blato na LP-u

petak, 30.03.2007.

Priče iz studentskih dana I

Kiša je počela padati negdje između petka i subote. Kada sam se probudio vani je sve već bilo mokro i blatnjavo. Po Marquezu, kišilo je 4 godine, 11 mjeseci i 2 dana. I bio je ponedjeljak. Meni je bilo potpuno svejedno koji je dan. Stajao sam kraj prozora, glup, u ruci mi je izgarala zadnja cigareta.
Po Pessoi, duša je danas tužna sve do tijela..."Cijelo ja me boli: memorija, oči, ruke. U svemu što jesam osjećam neku vrstu reumatizma."

Kiša je smrdila na trulež. Na vječnost. Na trulu vječnost. NIKAD neće prestat, NIKAD VIŠE, jebeni crni gavrane, u čemu li uživaš sam na žici, tako mokar i ružan. Da si faca, došao bi tu do mene, uzeo moje novčiće, otišao mi po cigarete u trafiku...meni je takva tlaka...
Gavran je odletio, ja sam ugasio cigaretu, sa ogromnim naporom odjenmuo oveću količinu odjevnih predmeta te izašao u umrlu atmosferu kišne subote koja me malo zatim progutala i prožvakanog ispljunula u nedjelji.

Užasna glavobolja. Vani Sunčana Nedjelja, a ja zgužvan u fotelji, pušim zadnju cigaru, ne mogu se pomaknuti. Boli me kurac. Ništa nije vječno. Osim...



Image Hosted by ImageShack.us

- 10:34 - Mudro zboriš! (1) - Nemoj! - #

ponedjeljak, 26.03.2007.

Čajanka



Mudri guru

- 20:25 - Mudro zboriš! (4) - Nemoj! - #

petak, 23.03.2007.

Emergency on Planet Earth

svira Jamiroquai
muzika implicira tisuću zlokobnih misli......
Hey, hey...have you heard the news today
Money is on the Menu in my favourite restaurant...

Napadalo sniga u Bosni... in your ass proljeće (a baš sam dijete proljeća, rođen krajem maja)

Nisam mog'o u Austriju na kontest, al' zato
Jahorina, here I come

ovaj rad (in your dreams boy):

Image Hosted by ImageShack.us

mašala

(ne znam jesam li kome objavljivanjem ove fotke ugrozio autorska prava (o kojima RASCM, mudri guru, ima jednu svoju mudroliju), ako jesam, izvini brate, ne kradem već širim)

N.B.
Prošli je post bi namjerno udarnički, sa slikom Tito&Hajle u Splitu.
Bio je to, naime, jubilarni, 33. post.

- 12:19 - Mudro zboriš! (6) - Nemoj! - #

ponedjeljak, 19.03.2007.

dub-dub-dub

Zašto je Split naj-reggae grad u Cro-majci

Image Hosted by ImageShack.us


U petak su u Quasimoda puštali Banana sound-system.

Bilo je i u duru i u molu.
Opuštajuće.

Bio sam i vozit biciklu nedilju ujutro na Marjan, everything was so greeeeeen...
pa u pijesku, na suncu, uz more, uz.....

Ponediljak,
ured,
ponediljak,
play.....
Anti War Dub - Digital Mystikz

Momak koji mi je priskrbio ovu sličicu i ovu stvar je bio jedan od aktera IT posta.
Ta je legenda napravila program koji je nakon upisa dvije-tri riječi, broja, momentalno izbacivalo par plauzibilnih izgovora i odgovora, ukoliko bi ga šef u uredu pitao zašto nije napravljeno nešto što je trebalo biti napravljeno. Naravno, kada bi se ti izgovori pažljivije proučavali bilo je jasno da nemaju smisla i da su, u biti, formule. Ali, bile su tako elegantno začinjene dijagramima i tablicama, a odgovori su stizali tako brzo da je bidni šef svaki put odlazio poražen.
Vive la nonsense....

ipak tonem....imam baš taj osjećaj
ali izvući ću se

- 12:50 - Mudro zboriš! (5) - Nemoj! - #

petak, 16.03.2007.

Vikend program:

Vikend program:

Slovenija-bordanje:
ne mogu, jebemti, trebalo je krenit jutros, a za dišpet danas MUST WORK jer se nagomilalo obaveza...glupih.

Brač, Bol - jedrenje:
ne mogu, jebemti, prehlađen sam k'o konj, a i zadnji put mi je puklo jedro, ne mogu ovi misec i to kupovat (ubit će me ministar financija - supruga)

Daklem, ostajem u ST, odlazit ću na Baće igrat se sa malom u pijesku, te gnjilit doma.
Možda sutra budem pristojan i odvedem ženu vani (večera, kino, drink), pa izbjegnem da STVARNO podivljam. A možda i prestane zanovijetat što mi muški uvik tražimo način za bijeg od žena za vikend.

A, brale, šta ću ti ja kad.....

- 13:41 - Mudro zboriš! (4) - Nemoj! - #

ponedjeljak, 12.03.2007.

beastie 30-year old boy

.... so I can't , I wan't and I don't STOP.....

evo, jako skoro trideset......
dijete, brak, bračna toplina, bračne svađe...
posao, mjesečna primanja, bonusi...

u subotu smo izašli vani
nas tri plus žene,
moja je u ljutnji ostala doma,
druga je izašla iz momkovog auta prije nego su došli do grada...
treća je tek došla iz Zagreba i ništa joj jasno nije bilo...
i onda se njih dvi priključe drugim ljudima u glupom baru, a mi...

