< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Mala recenzija mog extra selebrity života...hell yeah!!!
Simona i Ante Gotovac su za mene nula!!!

Linkovlje

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Rene
Trolčica
Septica
Tolkien portal
Moj stari blog

KOLIKO VAS JE DO SAD ODVOJILO
MALO VREMENA ZA MOJ BLOG
hit counter

hit counter

Po ovom ispada da sam extra posječivana,ali...

Abaut mi:

SLUŠAM:
ono što mi se sviđa

VOLIM:
sve što vole mladi
svog dragog Dragu
prijatelje
dobru glazbu
motore
svoju ljuljačku
komp
alkohol
cigarete
vitamin A,B i THC
end meni mor...

NE VOLIM:
špinat
blitvu
školske obaveze
dvolične ljude
cajke

VIDEO:














Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 18.08.2008.

Pripizdino moja,pozdravljena bila

Jo soj muerto ilti mrtva sam... doma sam fizićki,ali sam psihički na kraju kolone kod Sv. Roka... treba se sad priviknuti spavanje u vlastitom krevetu,sranje na vlastitom WC-u....ali bilo kako bilo,drago mi je da sam doma. sad mogu opet harati uicama zagreba sretno pripita....lol....i školica će mi uskoro poćeti s radom....i približava se koncert HP-a...ahhh....kako mi je nedostajao taj sviježi zagrebački zra...smog.
Ja sam doma i prijatelji su mi tu i moja ljubav je tu i pes mi je tu i biljčica mi je tu i sad sam najsretnija na svijetu...nakako sam razdragana. ne znam jel to od 7 sati putovanja ili ručka u pol dva navećer....jednostavno mi je toplo oko srca znajući sad sad stišćem tipke dobro mi poznate tipkovnice na dobro mi poznatom kompjuteru...
Sutra ću trćati po dolinama svoje mašte na svojoj ljuljaćki uz stihove Pink Floyda... i tak sam sretna što sam tu...
i neću više pisat jer ću pisat samo o tome koliko sam sretna,a vjerujem da će to ubrzo dosadit,pa vas pozdravljam i obećajem da ću napisati novi post unutar ove godine..valjda...laku noć...iliti dobro jutro...

- 01:53 - Don't Piss Me Off! (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.