blato na LP-u

srijeda, 31.10.2007.

black

........................
........................
........................
........................
........................
........................
........................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
meditiraaoooommmm
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

.


(-dobar dan, porezna?
- poštovanje, M. na telefonu, u vezi one žalbe, ako se sjećate, jučer ste me zvali..
-da, da, gospođo, za potvrdu iz vašeg drugog sektora, što ste me jučer zvali, 10 dana nakon što sam vam, baš vama u ruke, predao žalbu, kako vam hitno, hitno treba ta potvrda ili ništa od moje žalbe?
-kako sam prezaposlen da bih sada išao na drugi kraj grada na kat ispod vašeg, a bio sam prezaposlen i jučer te nisam odmah reagirao, inače bih vas zamolio još jučer da jednostavno pogledate u kompjuter i /blablablablabla ne mogu ja sad blabla i mi isto radimo bla bla bla/
-ali gospođo, radi se čistom statističkom podatku koji je pohranjen u vašem sistemu, dakle, da ja sad idem po kiši na drugi kraj grada uzet papir u jednoj sobi da bih ga donio vama u drugu, meni, oprostite, izgleda suludo suludo i neekološki, pogotovo zato što sam uvjeren da biste taj podatak mogli jednostavnije vi, u najgoru ruku, jednim
e-mailom/BLABLABLAblablablablaBLABLABLABLA/)
jeben ti nesposobnu mater u pičku, kozo beskorisna
(-dobro,dobro, jel' mogu to donit u petak?)





- 12:51 - Mudro zboriš! (5) - Nemoj! - #

ponedjeljak, 29.10.2007.

vikend zapisi iz prašine

stojim iza
tuđih riječi
jer moje nestaju
sa prvim dodirom
pustinjskog vjetra

.............

gdje je nestalo sve
u vihoru vremena i nevremena
ili
u metrima prevaljenih kilometara

.............................


saživimo li se
sa zrncem pustinjskog pijeska,
osjetimo li
prevrtljivost gomile,
shvatit ćemo
izumrle
vrste

....................................

na mjesto susreta religija
dvaju, triju, stotinu
religija
na to sveto i prečisto mjesto
(površine 2 X 3 cm)
jedno je dijete
bacilo dudu

..................................

glup trenutak
na nivou niže energije
upražnjavam sreću
iz baterija
punjenih
budučnošću

.......................................

još jednom
igram protiv sebe
na slabe karte
ulažem svoj mir
ti krojiš igru
a pravila ne znaš
ja klimam glavom
još jedan kompromis

.........................................

nijemi svijetovi
kaotično bježe
i treperava ukazanja
nestaju u trenu
a spokoj će biti dalek
dok ne shvatiš
vrijednost
i slavu trenutka
sve ostalo
izgubljeno je
u putanjama sna
zauvijek

.................................

tvoja duga
tvoje riječi
moje misli, ruka,
papir i sjeta.
čudna priča,
laku noć.






- 11:56 - Mudro zboriš! (5) - Nemoj! - #

četvrtak, 25.10.2007.

Danas

danas M M M
svira u BCN

danas sam shvatio......



oduvijek sam htio biti akter
(ne ono
lead role in the cage
to me ne zanima)
aktiva
nikako pasiva
u gomili pasive
u blatu

danas sam shvatio
da sam postao
promatrač
vlastitog
trajanja
makar nekom moje trajanje
izgledalo divno
i krasno
meni ne odgovara
(osim jedne jedine stavke
koja je pak
pre
pre
važna
tako da doslovno
uvjetuje
SVE
drugo)

ako je blato
nek je bar živo



- 12:52 - Mudro zboriš! (7) - Nemoj! - #

petak, 19.10.2007.

preaching the end of the world

jel' znaš ono kad ti je stvar
tako dobra
tako iskrena
tako aktualna (tokom već dugih godina)
da ti je gotovo žao
što je ti nisi napisao
otpjevao
producirao
režirao spot

e, pa ovako je sad meni:



Note: Handle with care! (slušat, gledat i upijat pažljivo!)

- 12:35 - Mudro zboriš! (12) - Nemoj! - #

srijeda, 17.10.2007.

from hell






Mmmmmmmm
Tupilo
Zujanje
Brutalan napor da bi se otvorile oči, barem malo.
Bol (što opća, što ona debilna uzrokovana prodorom svijetla kroz odviknute oči u usporeni mozak).
MMMmmmm
misao: rukom protrljati oči...odvratna bol...ne mogu
Pogled uokolo kroz izmaglicu, ništa što bi misao mogla definirati osim mutnih, ružnih, sterilnih boja. Čekaj, nekakva ogromna mrlja nasilno upada u kadar...
"Doktore, brzo doktoreee. Pacijent M. se budi" - vikne mrlja glasom iz bunara.
mmmmm...kada bih samo mogao......mmmm
"Mirujte, nemojte se micati. Doktoreee!" - glas se lagano penjao, a i mrlja je počela dobijati konotacije lica. Ženskog.
Bol.
sada su se već dvije - tri face naguravale pred njegovom, dodirivale ga, proizvodile užasnu buku. Svijetlo, bol, opet zujanje...
"Gospodine M., gospodine M., ako me čujete..."
Bol, bol, bol, što se događa, gdje sam, 'ko je gospodin M., jebote...



