.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (14)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga



xxx
ljubav, da bi nas usrećila
ne smijemo shvaćati ozbiljno,
nego ju doživljavati kao
ugodnu u neobveznu zabavu

xxx
jedan kratki trenutak trajanja
u snovima o ljubavi vrijedniji je
od cijelog života slave

xxx
čudno je kako je malo potrebno da budemo sretni
i još čudnije
koliko često nam baš to
malo nedostaje

xxx
da bismo postigli velike stvari,
ne moramo samo djelovati,
već i sanjati,
ne samo planirati, već i
vjerovati


saša matić
kralj izgubljenih stvari

Ponekad sanjam te
u snovima se gubim
ali se probudim
cim krenem da te ljubim

Vise se tijela tvog
ne osjeca toplota
budim se u hladnim
rukama zivota

Jer sve sto prodje
sve sto jednom prodje
kao po kazni uvijek vraca se
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dodje da prodje i opet secas se

Svakog si jutra bolje nego sutra
a svaka noc je uvijek presudna
jer hiljadu ti stepenika treba
do vrha a jedan jedini do dna

I bolje da se ne vidimo nikad
ne zivimo u istom vremenu
ja imam proslost, ti imas buducnost
snovi su izmedju

I bolje da se ne vidimo vise
jer shvatili bi tad u isti cas
da sve je ovo, sve je ovo moglo
da prodje i bez nas

Bolje da nikada
i nista nije bilo
da sam prešutao
sve sto je srce krilo

Zato se ne vracaj
tisinu mi ne kvari
pusti da budem kralj
kralj izgubljenih stvari

Jer sve sto prodje
sve sto jednom prodje
kao po kazni uvijek vraca se
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dodje da prodje i opet sjecas se

Svakog si jutra bolje nego sutra
a svaka noc je uvijek presudna
jer hiljadu ti stepenika treba
do vrha a jedan jedini do dna


donna ares
ostavljaš me samu

ostavljas me samu
u tisini sobe
u nasem hladnom stanu

Koliko je samo
na svijetu tuznih ljubavi
ne ja ne mislim
da nismo jedini

Ostavljas me nocas
ostavljas me samu
ne moze se nista
vise spasiti

Kad se svjetla ugase
kada gosti odlaze
kad se spuste zavjese
kad me jednom ne bude

Ti trazit ces me tad
nece biti kao sad
ja te necu vise cekati



XXX
dugo te nema
sve je po starom
još uvijek živim sama
sjedim
i
pušim
sanjarim malo
samo da prođe dan....

xxxx
da li te tješe
da li ti nude rame za plakanje
da li te još u krletki zlatnoj
čuvaju od mene

xxx
stotine godina će vjetrovi
raznositi trnje ove ljubavi
generacije će žaliti za nama
i kao divlja ptica strast me razdire,
a tako malo trebalo mi je do tebe...

xxx
find something to live for
and
something to die for!!!

XXX
iznad svega sjetim se trenutaka nekih
uz osmijeh ili s tugom i naših starih tema...
neki su otišli dalje, a
nekih više nema....
sjetim se godina dugih,
rek sad znam da lete,
tek sam na pola puta
i jučer sam bila dijete...
i
premda vrijeme neće sjećanja da izbriše
ipak od mladosti cijele
tebe volim najviše


učini nešto

da su oči krile
jesu, priznajem
da je moje nesvjesno ja
krilo svjesnom istinu
istina je...
da me sačuva boli sutra
krilo je istinu danas..
kamuflaža..
uplakana stojim
između danas i sutra
ne shvaćam...
zašto toliki teret
nosi moja duša...
duša sam jedna
kao i sve druge,
podnijeti mogu kao i one
a dvostruko plaćam..
nisam toliko snažna
i meni treba netko
ili barem mir..
pogledaj u mene
slaba sam...
ako si očekivao nešto više
žao mi je...
sad me oslobodi..
stavi svoju ruku na moje tjeme
daruj mi snagu ili mir..
učini nešto...


