KICKBOXING

nedjelja, 11.04.2010.

Evo, i ja ovdje objavljujem registar boraca


Digla se frka u državi kao da je spisak boraca i neboraca, branitelja i izazivača najvažnija stvar na svijetu, bez koje ne možemo preživjeti, a Boga mi ni krizu riješiti. I kako pratim tih nekoliko dnevnih novina, tih nekoliko tv dnevnika i nekoliko web portala - svi, ama baš svi glođu ovu temu uzduž i poprijeko.

A što sam ja lošiji od svih njih, mislim si. Imam neku stabilnu čitalačko - posjetiteljsku publiku, eto ih već skoro pola miliona, pa sam sebi rekoh - a što ti ne bi objavio "registar" boraca? Zašto ne?

Zamišljeno - učinjeno, i to još odavno!

I evo, na ovom linku možete naći "registar" svih kickboxing boraca koji su nastupali od 2006. godine i osvojili bilo kakvu medalju - bilo na domaćim, bila na brojnim međunarodnim natjecanjima, a također su tu i svi hrvatski borci koji su osvajali bilo kakvu medalju na svjetskim i europskom prvenstvima još od 1976., od samih početaka kickboxinga kao sporta. Pogledajte "Hall of fame" hrvatskog kickboxinga.

Tu su i svi WAKO Pro mečevi naših boraca od 2006. do danas - bilo da su naši borci pobijedili ili izgubili, bilo da su branili ili izazivali titule.

Neke sam borce i borkinje i posebno pojedinačno približio čitateljskoj publici. Zaslužili su svojim vrhunskim rezultatima.

Eto, cijeli "registar" kickboxing boraca je ovdje - u 825 postova. Slobodno pogledajte, jer svakom borcu koji je zapisan u ovom "registru" drago je da mu je ime baš tu objavljeno.

I vjerujte mi, nema lažnih!

;-)))



- 00:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #