blato na LP-u

ponedjeljak, 31.03.2008.

Snow (Midlife crisis)

zbog krajnje dosadnih razloga
nismo uspili ovaj vikend pobić u Austriju na glečer

zato sam zlovoljan
pa se tješim starim fotkama sa Kupresa

dolazak
Image Hosted by ImageShack.us

beastie: stiffy bs grab
Image Hosted by ImageShack.us

đani: ollie
Image Hosted by ImageShack.us

đani: bs grab isprid kuće
Image Hosted by ImageShack.us

beastie: noćni method
Image Hosted by ImageShack.us

beastie: ollie
Image Hosted by ImageShack.us

šime: out of control
Image Hosted by ImageShack.us

karlovačka, beastie, đani, šime
Image Hosted by ImageShack.us



dok se pola Splita ovaj vikend skidalo u kupaće
ja sam htio nove vezove i buce
maštajući o three-sixty backside grab-u

prepoznajete li u ovome simptome preuranjene midlife crisis








- 17:18 - Mudro zboriš! (10) - Nemoj! - #

četvrtak, 27.03.2008.

Sarajevo Blues

Nekidan sam natuknuo ali nisam razradio temu
pa i nije naišla na bogznakakav odjek

Radi se o jednom nesvakidašnjem iskustvu koje datira negdje u jesen 06.
Tada sam baš završavao jedan esej o strejnđerskom senzibilitetu na rat i ratnu poeziju u BiH,
kadili zvoni mi fontele, a ono P.L. iz Ferala;
kaže ima jedan divan koncertić u gradu, Charming Hostess, ja čitam Fantoma (Slobode), pa doji ako moš.
Hajde, rekoh, da podignem ucrvalo dupe iz stolice i iznerviram ženu iznenadnim večernjim izlaskom.
No prije da progooglam.. Za Split naravno ništa, ali nađem info za koncert u Zagrebu.
Citiram:
Književni klub Booksa poziva danas u 20 sati na koncert grupe Charming Hostess uz čitanje Miljenka Jergovića. Charming Hostess ime je ženskog vokalnog tria iz San Francisca, koji je nedavno objavio album pod nazivom Sarajevo Blues prema tekstovima Semezdina Mehmedinovića, jednog od najznačajnijih bosanskohercegovačkih pisaca novije generacije.
Trio čine Jewlia, Marika i Synthia koje su trenutno na turneji jugoistočnom Evropom koja je započela u Sarajevu, koncertom u Karabitu, a nastavit će se koncertom u Booksi. Nakon Zagreba čekaju ih još Split i Podgorica. Na svim ovim nastupima djevojke će imati po jednog književnog gosta. U Sarajevu je to bio Muharem Bazdulj, u Booksi će biti Miljenko Jergović, u Splitu Predrag Lucić, a u Podgorici Balša Brković.

Ako vam je do tradicionalnih židovskih napjeva, sufi glazbe, balkanskih harmonija, ali i disharmoničnih noise izleta, karakterističnih za gange - sve na jednom mjestu, budite u Booksi u srijedu 15.11.2006. u 20 h.


Hmmm, Amerikanke pjevaju Mehmedinovića i Sarajevo Blues...
čisto me zanimalo kako su to one skužile naš dični Balkan i naš dični rat..
jer meni još od '95 kad sam progutao tu ubitačnu knjižicu nije izlazilo iz glave ono njegovo, tipično sarajevsko:

Moja zamišljenost uvijek nestane
Čim nađem vedru sliku da me zabavi
Uglavnom nastojim zaboraviti. Čeznem
Za ljepotom onda kad život postane
Krajnje nepodnošljiv. Svi ljudi koje
Poznam, oni su kao ja. Samo kad smo
Potišteni, u tuzi čini nam se da dolazimo
Sami izdaleka i svakom od nas tad
grob je u Palestini


Aman, na trgiću ispred Ghetto kluba i biblioteke Utopija - 20-ak duša sluša, gušta...
i strepi kad će koji splitski ustašoidni izrod baciti bombu među nas "pogrešne".
Predrag je kasnije priznao da mu je tokom čitanja svojih stihova par puta prošlo kroz glavu
kako neće to dobro svršit. Ali nije posustajao već je po spisku glupanima jebavao majku.