kad vrijeme

kad vrijeme postane jedno
bez boje, okusa i mirisa
kad nas tuđe oči bole
kad je samoća jedini prijatelj
kad sve to dođe
i stane stajati,
a prolaze dani i noći, a
ono i dalje stoji
pitam se gdje smo mi...
gdje su naši snovi
nadanje u bolje sutra
nestali tragom rose ovog prekrasnog jutra?
sunce je, a spuštam rolete
mrak donosi spokoj
osjećam se prozirno,
skoro pa dodirljivo..
virim kroz ključanicu prošlosti
u svijet budućnosti
prag me priječi da prođem tamo
prag nesigurnosti
tereti prošlosti..
vrijeme je kiše,
ali samo u mojoj duši
proljeće čekaj me
dok ne presušim....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
whatalady.hr
maliuvrnutisvijet2.hr
vjeverica24.hr

slutim...


slutim...da kraj će skoro..
upijam miris tvoje kose,
okus tvojih usana...
slutim...da zima će biti duga...
iz kamena se ništa ne rađa, a to sam dušo zbog tebe postala...
faliti ćeš mi znaj..svaki treptaj moga oka biti će bolan..
ti nećeš biti tu..
možda već sad nekoj drugoj poklanjaš puste snove...
ponekad se osjećam tako blizu srcu tvome..
vjeruj mi znam kad na mene misliš..
nešto što opisati ne mogu..
zašto mi je stalo, a budućnosti ne vidim s tobom..
sudbina je možda..da mi svejedno nije..
tako smo različiti, a opet me nešto vuče ka tebi..
u svakoj pjesmi tebe nađem..
sve mi je ludo i sjetno, sve je nezaboravno..
pitam se ...što ću kad te vidim ponovno..?
da glumim da te ne vidim...
da okrenem leđa pa ti sluti...
što god da vrijeme donese, trenutak neka ne izbriše...
ti ćeš uvijek pamtiti mene i ja tebe..
ako ništa, imamo prošlost..
bar je nešto za nama ostalo...
slatko moje, osvrni se, tamo ćeš me naći...
oči u oči..dodir za dodir..sve ti dajem..
isto tražim...
slutim da kraj je...
osvrni se zadnji put..
oči što te gledaju...slute..
da i sam slutiš..
oprostimo se u prošlosti...


image hosting for myspace

image hosting for myspace




griješila sam mnogo...
sad mi je žao što nisam više,
što nisam luđe...
jer kad umrem
svi grijesi bit će moji,a
sve ostalo tuđe...


anoniman
opet me zoveš...
u kasne sate, kad na san se spremam..
misliš možda da u san ćeš da mi uđeš..
prije sna zoveš me, anoniman i sam..
VOLIM TE I PREVIŠE...
žalim slučaj, ja ne znam tko ste..
anoniman ti si za mene..
osoba nepoznata, bez adrese i broja..
opet me zoveš..dal kaješ se možda..?
sam si želio kraj...želio si nešto drugo,
a to nisam bila ja..
e pa znaj, anoniman si, ali te poznajem..
to što si želio bila sam ja...
neke stvari nisi vido, ali zato jesam ja..
davno već proživjeh takvo što, vjeruj ponoviti neću s tobom..
dobio si što si htio..
stranac si za mene sad..
ono što si htio bila sam ja..
kasno si shvatio..ne tiče me se...
nije da ne bi usne tvoje ljubila, ali
inat je jači od mene..
anoniman i poražen..Myspace

Myspace


ja željna osvete..
slatko li je..bolno li je..
mali, možeš osjećati, da ja osjećam isto..
dokaz davno posijan..
želio si nešto drugo..
to sam bila ja..
za tebe sada,dušo, samo anonimna...

ako samo vjeruješ u mene,
zauvijek ću te voljeti..
uzmi me za ruku, zagrli me...
nikada te neću napustiti..


free image hosting

free image hosting




trebaš mi ti,
snagu mi daj,
budi moj put
kroz trnje u raj,
kad utihnu svjetla i dim...
kad ostarim...

kad si odlazio
poželjela sam ti sreću...
kao da sam znala da te više
vidjeti neću...

