KICKBOXING

utorak, 09.01.2007.

Nesporazum > frka > svi zadovoljni

Neki dan sam objavio post Nema više Thai kickboxinga u kojem sam napisao nekoliko novosti o promjeni imena te kickboxing discipline, Naravno da je ta vijest izazvala pažnju i ljubitelja kickboxinga, a natavno i tajlandskog boksa. Međutim, nespretni naslov (a možda i namjerno malo provokativan) izazvao je rekaciju i na stranicama Nokaut foruma.

Kako želim da i moji čitatelji budu o svemu obaviješteni, prenosim diskusiju:

Muay: Posted: Mon Jan 08, 2007 10:30 am
Ali imam ja jedno drugo pitanje.
Nesumnjivo je da trenutno u Hrvatskoj daleko veći broj boraca nastupa u tay kick boksingu, nesumnjivo je dana tim natjecanjima nastupaju i borci iz tajlandskog boksa, nesumnjivo je da je organizacijski daleko bolje posložena cjela prića i tay kick boksingu ali...
U GAISF je primljen WAKO, pretpostavljam kao predstavnik kick boksinga... U GAISF je primljena IFMA kao predstavnik Tay boksa...

Kako će reagirati GAISF ako kojim slućajem IFMA ospori pravo WAKO-u da ima "borilačku disciplinu" taykick boksinga?????

Lotov odgovor:
Što će reći IFMA na kickboxing disciplinu thai kickboxing? - ništa, gotova priča! Kickboxing kao sport preko svoje matične svjetske federacije WAKO je sa svih svojih 7 disciplina (semi contact, light contact, full contact, low kick, thai kickboxing, glazbene forme i aero kickboxing) primljen u GAISF isto kao i tajlandski boks preko IFMA.

Na moju veeliku žalost...ništa od lotovog nokautiranja mene već na žalost ... opet ja bio u pravu, ne postoji više Taykickboksing


Loreia: Posted: Mon Jan 08, 2007 11:16 am
Sta je bilo? Daj malo vise informacija.


Muay: Posted: Mon Jan 08, 2007 11:23 am
Imaš o tome na profightstoreu, prema naputcima GAISFA WAKO više nesmije imati disciplinu Thay kickboxing...ni tay gaće više borci nesmiju nositi

Koshpa: Posted: Mon Jan 08, 2007 12:39 pm
Opa! Ovo je nest opako!

Salteras: Posted: Mon Jan 08, 2007 12:44 pm
Muay, administracijski si bio apsolutno u pravu, ali u konačnici to ništa ne mijenja na stvari, samo umjesto thaikickboxinga nastupa K1 style (uz izmjene o klinču i nekim sitnim detaljima), ašto se tiče boraca, odnosno načina borenja sve je više-manje isto....

Salteras: Posted: Mon Jan 08, 2007 12:45 pm
Što je, lot.....? Ajmo, oglasi se......

Lot333: Posted: Mon Jan 08, 2007 12:48 pm
Pozdrav Muay - opet.
Obzirom da cijenjeni forumaši nisu svi čitatelji moga bloga, prenosim odgovor koji sam ti i tamo napisao po ovoj temi, a ujedno je i odgovor na tvoj zadnji post u ovom threadu:

Vidi komentare u postu: Nema više Thai kickboxinga od 5. siječnja 2007.
...
Dakle, ponoviti ću - bivša dosciplina Thai kickboxing sadašnjeg naziva K1 Style - disciplina je kickboxinga, a samo da bi se još više napravila razlika od Muay Thai-ja, odlučeno je o promjeni naziva, usklađena su pravila i donešena je odluka da se ne smiju nositi tradicionalne Thai oznake i simboli, pa to znači da na kratkim hlačicama neće više biti natpisa na tajlandskom pismu. To pripada Muay Thai tradiciji i to treba poštovati. Naravno, a čitam već nespretne komentare - WAKO zabranjuje kratke hlačice. Ne, i dalje će borbe u low kicku u K1 Style-u biti u kratkih kickboxing hlačicama.

Malo sam provjeravao, ali nisam dobio decidiranu potvrdu što o svemu tome misli IFMA, ali na blogu sam pisao da su se predsjednici i predstavnici i WAKO i IFMA (između ostalih) sastali u Brisleu i osnovali Svjetske igre borilačkih sportova. Siguran sam da ili WAKO ili IFMA nebi stavljao potpis na sporazum ukoliko bi postojala neka otvorena pitanja ili neslaganja između bilo kojih članova - osnivača. A isto tako, imam u svojoj arhivi i pismo - sporazum WAKO-a i IFMA-e o međusobnom priznavanju i razumijevanju gdje se ništa ne govori o neslaganjima. Dapače.

Međutim, još če biti dosta riječi o svemu ovome. I stvarno, slažem se da se situacija raščisti do kraja - da svima bude jasno. Ne samo sportašima i trenerima, već i gledateljima i slučajnim posjetiteljima. Jer, stvarno je činjenica kada samo baciš pogled na igralište i na njemu vidiš kako grupa sportaša s kopačkama na nogama udara luptu želeći je ubaciti u mrežu kojega brani drugi sportaš - tada ćemo svi reći - to je nogomet. Osobno bih i želio da se tako zna i kod borilačkih sportova kad se baci pogled na ring ili tatami - neki stariji kao što je Muay Thai je zadržao tu tradiciju i svoje simbole, a novi, moderniji se trebaju za to izboriti.

Ali, svi se mijenjaju - i stari i novi borilački sportovi i još će biti priče o svemu tome. I ne treba se više ničemu iznenađivati - i Kickboxing ima svoj aero kickboxing, i Muay Thai ima svoj Muay aerobic.


Loreia: Posted: Mon Jan 08, 2007 1:58 pm Post
Uf, a ja mislio neka gadna frka...

"K1 Style" mi je malo ghey ime, al mi se zapravo svidja sta je sad napravljena jasna distinkcija u nazivu (i image-u) dva sporta.

Zahvaljujem na informaciji. lot i ekipa samo naprijed !!!!!



Ipak, najdraži komentar mi je onaj od Muaya koji kaže:
"Drago mi je da će se nastaviti sa natjecanjem pa makar i pod drugaćijim imenom (glavno da nije "orijentalni boks" :-) (Muay 08.01.2007. 11:36)

*** I dalje traje diskusija o ovoj temi na stranicama NOKAUT Foruma *** LINK ***



Eto.


- 11:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #