Take a hint now - Semper ubi sub ubi - Blog.hr
01.04.2008.
Take a hint now

Evo vam novi box. Koji uopće nije ispao kako sam htjela, baj d vej, al ne znam...eto, to je najbolje što sam mogla. Ne ide mi. Žurim se stalno, pa ništa ne napravim kako spada. Zapravo mi se uopće ne da pisat post, al pošto imam taj novi box, bio bi red. Haha, da, opet sam ostavila onaj zadnji dio boxa isti. A glupo mi je to mijenjat, kad još uvijek imam isti MSN...jedino ICQ ne koristim baš više, lol, al uglavnom, sve isto u biti. Ma i ovo ostalo je u biti bilo isto. Njh, zaš sam opće mijenjala, lol? Nda...nea veze. Ako smislim nešto bolje, zamijenit ću. Muahaha. U petak ne smijem gledat kroz prozor. Tak su rekli policajci haha. Spuštene roletne. Al ja neam roletne. Ajd doro zavjese. Al de ajd zaš ne bi gledali kroz prozor. Šta ne bi tom Bushu ljepše bilo da ljudi gledaju kak prolazi nego da izgleda kao grad duhova? Mislim znam da smo mi svi potencijalni snajperisti koji će ubit Busha, al svejedno. Nije fora. I usput nakon škole koju da, imam u petak, moram ić zubaru i totalno ću kasnit jer će sve bit zablokirano. Dragi predsjedniče Bush, zbog vas ću dobit karijes i zubi će mi poispadat. Ima da mi platite pregled kod zubarice, lol. Zezaaam se. Sat mi se potrgao. Svaki put kad skinem poklopac da promijenim sat unaprijed, ništa se ne vidi na njemu. Pao mi je na pod. Sad mi je još na zimskom vremenu. E, da. Makla sam playlist. Mislim da mi ovaj last.fm usporavao, pa je onaj top artists dosta. A možda i nije to. Možda je ona anketa. Trebala bi to skinut. Al onda bi imala samo ono Certified Gilmore Fan i onaj brojač. E, ne kužim ono što su rekli kao da Heath ima kćer neku možda. Šta sad ta žena zapravo hoće? Mislim šta može dobit? Novce jedino....mislim d, znam da je glupo pitanje, normalno da su novci. Al šta se nije angažirala dok je bio živ, možda bi mala mogla i bit s tatom, ak joj je tata, neko vrijeme. I duh, to mi je tak glupo kad ih razvlače po novinama kad umru. Skroz glupo. A da, lol, znate na koji sam zaključak došla neki dan? Da da su Lisa Marie i Michael Jackson imali djecu dok su bili skupa, kralj rock n rolla bi imao unuke koji su djeca kralja popa. I usput bi ta djeca bila skroz kul (mislim možda nebi al d). Da, u biti...možda i ne bi. Al bilo bi fora. Meni, barem, lol. Al ono meni su svakave gluposti fora tak da je to relativno. Još nemam naslov...evo. Uopće nisam sigurna da pjesma tak ide, lol. Al poslužit će. No da...sad idem pamtit informacije koje ću zaboravit čim mi više naizgled ne budu trebale. Ili možda ne...hmm šta imam sutra...ma, votevr. Ne zanima vas.
16:15 - Komentiraj { 27 } Print - #

<< Arhiva >>

komentari da/ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

unsaid

Kiss me, I'm Irish.

what the what

how will I know a song I've never heard,
how will I know your voice when you haven't said a word?

broken down and hungry for your love with no way to feed it,
where are you tonight, child you know how much I need it,
too young to hold on and too old to just break free and run.

. backstreet boys, augustana, john mayer, the fray, justin nozuka, matchbox twenty, jeff buckley, amos lee
. rock, pop, alternative, indie, soul, blues
. gilmore girls, grey's anatomy
. uhodim ljude



credits
duckdz. - x x x