...lako je sarat po tudjim jajima

ponedjeljak, 28.04.2008.

Moj obecani post,

nije da mi se pise o njemu,ali jednostavno moram.Kad sam obeca onda se obecanje mora i ispunit.
Naime o cemu se radi,ma nista specijalno mada je meni i mojim istomisljenicima jedna od vaznijih karika u prehrambenom lancu.
TRIPICE su nesto sto se jednostavno ili obozava ili mrzi,ja na svu sricu spadam u onu grupu ljudi sto ih obozavaju.Nama su vaznije i napetije od bracko-paskih janjaca,prsuta,cevapa,pekinskih patki i inih gluposti.Tripice su za mene nesto sto se slobodno more usporedit s bakalarom na badnji dan,a bakalar je prica za sebe,mada spada u istu skupinu obozavanih i omrazenih jela.O bakalaru otom potom.
Aha tripice,tu smo stali.To je sudar razlicitih okusa i izrazaja pod nasim nepcima.Ako zanemarite(vi koji ih ne jedeta) anatomsko porijeklo osnovnog sastojka tog obroka,tada dolazimo do zakljucka t da vise nista ne stoji na vasem putu da ih konacno probate.E da, kazu da je to osnovni razlog zbog cega ih ne jedu,a lipo je izist snicel i brzolu,to nesmeta,to reste na palmi i beru ih majmuni.
Ajte molim vas,te price ostavite nekomu drugemu.
Da se ja vratim na temu jerbo mi stalno bizi.
Aha,za dobre tripice tribaju vam obarene ,koje morete nac ili u bikarijama ili malo pametnijim ducanima po friziderima.Dobre su jerbo su prosle termalnu obradu i sve sta je imalo volju smrdit islo je ca,sad su ostali komadi isicenega sugamana,(najvece na njega lici).
Ondak vam triba suhega svinjskega mesa,pancete,kobasica i najbolje onih retaja od prsuta kad se cisti ili sta ostane uz kost nakon sto ga fameja i prijatelji pomandjaju.
Ondak pak triba slanine,da slanine,dobro sam napisa,a slanina je za nekog ko ne zna ono bilo sto se more na pazaru nac(sto mi uzamo rec sapun)3-4 prsta bilega i jedna tanka spigulica od crvena mesa .E to nam triba za pest,a pest se cini od petrusimula,bilega luka i te slanine.Na dasci se sve to lipo rucno samelje i umisa u jedno masu i sto se duze i vece misa to je masa kompaktnija
I sad da ne duljim previse,ja to kuham ,na malo sufigane kapule i luka u komadu,pancete,prsuta i samih tripica,vode,papra,malo crvene slatke ,a bogami i ljute paprike ,slucajno upane i koja chili papricica unutra i naravno pesta kao glavnog i osnovnog zacina.Nema kumpira i ostalih aditiva,mada u nas se uza kuhat to sa kumpirima.Sekondo gusti.
Ja to toliko dugo kuham da mi se tripice doslovno moraju raskuvat i bit toliko meke da se same topidu u ustima,a ne da se ja moram mucit i zvakat ih.Naravno,kad se skuvaju poklopljena teca se ne stavlja odma na stol vec mora doponit negdi sa strane,temperatura mora bit takova da su tople, a da nije potriba puvat u njih i dodatno ladit.Tu lezi zamka jer ljubitelji tripicih nemogu docekat kad cedu ih stavit u justa pa se opecedu i sva osjetila na jeziku sprzidu,onda di si bia,sta si radia,za koga si ih kuva.A i sam pest kad temperatura doponi , da svoj pravi obol temu najdelicijoznijemu jelu za kojeg ja znam.
Sa pravom mogu sebe svrstat u klub obozavatelja od tripicih mada ima i drugih klubova naprimjer bridza ili lajonsi,rotari,utorkari,cetvrtktari.Svi oni nama moredu puvat u guzicu na male branke prin obida,ali zato poslin obida smo nepokretni i ubijeni,i nije nam do niceg vec do vegetiranja i price,da kad cemo sve ovo opet ponovit.
Grihota je ostarit i umrit,a da ih covik nikad nije prova,ako vam se pak svididu onda sa sigurnoscu mogu tvrdit da cete se na njih gore navuc nego djanki na dop.
Nije nego zanemarit predrasude i narucit ih u Fife.
U slast!
- 13:07 - Komentari (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>