A koncert........ bio je uistinu divan, trnci su me prolazili svakim novim tonom, svakim novim stihom.
Neopisivo. Doživljaj je bio doživjeti tuđi, strani doživljaj naše priče.
Bio sam neizmjerno ponosan na moj grad što je ipak ugostio nešto kulturnije od Cece i Miše
te što na kraju nije bilo ekscesa (tome je za zahvaliti
i koncert Mate Miše Blacksmitha na drugom kraju grada, pa pretpostavljam da su ekscesoidi bili tamo)
NAJ sam bio ponosan na dva pandura koji su došetali usred najtužnije sevdalinke ikad
koja je orila zidinama palače, te su u čudu i miru odšetali dalje, baš kad smo svi zaključili: evo belaja.
Žalostan je bio jedino Mlađo iz TBF-a koji je po staro dobrom običaju zakasnio i čuo samo zadnju pjesmu.
Posli smo, naravno, išli na večeru u Hvaranina, to prokleto okupljalište utorkaša.
Bilo je prekrasno vidjeti tri Kalifornijanke tijela rastočenih od silnih burgera
kako uživaju i hvale rakiju, slane srdele, crni rižot, hobotnicu ispod peke i domaće bilo vino.
Malo manje prekrasno je bilo kad su tražile da mi njima otpivamo nešto tradicionalno dalmatinsko.
Tu su se odmetnici nekad kulturnog utorkaštva preobrazili u horde zla
(tu mislim na Predraga i Boru) jer ih više ništa nije moglo zaustaviti.
Kulminacija radosti se dogodila prilikom zbornog arlaukanja, svima nam drage Udarničke, a čak smo i bidne svečane gošće natirali da se dignu sa stola i zapivaju :
"Amerika i Engleska
bit će zemlja proleterska"

Prepuni ponosa i sreće, razišli smo se u miru (i Drugarskom i Božjem) u kasnu pijanu uru,
toliko kasnu da mi ni žena nije puno kenjala, nego je samo konstatirala da diže ruke od mene.

Najslađe ipak ostavljam za kraj:
jedan CD Sarajevo Blues - Charming Hostess su nam ljubazno ostavile na daljnje prženje,
jer su do Splita već sve rasprodale. A o tom CD-u/projektu, dajte molim vas pročitajte ovdje

ponavljam i video njihovog razgovora sa nekim američkim novinarom - poluidiotom.
pjevaju 2 stvari sa tog albuma i to:

WAR/BACK THEN
War/ And nothing is going on—I go into town to beg for cigarettes
I’ve always known your scent/but you’ve never been closer—
It’s cold in the morning, you/put my underwear on
Your joy / at the packets of humanitarian aid/ makes me happy and sad at the same time.
And I ask myself: where on earth do you find us coffee every night
I was young and I didn’t know/ that death’s something a lot more common than is seems/so plain/
that anything you say about it sounds trite.

pa pričaju

pa:

DEATH IS A JOB
I’m running across an intersection
to avoid the bullet of a sniper
from the hill when I walk straight into some photographers:
they’re doing their job, in deep cover.
If a bullet hit me they’d get a shot
worth so much more than my life
that I’m not even sure whom to hate:
the Chetnik sniper or these monkeys with Nikons.
For the Chetniks I’m just a simple target
but those others confirm my utter helplessness
and even want to take advantage of it.
In Sarajevo, death is a job for all of them.
Life has been narrowed down completely, reduced to gestures
…a man covering his head with a newspaper
as he runs across the same street, scared of a sniper’s bullet.

)


Pouka?
(đe ba ono nestalo)
Šalim se, citiram Bona i najbolju izreku ikad:

OPEN YOUR MIND
AND YOUR ASS WILL FOLLOW.

ako mogu 3 amerikanke u dalekom friscu
valjda možemo i mi


jel'da da su divne


- 17:21 - Mudro zboriš! (13) - Nemoj! - #

srijeda, 26.03.2008.