XXXX

TI -si -TU
prijatelji moji
noćas odlazim
odlazim daleko,
tamo gdje ga nema
tamo gdje ništa na njega ne miriši...
ništa osim mene...

teško je kad ti je srce vozač
nema puta koji me tebi ne vodi
pomislim
zaplačem
sanjam
ti si tu...

nećeš otići nikad
iako bi voljela...
ponovno slobodna biti
lišena bremena tvoje ljubavi..
prosto i nevino,
volim te još..

ti si tu
bio...
ostao
gost koji nema doma svog..
parazit u srcu mom...
zar nije vrijeme da se odseliš?



Obelezena

U ovom gradu nema ljubavi za mene
ovdje svi znaju da sam nekad bila tvoja
i svaka stopa još me podsjeća na tebe
ma kuda posla ja

U ovom gradu kao nikoga da nemam
svi naši prijatelji sad su samo tvoji
i kad poželim nekom drugom
da se predam za tren to znaju svi
kad iza leđa čujem evo to je ta
pola je nema od kad nije njegova

Obelezena tvojim usnama
na kilometar vidi se moj bol
da niko poslje tebe nikada
vise ne poželi dodir moj

Obelezena kao da mi je
na čelu tvoje ime ostalo
preboljet ću te pre il' kasnije
i slobodna ću biti ponovo
slobodna ću biti ponovo



Kada te svi nerviraju
kada ti mira ne daju
ako si sam i na sve ljut
dođi do mene, znaš ti put
Spremi se, požuri, hajde dodaj gas
zamisli, zažmuri, noć je iznad nas
preskoci kuće i ulice
dođi kod mene na poljupce

Kada ti ništa ne ide
kad oči izlaz ne vide
kad nemaš s kim, i nema š kud
dođi kod mene, ne budi lud


četvrtak, 05.04.2007.

a ja , od rođendana do rođendana....

05. Travanj 2007. OVAN
Bit ćete promjenjivog raspoloženja i nećete se niti potruditi to kontrolirati. Iz smijeha ćete prelaziti u jadikovke o problemima koji vas muče, a drugi neće niti imati šanse doći do riječi. Davat ćete si za pravo da drugima diktirate današnji dan.

Eto što mi predviđa moj horoskop danas...jedno je sigurno istina i to ovaj dio da drugi neće moći doći do riječi...i ovaj dio s diktiranjem je prilično istina, ali u globalu govoreći...ovnovi su jednostvano takvi...evo za sve one koji su to što jesu malo o njima samima:

Oličenje strasti i bunta

Simbolika i mitologija

Ovan je prvi znak Zodijaka; započinje proljetnim solsticijem i traje do 20. travnja. Vlada razdobljem buđenja prirode, probijanja klica, prvih pupova, cvjetova... Simbol je iskonske snage, energije koja je potrebna za rađanje novog početka. Kao što priroda tijekom proljeća pokazuje svu svoju veličanstvenu raskoš, tako i pripadnici tog znaka znaju zadiviti svojom neuništivom energijom i revolucionarnim postignućima. Negativne pojave nezadržive prirode, kao što su proljetne poplave i oluje, i kod njih se javljaju - kao neobuzdano divljanje i nekontroliran bijes.

Znak Ovna vezuje se i uz mit o Zlatnom runu koji u svom značenju ujedinjuje dva simbola - nevinost i duhovnu čistoću (runo), te slavu i moć (zlato). U životinjskom svijetu ovan je začetnik i vođa stada, a i naprava kojom se su probijale srednjovjekovne utvrde, a njegovi su rogovi ujedno i njegov grafički simbol.

Vladar Ovna je Mars, koji kao i on uživa u uzbuđenjima, borbi i natjecanju, a u 20. stoljeću za suvladara mu je dodijeljen i mistični Pluton.

Psihološki portret

Provokativan, bučan, energičan i neustrašiv, Ovan je znak koji će svugdje biti primijećen. Njegove žustre kretnje i živa gestikulacija odaju nervoznu osobu koju ne drži mjesto i kojoj uvijek nedostaje riječi da izrazi sve što osjeća. I njegov hod odaje osobu koju ne drži mjesto i koja želi što prije stići do cilja.

