Kijevski listići

srijeda, 02.01.2008.

doček

Odlučila sam da je za mene danas prvi dan u 2008. Iz više razloga. Jedan je zato što se danas napokon, nakon više od 3 tjedna, pojavilo sunce. Dan je prekrasan, i baš guštam. Drugi razlog je taj što je 1.1.2008. bio relativno neveseo. Par sati prije ponoći bila sam na tulumu u domu gdje sam s prejela finih stvari – crvena ikra, mmm. Bilo je čudno društvo, uključujući Oksaninu prepijanu tetu iz Moskve koja me cijelo vrijeme vukla za sobom, pokušavajući me obliti na ruskom. Nije joj uspjelo. Direktor je upao na tulum 8 puta, i kad mu se ponudilo malo vodke u znak pomirenja, obavijestio nas je svečanim tonom da je njemu Bog pomogao da se odrekne svega što u životu ne valja. Da, da…
Zatim sam pokupila svoje super Azijate, i uputili smo se prema Trgu, sa šampanjcem u džepu. Taj isti šampanjac razbio se na putu do odredišta, pa samo brzo kupili novi =). U 11 smo bili na trgu. Super atmosfera, koncert neke žnj grupe, ali svi pjevaju, pa tako i mi (nije baš bilo teško pohvatati riječi). Čestitke gradonačelnika i predsjednika (koju su svi primili sa suzom u oku), te ponoć. Super vatromet, tko zna dokad je trajao. Mi svakako ne, jer smo u 12.15 već morali loviti taxi za doma, budući da se dom i za Novu godinu zatvara u 1 sat. Tada sam primijetila da mi je netko ukrao mobitel. E, pa, sretna mu Nova godina!
Do 3 smo još sjedili kod mene i brbljali, nazdravljali za tko zna što sve ne, jer jadni Japančeki za Novu sjede u hramu i mole se, a onda idu spavati. Tako da je njima ovaj doček bio lud i nezaboravan, i baš mi je drago. A ja sam cijeli 1.1. preležala u krevetu poluživa, žaleći za svojim mobačem.
No, danas je super dan.

Evo par slika s dočeka...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

02.01.2008. u 11:47 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (10)
Prosinac 2007 (15)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

(za)što?
Kratko i jasno- dvije studentice ukrajinskog jezika i književnosti, dobivši stipendiju, završile su u Kijevu na 4 mjeseca.
Tako priča počinje. A ovako se nastavlja -->

protagonistica =)

Image and video hosting by TinyPic

linkovi

svašta nešto o Kijevu i Ukrajini. Da, da, i o Černobilu...

blog prpošnih Makarana

čudnovate zgode Nine, the lektora