99 - ulala!

i evo
stigli smo i do jubilarnog, 99. posta
pa zapjevajmo
(iako nijesam od volje za slavlje)




mislio sam napisati nešto prigodno,
pa sam pisao, pisao, pisao, pisao,
sve dok se na ekranu nije pojavio error message:

Image Hosted by ImageShack.us


tako da sam zaključio da nema smisla.
(a taman se Znamm Lee spremao troglavoj Aždaji
pero po pero sa mrskog tijela
počupati)

onda sam pomislio ponovo objaviti moj 66.,
također jubilarni post,
gdje sam se predstavio kroz popularne pjesme
ali
ni to nije imalo smisla
jer nije sonet.

nije mi se više dalo pisati ni o simbol'ci, niti numer'logiji
o kojoj stvarno nemam pojma
pa je i bolje da mi se nije dalo pisati

so let's chew this shit and move on

ula uala eeeee
ulalala




- 14:25 - Mudro zboriš! (12) - Nemoj! - #

utorak, 25.03.2008.

H.B. Lady Hopey, H.B. to you



i mali poklon, pogodan za iskonsko divljaštvo


(usput, Charming Hostess su opjevale Sarajevo Blues od Mehmedinovića, doživljaj koji sam imao ogromnu sreću uživo vidjeti na njihovom a capella nastupu. more info:
)

- 13:34 - Mudro zboriš! (6) - Nemoj! - #

petak, 21.03.2008.

ain't no sunshine

(Zagreb - (n)Arcotel)

Split fibra
Zagreb magla
ja
škovaca

jedna kriva misao
i odoh u pizdu materinu

- 13:33 - Mudro zboriš! (11) - Nemoj! - #

ponedjeljak, 17.03.2008.

Disarm


sedamdesetprva stranica
kineskim pismom pisana
četrdesetpet minuta je gledam
revizija projektnog freehold modela
iliti how to value perpetual income streams that have no growth
(bi li pomogla oveća doza amfetamina)

na mene padaju kletve
ispod mene grijesi
a odbrojavanje
tek što nije počelo






- 16:07 - Mudro zboriš! (15) - Nemoj! - #

srijeda, 12.03.2008.

SNOW (nema nam pomoći) - ALEPH (om namah shivaya)

KUPRES 09.03.2008 BY GORAN




jučer, na trenutak....
moj mali aleph
jedna točka u njenom oku....
centar univerzuma, kaosa i kozmosa....

na kauču, ona je svojim malenim ručicama ravnala "crtice" (bore, jel') na mome čelu,
ja sam vježbao disanje i prepustio se njenoj toplini

miris iz kuhinje je bio neopisivo dobar,
misao na vikend sa frendovima (bordanje, sprdanje, lokanje, žderanje...)
još me držalo

žena je prošla kraj nas,
i onako usput,
poljubila prvo malu, pa mene u čelo....
otvorio sam oči i susreo se sa sretnim pogledom moje kćerkice....
i u tom trenu sam osjetio .........

mir


- 17:12 - Mudro zboriš! (12) - Nemoj! - #

utorak, 04.03.2008.

Raspukalaaa..... Šaaarplaninaaa

vikend je bio
i više nego ugodan
povratak na posao je bio
i više nego neugodan

dan za zaborav

Tek da Enrikčetu
degenerike radi
(moje, tvoje, naše, vaše, njihove..)
uputim opasku kako
koliko god se trudio
(ja,ti,mi,vi,oni..)
uvijek se pitam kojim smijerom ide trud
jer nije sve u postajanju
lice s tjeralice
ili naslovnice


Raspuknut ću se o Šarplanina (ili Leb i Sol)

glazbeni broj tradicije radi
te stoga što služi da privuče, ali i da otkloni pažnju



- 18:37 - Mudro zboriš! (14) - Nemoj! - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zamislio se uz:

  • *mali princ
    *galeb Jonathan Livingstone
    *crno proljeće
    *ana karenjina
    *krik i bijes
    *66. sonet od staroga Šekspe
    *lelek sebra
    *aleph
    *il libro dell'inquietudine di Bernardo Soares
    *The Prophet
    *The Garden of the Prophet
    *Biblija
    *Marxov manifest
    *Qu'ran
    *Hićine borbe
    *Feral Tribune
    *Real Estate Investment - a capital market approach
    *poduzetništvo - realnost sadašnjice i izazov budućnosti
    *svaki put kada slušam mudrog Ramba Amadeusa

priče iz studentskih dana

Vive la difference! Vive la nonsence!