blato na LP-u

ponedjeljak, 28.07.2008.

...ti bi htjela da sam rambo ili barem amadeus...

moj su fetish
koncerti
a pogotovo koncerti
Ramba Amadeusa

ovaj put plan je bio vrhunski
lokacija idealna za ostvarivanje plana

oko 16.30 sam završio sa ugrađivanjem staklenih prizmi u jedan otvor u zidu
tuširao se, ručao, odveo malu kod none,
otišao po ovog jednog moga (nakon sinoć, ne želim ga više zvati frendom)

u auto smo ukrcali vreće za spavanje, ležaljke i šatore
došli u Pirovac, našli klub, popili cugu, pogledali nebo i zaključili da definitivno ne iznajmljujemo apartman
već da nakon koncerta i party-a spavamo odmah tu iza

išli u misto nać neku konobicu za večeru prije koncerta...

da sad ne duljim

svirka je u početku bila mlitava da bi na kraju završila odlično
(Rambo je za to javno optužio konobu "Vesela"
gdje smo i mi igrom slučaja večerali
i jedva ustali sa stola
očiju umornih i pospanih)

ovaj moj je, ničim izazvan, odlučio je ne piti
već u sebe unositi coca-colu
što je glupo
ja nisam bio koncentriran na kocert 100%
što je definitivno loše
nakon koncerta ovaj moj je zatupio da oće odma ić za Split
što je kretenski
ja želio ostat na party-u i kasnije spavat na otvorenom
što je normalno
krenuli smo za Split
što je debilno
na putu nas je zaustavila pandurija i zamalo smo najebali
što je užasno
budući je moja supruga spavala u stanu sama, u 5 ujutro naišao sam na neotvoriva vrata, a kako je nisam htio buditi jer je već bila kivna zbog mog odlaska na koncert
spavao sam u autu u garaži
što je prava svinjarija

zašto sam ovome mome dopustio da me odvuče iz finog konteksta
ostaje nedorečeno





- 18:14 - Mudro zboriš! (4) - Nemoj! - #

četvrtak, 17.07.2008.

you don't love me (no, no, no)

kćer mi je rekla:
ne volim te
ako mi ne kupiš roze klompice

žena mi je rekla:
ne volim te
ako često izlaziš

mater mi je rekla:
ne volim te
ako si nervozan

stari mi je reka:
ma pusti ih sve u kurac
i dolazi ovamo,
triba završit slagat kužinu
jer
ne volin te
ako si li(je)n



no no no

- 00:24 - Mudro zboriš! (14) - Nemoj! - #

srijeda, 09.07.2008.

pastiri, psi, ovce, majstori i patke (don kihot) - eto ti na srdelo, na šta ti mene tjeraš

na dnevniku osim ratobornih izjava mira
i guzica i sisa
bila je i priča o zamjeni pastira i pastirskih pasa
glomaznim elektroničkim uređajima za praćenje
ovaca
ako zanemarimo činjenicu da taj uređaj
ovcama sigurno smeta
pa ako zanemarimo i da to sranje sigurno
ovce pumpa određenim simpatičnim zračenjima

ostaje pitanje kako te ovce vratiti kući

ne vjerujem da mogu na daljinu uputiti
impuls koji bi ovce usmjeravao
tamo gdje to ovan za laptopom želi
niti želim zamisliti takvu mogućnost

(ili stvarno već imaju tu tehnologiju pa je
na ovcama samo testiraju za upotrebu na
ovčjoj podvrsti, tj. na homo sapiens vulgarisu)

vjerujem da opet određeni dvonožni ovan
mora ovce kupit po pašnjacima
koji su i onako iz dana u dan sve manji
ili su zamjenjeni stočnim konc-logorima
pa mi se čini da je teško ovce i izgubit
budući su ovce glupe
i dovoljan im je tek
štap i lavež
a ne
satelit i laptop
da idu smijerom kojim želiš

***

.... i slušam ja tako majstora vrlog
u znoju dana gnjevnog
među ruševinama stana svoga

priča majstor i priča
niže pritom sulude probleme
i četveroznamenkasta rješenja
a ja slušam i slušam
kad odjednom
padne mi na pamet pjesmica iz gigapluskvamperfekta
napisana za jednu kakolisevećzvala
a ide otprilike ovako:

tvoje riječi zvuče
kao pokisla patka

tvoje su riječi krajnje blesav
skup nečega

ne razumijem te uvijek
zbog tvog mumljanja
(ti mumljaš ružno i često)
ne razumijem te uvijek
zbog tvog mumljanja
(ti mumljaš ružno i često)

dalje se nisam uspio sjetiti
a čak je posjedovala još dvije strofe i glazbu za prašnjavi pianino

***
i za kraj
citiram mudrog gurua
ramba amadeusa
svjetskog mega cara
(čiji koncert u Pirovcu 27.07.
željno čekam)


- 23:03 - Mudro zboriš! (10) - Nemoj! - #

četvrtak, 03.07.2008.

Blato / Mud (3 canal - Loefah)





jebale vas mimoze i frajeri
ja nisam ni jedno ni drugo
ja sam blato
a blato se zove mulj
kada te stisne žulj
onda se to zove
blato
blato se zove mulj
kada te stisne žulj
onda se to zove
.......


- 22:09 - Mudro zboriš! (10) - Nemoj! - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zamislio se uz:

  • *mali princ
    *galeb Jonathan Livingstone
    *crno proljeće
    *ana karenjina
    *krik i bijes
    *66. sonet od staroga Šekspe
    *lelek sebra
    *aleph
    *il libro dell'inquietudine di Bernardo Soares
    *The Prophet
    *The Garden of the Prophet
    *Biblija
    *Marxov manifest
    *Qu'ran
    *Hićine borbe
    *Feral Tribune
    *Real Estate Investment - a capital market approach
    *poduzetništvo - realnost sadašnjice i izazov budućnosti
    *svaki put kada slušam mudrog Ramba Amadeusa

priče iz studentskih dana

Vive la difference! Vive la nonsence!