- 13:58 - Mudro zboriš! (8) - Nemoj! - #

srijeda, 10.10.2007.

(ajem) Sir Psycho Sexy

Daklemmmm,
kako je ovo jubilarni 66. post
rekoh: da se predstavim.
al' ono pravo, kroz poeziju, i to tuđu jer je bolja
naravno, čovjek bi se prvo mašio Jesenjina i krenuo sa:
Tko sam?
Što sam?
Ja sam samo sanjar čiji pogled..............bla,bla,bla
ali, kako su studentski dani
i dani prodavanja jeftinih fora odavno prošli,
red je da ovo uradim ozbiljno i sa stilom.
Nakon podužeg mozganja
evo produkta:

U desetom selu
Živi Antuntun.
U njega je malko
Neobičan um.

On posao svaki
Na svoj način radi:
Jaja za leženje
On u vrtu sadi.

Kad se jako smrači,
On mrak grabi loncem.
Razlupano jaje
On zašiva koncem.

Da l' je jelo slano,
On to uhom sluša.
A ribu da pjeva
Naučiti kuša.

Na livadu tjera
Bicikl da pase.
Da mu miše lovi,
On zatvori prase.

Guske sijenom hrani,
Snijegom soli ovce.
A nasadi kvočku
Da mu leže novce.

Kad kroz žito ide
On sjeda u čun.
Sasvim na svoj način
Živi Antutun.
(G. Vitez)



( Long, long, long, long time ago
Before the wind, before the snow
Lived a man, lived a man I know
Lived a freak of nature named Sir Psycho

Sir Psycho Sexy that is me
Sometimes I find I need to scream

He's a freak of nature
But we love him so
He's a freak of nature
But we let him go

Deep inside the garden of Eden
Standing there with my hard on bleedin'
Theres a devil in my dick and some demons in my semen
Good God no that would be treason
Believe me Eve she gave good reason
Botty looking too good not to be squeezin'
Creamy beaver hotter than a fever
I'm a givin' 'cause she's the reciever
I won't and I don't hang up until I please her
Makin' her feel like an over achiever
I take it away for a minute just to tease her
Then I give it back a little bit deeper

[chorus]
Sir Psycho Sir Psycho yea he's the man that I met 1 time
Sir Psycho Sir Psycho yea he's the man that left me blind
Sir Psycho Sir Psycho yea he's the man he's the man he's
the man

He's a freak of nature
But we love him so
He's a freak of nature
But we let him go

I got stopped by a lady cop
In my automobile
She said get out and spead your legs
And then she tried to cop a feel
That cop she was all dressed in blue
Was she pretty? Boy I'm tellin' you
She stuck my butt with her big black stick
I said "what's up?" now suck my dick
Like a ram getting ready to jam the lamb
She whimpered just a little when she felt my hand
On her crotch so very warm
I could feel her getting wet through her uniform
Proppin' her up on the black and white
Unzipped and slipped "ooo that's tight"
I swatted her like no swat team can
Turned a cherry pie right into jam

(chorus)

Hello young woman that I love
Pretty punk rock mamma that I'm thinking of
Hold me naked if you will
In your arms in your legs in your pussy I'd kill
To be with you, to kiss with you, I do miss you
I love you

Lay me down ....
Descending waves of graceful pleasure
For your love there is no measure
Her curves they bend with subtle splendor

Now I lay me down to sleep
I pray the funk will make me freak
If I should die before I waked
Allow me Lord to rock out naked
Bored by the ordinary time to take a trip
Calling up a little girl with a bull whip
Lickety split go snap "snap"
Girl gettin' off all in my lap
The tallest tree the sweetest sap
Blowin' my ass right off the map
Ooo and it's nice out here
I think I'll stay for a while )

- 12:48 - Mudro zboriš! (11) - Nemoj! - #

srijeda, 03.10.2007.

The Piano Has Been Drinking (Not Me)

Daklemmm,
sinoć sam se napio
ružno
doma
za klavirom
sam
k'o kreten

a klavir će meni
budalo
ne samo da si popio skupu bocu
koju si kupio kao poklon ocu
već kradeš
i lažeš
i sviraš pjesmu
zanesen, k'o da je tvoja
a nije
i nisam pio ja
već ti
budalo


uznemiren
otišao sam prošetati (kupiti još jednu bocu)
i eto razloga zašto sam se grohotom nasmijao (i nakašljao)
kada sam pronašao ovaj filmić:



danas sam škovaca
naravno
pušim cigaretu
i kako je zadnja u kutiji
a nikako mi se ne da silazit do trafike
razmišljam da je to prilika
za prestat pušit

...aha, kako ti kupus.......


- 11:25 - Mudro zboriš! (16) - Nemoj! - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zamislio se uz:

  • *mali princ
    *galeb Jonathan Livingstone
    *crno proljeće
    *ana karenjina
    *krik i bijes
    *66. sonet od staroga Šekspe
    *lelek sebra
    *aleph
    *il libro dell'inquietudine di Bernardo Soares
    *The Prophet
    *The Garden of the Prophet
    *Biblija
    *Marxov manifest
    *Qu'ran
    *Hićine borbe
    *Feral Tribune
    *Real Estate Investment - a capital market approach
    *poduzetništvo - realnost sadašnjice i izazov budućnosti
    *svaki put kada slušam mudrog Ramba Amadeusa

priče iz studentskih dana

Vive la difference! Vive la nonsence!