vježbanja, reći ćemo vam kako da provjerite u kakvom su stanju vaši vaginalni mišići. Test je vrlo jednostavan. U vaginu stavite prst i stisnite je, kao da želite prekinuti mokrenje. Ako, pri tome, imate osjećaj kao da ste oko prsta zavezali širok ovoj, tada to znači da su mišići još uvijek u dobrom stanju, ali ako imate osjećaj kao da ste oko prsta vezali tanku traku, tada je vrijeme za hitne mjere. Pogledajmo moguće načine.

Keglove vježbe

Radi se o jednostavni vježbama stiskanja i opuštanja vaginalnih mišića. Predlažemo vam da s vježbanjem počnete već sada, dok čitate ovaj članak. To možete raditi i tijekom sastanka, dok čavrljate uz kavu, dok gledate televiziju ... Isplanirajte program i počnite s 20 minutnim kratkim grčenjem i 20 minutnim dužim stiskanjima i zadržavanjem mišića stisnutima. Nakon toga polagano produžujte vrijeme stiskanja mišića. Kao i svi ostali mišići u vašem tijelu, i ovi će se brzo umoriti. Keglove vježbe možete izvoditi bilo kada i bilo gdje. Ako je moguće, vježbe izvodite i kada ležite na leđima, a učinkovitost povečajte tako što ćete prilikom grčenja mišića udahnuti, a kod njihovog opuštanja izdahnuti. Ubrzo ćete osjetiti napredak. Kako? Njegov će se penis, u vašoj rodnici činiti dužim i debljim, što će doprinijeti vašoj spolnosti. A uvjereni smo da će i vaš partner biti veseo zbog vaše uže rodnice.

Ručka za Keglove vježbe

Radi se o malenoj metalnoj ručki, s kojom jačate mišiće dna zdjelice. Ručka je dugačka petnaestak centimetara i na sredini ima ispupčeni obruč Ručku do polovine, umetnete u rodnicu i počnete grčiti njene mišiće. Ručka će se pobrinuti za primjereni otpor, a na ženi je da mišićima ručku pokuša pomaknuti. Bilo prema van, bilo prema unutra. Redovnim ćete vježbanjem ručku svaki puta pomaknuti sve više.

Zdjelični utezi

Radi se o kompletu kuglica razne veličine i težine. Na početku u rodnicu umetnite najlakšu, a onda s vremenom napredujte do najteže. Mnogim će ženama, ako stoje, kugle odmah ispasti, pa one prvo moraju temeljito vježbati Keglove vježbe.

Vaginalne kuglice

Vježba s vaginalnim kuglicama nešto je kompliciranija, a njeni su korjeni u taoističkim vježbama, povezanim s životnom energijom. Program vježbi dug je 20 koraka, tijekom kojih kuglu treba potiskivati gore-dolje po vagini. Ako vam istočnjačka filozofija nije najbliski, radije se za početak prihvatite vježbi opisanih u predhodnom poglavlju.

I jedan savjet. Ako su vaši mišići još uvijek dovoljno čvrsti ne odgađajte s vježbama. Jer preventiva je uvijek bila bolja od kurative. A svim onima, koje već imate probleme s mlohavošću mišića, odnosno preširokom rodnicom, poruka je neka se vježbi prihvate odmah, još danas. Jamčim vam veći užitak tijekom seksanja, a sebi intenzivnije orgazme i ugodniju starost.

Više na www.sexation.info .


- 09:29 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>