Čini se da rođeni u tom vatrenom znaku na sve moraju reagirati, a kako redovito i bezazlenu kritiku shvaćaju kao napad ili izazov, i reakcije su im burne. Za njih se vezuju brojne krajnosti, a odnosi s drugima najčešće im se vrte oko ljubavi i mržnje. Ne vole ništa osrednje, a nikad osrednje i ne daju. Iz sebe izvlače maksimum i dostojanstveno odbijaju mrvice - prijateljstva, ljubavi, ovlasti...

Slove za tešku, tvrdoglavu i naprasnu osobu koja uvijek tjera po svome i sve gleda kroz svoju prizmu. Tipičan Ovan rečenicu počinje s "Ja", u društvu je glasan i često nadmen, a u poslovnim odnosima ne baš vičan suradnji. Premda mu prijatelji prigovaraju kako se previše hvali i uvijek ustraje na svom mišljenju, ipak je mnogo onih koji ga iskreno vole. Jer on je velikodušan, osjećajan, otvoren i pošten. Njegova drskost i pokoja uvreda bit će mu oproštena jer će svoju privrženost dokazati na drugi način. Kad ga netko naljuti, reći će i ono što ne misli, samo da ga povrijedi. Brzo plane, no bijes mu ne traje dugo. Nakon oluje koju je izazvao, ponovno je vedar - kao da se ništa nije dogodilo. Neće se ispričati, nego će se svojim postupcima nastojati iskupiti.

Ljubav

Rođeni u znaku Ovna nerijetko su u vlasti svojih nagona, strasti i osjećaja. Kad se zaljube, nemaju mira dok ne ostvare ljubav. Teško skrivaju emocije, odmah žele znati na čemu su, pa spontano prvi prilaze. U početku ljubav dokazuju u postelji, a kasnije će poraditi i na nekim drugim zajedničkim interesima.

Beskrajno su plahi, ljubomorni i posesivni. Nekad je potrebna i samo jedna riječ da posumnjaju u partnera, a osobito su nesigurni kad su tek na početku veze ili u nekom većem društvu.

U seksualnom pogledu dosta obećavaju. Imaju energije i erotskog žara za oboje, no mana im je što redovito više misle na svoj užitak. Nedostaje im nježnosti, povjerenja i sposobnosti da se prepuste partneru.

Kad su prevareni ponašaju se poput ranjene zvijeri. Ne prežu od javnih obračuna, a najčešće im više pati ego nego srce. Dobra je okolnost što se brzo mogu zainteresirati za nekog novog, zbog čega će i odustati od svih silnih zlih namjera kojima su osvetoljubivo prijetili.

Posao

Ovan je znak velikih potencijala, izdržljivosti i talenta, no i prilično kampanjskog odnosa prema radu. Može danima mukotrpno raditi s minimalnom dozom sna, no isto tako i previše dugo ljenčariti, izbjegavajući svaki veći napor. Zbog toga je najbolje, i za njega i za druge, da se bavi nekim samostalnim poslom, bez šefovske ili neke druge kontrole.

Budući da se voli natjecati, najbolje rezultate postiže kad je izazvan i kad ima poštenu konkurenciju. Želi se pokazati najboljim, a redovito i svoj rad naplaćuje više od drugih. Odgovaraju mu svi vojni i policijski poslovi, a od medicine kirurgija. Privlači ga politika, ponajviše da bi izrazio svoje nezadovoljstvo i ljutnju postojećim uvjetima života. Dobre rezultate postiže u sportu, ali samo uz golemu samokontrolu i disciplinu. U duši je to buntovnik i revolucionar koji se želi istaknuti u svakom poslu, napraviti nešto što još nitko nije, otkriti nešto novo, zadiviti i zapanjiti okolinu.

Moda i dizajn

Kad joj se svidi neki komad odjeće, žena Ovan neće imati mira dok ga ne dobije. Ona se u određene krpice naprosto zaljubljuje; svima priča o njihovoj posebnosti, a kad ih dovoljno iznosi, daje ih drugima. U pravilu voli udobnu i sportsku odjeću, ponajprije jeans, no kad želi nekog zadiviti, može biti izuzetno elegantna, čak i pretjerano blještava. I žene i muškarci tog znaka vole nositi šešire, kape ili marame, a sviđaju im se tetovaže. Muškarac je pravi sportski tip; ne voli odijela, kravate ili smokinge, no njegova naizgled jednostavna odjeća vrlo je kvalitetna i skupa. I jedan i drugi vole crvenu i sve žarke boje, kako na sebi, tako i oko sebe.

