...lako je sarat po tudjim jajima

četvrtak, 24.01.2008.

..e tako i godine gospodnje dvi i osme,krajem prvega miseca.....

moj mali dobia krila i odlucia napisat dvi rici.O cemu? Nemam pojma,nadam se da zna bolje od mene. I onako do sad sam stalno isa za njim,i nije me nikad iznevjeria pa nadam se da nece jos neko vrime.
Sad bi kao tribali nesto rec o sebi.Ajde onda,on je mali ,a ja nesto veci,klipan.
Star nisam,a mlad sam davno presta bit,ako nista bar od one ure kad sam prvi put reumu cutia.Govorili mi,jebe te se,to ti je teniski lakat,to samo tenisaci imaju,a tenis i ja smo imali samo audio-vizuelni kontakt priko televizije i jednom uzivo kad me pustia u dvoranu bez karte neki sokolic na porti,s tim sto sam s njim mora pricat o davnim zajednickim vrimenima kojih se ja naravno nesicam ni dan danas.Nema veze,ja usa bez karte, a dvorana puna ko oko. Samouvjereno gledam di ima za ostavit dupe ,a da nije na betonske skale.Upsss dvi katride slobodne taman kraj skala,ma kako mi je sve krenilo,sam sebi nemogu virovat.
Taman kad je dupe cutilo tvrdu dvenu katridu,pinku je ugrijalo,oko vidilo da zec prasi onega umisljenega engleza,cujem jedan umiljat glasic sebi s live strane.Skuzajte ali nam se cini da vi sjedite na nasem mjestu,kad ko, dvi kokose ko sa zadnje stranice proslog plejboja.
Jesam,priznamjem sam sebi,svercer sam,nisam ima kad kupit kartu jer sam se s broda iskrca ima deset uri i sad me jebu tu neke kokosi.Ali nema veze,nije tako ni lose zapocelo.Igra se je jos uvik prvi set,a di su tri dobivena ,tako da je prid menom bilo jos dosta za uzivanje.
To sto su se ove dvi kreveljile i usitno nesto ogovarale,zeludac bi i svaria,ali kad me je ova bliza pitala da koliko je jos do kraja utakmice.Sta utakmice,sta do kraja,sta ja ovdi cinim i ko mene zajebaje.Lipo san se diga reka im da je jos deset minuti prvega poluvrimena i cilo drugo ako sudac ne produzi malo.Stresa prasinu s gaca i krenia u grad na pivo.A u gradu lipo,nigdi nikoga ja i konobar sami.On na jedan kraj rjesaje krizaljku,a ja na drugu lizem zmul s pivom.Ma koji odmor,koja tisina, koji raj za bukom nacete usi.
Jebes tenis,kokosi i reumu koju sam dobia malo posli tega,i sigur sam da nema nikakve veze s tenisom,a ni s nicim drugim jer je na livoj ruci koja mi sluzi samo radi balasta mojeg zalosnega tila.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
- 20:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>