Serem jer mogu

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
Za sada jos neznam, ali isprofilirati će se.

Možda
"Mene, gospodo, uopće ne zanima istina." CdP

Neki zanimljivi linkovi 
Flat tax - analiza
Švedski model - uspjeh?

 Bliske teme
SUNCANI KRUG (grupa blogova)

 Meni zanimljivi blog-ovi
Kross
daywalker
Drito konj
Show me the money!
pticatrkachica
Rubber
Jezični savjetnik - meni potrebno
svinje u blatu "WinstonW"
CLASHIRANJE UMA

 15.04.2005., petak

2 puta manjina

Vrla gđa. Pusić se sjetila uključiti u predizbornu kampanju tražeći da manjine imaju dvostruko pravo glasa. E sad, da vidimo kak bi to funkcioniralo. Dakle "m" neka je oznaka za manjiu, a "v" za većinu. Manjina je po definiciji ona koje ima manje nego nečeg drugog u sklopu cijelog pa neka je prema definicij cijelo 1 tj. "m+v=1". Da bi to štimalo "m=0,4999...9" (maksimalno), a "v=0,50000...01" (minimalno). Ako se za glasovanje uzme "2*m+v" može se dobiti da manjina ima više glasova nego većina. Uzmimo da to nećemo dozvoliti. Onda mora biti "2*m<=v" tj. "m+v<=m+2*m=3m<=1" U tom slučaju je "m<=0,333...3". Znaći da bi manjina ostala manjina i imala dvostruko pravo glasa mi ćemo je ograničiti na 33.3%. Sve više od toga je većina! Ako to nije ordinarna pizdarija onda fakat neznam kaj je. Bravo drugarice Pusić! Odličan iz poznavanja matematike, odličan iz poznavanja demokracije. Nažalost nedovoljan iz poznavanja diktature. Da bi i ta ocjena zadovoljavala morali bi uvidjeti da kad manjina vlada većinom dobiva se diktatura. Živio drug Tito, živjela partija, živila drugarica Pusić i diktatura manjina - aka "moja demokracija". Mrš!
- 09:23 - Komentari (2) - Isprintaj - #