Pripadnici tog znaka najradije bi mijenjali namještaj i boju zidova u skladu sa svojim raspoloženjem, no kako je to većini nedostupno, uređuju stan sa što manje detalja koji bi im kasnije mogli smetati. Vole biti okruženi modernom tehnologijom, cijene prirodne materijale i kvalitetnu izradu, velike prostore i udoban kožni namještaj.

Njihovom temperamentu odgovara brz, sportski dvosjed, a uživaju i u vožnji motorima. Vrlo im je važno što voze, pa čak i kad si to ne mogu priuštiti, kupit će neki prestižan automobil.

Element:Vatra

Kvaliteta: Kardinalni

Planet zaštitnik: Mars

Simboli: Dijamant, rubin, koralj, čelik, zlato

Sretne boje: Crvena, ljubičasta, crna

Životinje i biljke: Orao, jastreb, ovan, ovca; češnjak, luk, čičak, kopriva, kadulja

Zemlje i gradovi: Engleska, Njemačka, Danska, Sirija; Napulj, Firenca, Verona, Padova, Marseille, Krakow, Birmingham, Leicester

Ljudsko tijelo: Glava, oči, nos, živci


idem sad malo unatrag da se prisjetim svih rođendana koji su ostali u mojoj memoriji...
prvi kojeg se sjećam bio je moj 4 rođendan...znam da sam cijelu godinu kukala i čandžala tatu da mi kupi bebu ćelavicu...kako su u to vrijeme bebe ćelavice bile jako skupe nisam ju mogla odmah dobiti jer ni tatina plaća to ne bi podnijela...sjećam se kako me mama probudila ujutro na moj rođendan, poljubila me i rekla da pogledam tko spava pored mene...bila je to ona...moja prva beba ćelavica...plavih okica, dugih trepavica,u plavoj odorici sa patkicom na sebi...kako sam samo bila sretna...obgrlila sam ju svojim ručicama i od tad je postala moj omiljeni predmet zabave...nazvala sam ju Silvana...uopće nemam pojma od kud sam osmislila to ime...zapravo niti danas nisam čula da se netko tako zove...no zavrijedila je da bude posebna pa zašto ne imati i posebno ime...toliko sam ju voljela da sam imala određeno vrijeme kad da se igram s njom da je ne poderem previše...i dan danas ju imam...to mi je najljepša uspomena od tate...sjećam se kako sam plakala od bijesa i imala ubilačke misli kad je došao klinac od susjede i ušao u moju sobu s ulogom ubojice i krenuo kopati oko mojoj Silvani...u njegovoj radnji ga je spriječila moja mama..nije joj iskopao oko, ali ga je malo oštetio..vjerujte mi njemu je malo falilo da ja njemu ne iskopam njegovo...jedva sam to preživjela...
drugi rođendan kojega se sjećam poslije toga je moj 9 rođendan...naime kako je počeo rat i grad u kojem sam rođena stalno je bio pod opsadom, taj dio djetinjstva je jednbostavno izbrisan odnosno sjećam se samo kako smo bježali i skrivali se po raznim konobama...čekali kad će novi napad i spremni reagirati u svakom momentu...sjećam se kako je naša učiteljica govorila kako smo mi mali borci-vojnici...rekla je da se naši očevi, ujaci, stričevi bore na frontu za našu domovinu, a mi u svojim školskim klupama učenjem....bili smo tako ponosni...iako ni u školu nismo mogli na način kako bi to trebali već u selo kraj mog grada...znali smo nekada i puno pješačiti do tamo jer nekad nije bilo busa da nas vozi..sjećam se kako je tata imao zeleni Tamić i kako bi u tim situacijama potrpao svu djecu iz susjedstva i vozio u školu....( koja je btw bila jedna stara kuća, malo veća i oronula)..ma nekako to i nije bilo tako strašno jer je bilo bitno da je mir..nekako smo bili složniji...i u tim uvjetima mi smo bili sretna djeca...
