blato na LP-u

ponedjeljak, 05.05.2008.

4 dana - Rio

bili praznici raznorazni
rezime bi mogao stisnuti u formulu:
(1 x party) + (8 x Bačvice sa djetetom) + (4 x nesanica) = xy

xy jest konstanta muškog nagona koja ne dopušta potpuno opuštanje

zašto?
zato.

tragediju izdvajam
_________________________

Rio

Rio, pas koji je ubio starca u Solinu, izbacio me iz takta skroz. Vlasnik Ria moj je dugogodišnji prijatelj i definitivno nije nikakav iskompleksirani mafioso-wannabe kakvim bi ga novine najradije prikazale. Blesavi Splićo je tog psa dobio na poklon kao malo štene nakon što mu je bivša cura, odlazeći iz zajedničkog stana, uzela malog mješanca jack russela i još nečeg. Njegova nova cura kupila mu je stadforda iz čistog hira.
Tog sam psa prvi put vidio kad je bio toliko mali da mu je nadraža baza bila sakrit se u kućnu papuču.
Zadnji put sam ga vidio dan prije tragedije kada me pošteno oblizao, cili zaigran i sretan jer me dugo nije vidio. Moja mala mu je pružila ručicu koju je on onjušio i liznuo, a zatim ga je ščepala za uho i pokušala se popeti na njega, na što sam joj ja rekao da pusti bidnu beštiju na miru. Kada se odmakla, u znak zahvale ju je još jednom liznuo po ruci.
Rio je dugo bio predmet sprdnje, jer tako umiljat karakter nikako nije odgovarao tako opakom izgledu. Zvali smo ga Gay Cat Terijer.
Kad se prijatelju rađala kćer, Rio je boravio kod mog brata u stanu sa 6 studenata koje nikada prije nije vidio. Već drugi dan je slušao naredbe od svakog od njih.
Zadnji put kad sam prespavao kod tog frenda u Italiji, Rio me probudio tako što je uvalio svoju balavu njušketinu ispod moje ruke, u stilu - mazi me.
Naše dvije kćeri bi ga znale toliko satrat da bi ovaj došao do nas i pogledom nam govorio: spasite me.
Nikad, ali nikad ga nisam čuo kako laje.

Šta se dogodilo?

To mi nikad neće biti jasno. Pretpostavljam da je bio nadrkan jer je morao ostati u hostelu - jebiga, prijateljeva mater se iracionalno bojala i to je bilo jedino rješenje - koje se ponavljalo 3 puta godišnje na 3 dana tokom ovih 6 godina i Rio nikada nije pravio probleme. Pretpostavljam da je starac napravio nagli pokret (možda se spotaknuo ili nešto) pa se Rio osjetio ugroženim... i onda je popizdio. Ili je možda samo popizdio (k'o Michael Douglas).

Ima još jedna stvar, prijatelj u Italiji dobro zarađuje. Iz malenog stana preselio se prvo u veći stan sa nekoliko kvadrata vrta, a zatim u kuću sa velikom okućnicom. Rio je sve više boravio vani, a obitelj je sve češće bila zaokupljena sama sobom. Moja je pretpostavka obrnuta logičnom sudu o dobrobiti kućnog ljubimca - kaže se da je dobro za psa da vlasnik ima velik dvor - ja kažem da nije, jer tako mu posvećuješ manje vremena te pas postaje sve više ono što je - životinja, a istovremeno postaje sve manje kućni ljubimac.

I onda se dogodi tragedija.


- 18:14 - Mudro zboriš! (7) - Nemoj! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zamislio se uz:

  • *mali princ
    *galeb Jonathan Livingstone
    *crno proljeće
    *ana karenjina
    *krik i bijes
    *66. sonet od staroga Šekspe
    *lelek sebra
    *aleph
    *il libro dell'inquietudine di Bernardo Soares
    *The Prophet
    *The Garden of the Prophet
    *Biblija
    *Marxov manifest
    *Qu'ran
    *Hićine borbe
    *Feral Tribune
    *Real Estate Investment - a capital market approach
    *poduzetništvo - realnost sadašnjice i izazov budućnosti
    *svaki put kada slušam mudrog Ramba Amadeusa

priče iz studentskih dana

Vive la difference! Vive la nonsence!