...u Klub Zanatlija, na Real-Barcu, na veliki Beck's od 10 kn, na golišave postere iz ranih 90-ih...
...pa u Kocke, na neku bosansku kombinaciju Rage ATM-a, Dina Dvornika, ljute pegle....
dobri su bili, ali Kockin poslovično loš zvuk, teško pijanstvo, prijateljev lom mobitela u zid, odlazak ovog drugog doma sa ovom šta se vratila i Zg i ništa joj jasno nije bilo, svakakvih ljudi i priča koje sam sreo, slučajna đojica isprid WC-a...
sve je to začinilo večer tako čudnim osjećajem...
dolazilo mi je da podivljam....u svakom smislu...
želio sam uletit u šutku, želio sam ići u sk8 park i lomit dasku, želio sam zabrijat klinku koja me došla pitat duvan....

prije nekih 12-13 godina... ahhhhhhhhhhh
ovako san doša doma...satima kljuca isprid TV-a.....
dan posli bija totalna crvenooka škovaca.

Danas opet nemam volje za ništa.
(u pozadini Ernest Ranglin - Surfin')

- 12:06 - Mudro zboriš! (7) - Nemoj! - #

četvrtak, 08.03.2007.

Misal

Misao jedan
(prije i između 2 telefonska razgovora - prije 10 min.):

-...zašto me DANAS tlačite....zašto baš danas TOLIKO posla....kakvi SAD crni elaborat o procjeni vrijednosti nekretnine.......pustite te me da osami kancelarije svoje slušam kišu, slušam Waitsa, pijem Subotički gorki pelin.... u Splitu sivom, kakvim ga još nikad nisam doživio....

kakav posal danas, ODJEBITE.....ne čini danas ono šta mo'š ostavit za sutra, kaže stara dalmatinska.....

...kakvo san ja dite..


MISAO jednog starog frenda
(prije trilijun godina)

zajutrak na planini
nakon percepcije
nepoznatog

............sjećam se...........zeko i potočić......

next misao

Nikka the kid....oess
moja THE

iskreno tražim oprost od cijele tvoje budućnosti
što mi nikada nije bilo napeto zapamtit text od zeke i potočića, tako da se zbunjujem kada pjevušiš tu pjesmicu i tražiš da se priključim...
...predepresivna je bila za moju tadašnju razigranost....
a danas bih se zaledio i nestao k'o potočić da mi nije tebe...
...i ostataka moje tadašnje razigranosti...

na svijetu postoji jedno carstvo... u njemu saruje drugarstvo...
Jah lives on Mount Ziron...

- 13:22 - Mudro zboriš! (3) - Nemoj! - #

petak, 02.03.2007.

fancy caffe vs. skalinada

(ponavljam priču od prije par mjeseci iz 2 razloga: sviđa mi se, a i jučer sam opet doživio nešto slično)

Sjednem tako u kafić 10 min. prije zakazanog vremena. Inače kasnim, ali tako je ispalo, u uredu više nisam mogao sjediti, i onako sam od jutra bezuspješno pokušavao sredit misli. Umjesto toga, izgubio sam se totalno u jednom dub mixu... I sjednem te naručim, a onda primjetim grupu mladih sa ogromnim ruksacima i bocama vode kako sjede na povijesnim skalinama preko puta kafića, odmaraju valjda... i gledaju hladna pića on the rocks na stolovima ovog kafića. Bezbroj sam puta sjedio ovdje radi svakojakih sastanaka i tek mi je tada palo na pamet da sam prije brdo godina i ja sjedio sa ruksakom na tim skalinama i gledao u hladna pića on the rocks i priželjkivao taj luksuzić da mogu tu sjesti usprkos svim kravatama i odjelima naokolo. Ali sada, iz perspektive hlada bordeaux suncobrana i trećeg hladnog pića on the rocks, ne znam što bih dao za taj luksuz da opet sjednem i odmorim na tim skalinama, pa podignem ruksak ...i dalje...
By the way, kad god ovdje sjednem, sve mi se gadi... i muzika, i ljudi, i razlozi iz kojih tu sjedim... Ali ipak, jedno me tješi...NE NOSIM KRAVATU!

- 11:40 - Mudro zboriš! (3) - Nemoj! - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zamislio se uz:

  • *mali princ
    *galeb Jonathan Livingstone
    *crno proljeće
    *ana karenjina
    *krik i bijes
    *66. sonet od staroga Šekspe
    *lelek sebra
    *aleph
    *il libro dell'inquietudine di Bernardo Soares
    *The Prophet
    *The Garden of the Prophet
    *Biblija
    *Marxov manifest
    *Qu'ran
    *Hićine borbe
    *Feral Tribune
    *Real Estate Investment - a capital market approach
    *poduzetništvo - realnost sadašnjice i izazov budućnosti
    *svaki put kada slušam mudrog Ramba Amadeusa

priče iz studentskih dana

Vive la difference! Vive la nonsence!