moj 10 rođendan..pozvala sam par prijatelja kod sebe kući...mama je spremila kolač i sokove...igrali smo igre, lovice i slično...sjećam se da mi je mama za taj rođendan poklonila rozu vestu koju je sama isplela...mjesecima se trudila i bila je to najsavršenija majica koju sam ikada imala....
dva rođendana nakon toga nisam slavila jer je u kući bila koma atmosfera...mama i tata su se stalno svađali..u to vrijeme je on znao biti jako agresivan i prema njoj i prema nama...nisam imala što slaviti...to je razdoblje mog života kojega se nerado sjećam..
na svoj 13 rođendan izvela sam prijateljice na pizzu...to je tad bio doživljaj...spojili bi stolove, željno čekali svoju pizzu i coca colu...kako su nas samo tad male stvari činile sretnima...
14 rođendan..vjerojatno prvi malo luđi rođendan...ja i mog brata cura slavile smo skupa kod nje kući..ona je slavila 18-i...od 15 ljudi koji su trebali biti stvorilo ih se 3o...znate ono jedan povede drugog..u svakom slučaju svi su bili pijani jer se ispijala tekila i slične žestice...no svakako pamtim taj rođendan jako dobro...:-)
15,16 i 17-i rođendan proslavila sam sa svojom ekipom iz srednje..naravno to su isto bile pijanke za pamćenje....
18-i rođendan...pa nije bio ono što sam očekivala...standard...nije se ništa btno promijenilo, a kako sam ga samo dugo čekala...na taj dan sam u svoje ruke dobila svoju vozačku...postala punoljetna...i to je to...
19-i. rođendan sam proslavila u Zagrebu ...bio je mrak...sasvim spontan...pozvala sam prijatelje kod sebe na kolače i cugu...i bilo je onako nešto posebno....ocjena 5..
20.rođendan...izvela sam frendice na večeru i kavicu....
21.nisam slavila...bio je to najtužniji rođendan mog života....
i evo ga sad ... MOJ 22-i ROĆKAS... neki su mi čestitali već u ponoć...poruke i pozivi stižu cijelo jutro...čak mi je sad netko poslao poruku, a ni sama neznam tko je...naravno moja majkica me nazvala,ona nikad ne zaboravlja...braća će najvjerojatnije čestitati kad ih onma podsjeti jer se sami od sebe nikad ne bi sjetili...
što sad radim...sjedim pred kompom i pišem ovo...neće biti nikakav izlazak niti kava jer su već svi otišli kući, a kako ja ovaj put ne idem nemam s kime ni proslaviti pa makar ni uz kavu...eto...nisam tužna...to je dan kao i svaki drugi...samo sam godinu starija:-(
još se uvijek potajno nadam da ću dobit poruku od jedne osobe, ali on se vjerojatno ni ne sjeća da mi je danas rođendan...nakon što smo prekinuli ja sam njemu čestitavala svaki imendan i rođendan..on je meni samo jednom poslije toga...kad bi mu poslala poruku primio bi je tako hladno..i onda sam prestala...razlog je i to što mu ne mogu oprostiti to što mi nije izrazio saučešće, a i ne pričamo više...samo se zapitam nedostaje li mu ta moja poruka...nije velika stvar, ali ipak nešto znači...ne šaljem mu više poruke, ali znam kad mu je roćkas i imendan i u mislima mu zaželim sve najbolje jer to mu stvarno od srca želim...no dosta o tome...
dobila sam stvarno puno poruka..čak se i moj najfrend sjetio čestitati...on ne pamti datume pa bi mu svaki put oprostila kad bi mi čestitao roćkas dva dana prije ili bi mu u šali poslala podsjetnik : kome je danas rođendan...no ove godine se sjetio...
i mogi drugi ljudi...stvarno imam puno ljudi koji me se sjete...i sretna sam zbog toga jer to ipak nešto znači....:-)
no kročim sad hrabro u novu godinu svojeg života....





| - 11:24 - ...why?.... (10) | print.... | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.