< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Mala recenzija mog extra selebrity života...hell yeah!!!
Simona i Ante Gotovac su za mene nula!!!

Linkovlje

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Rene
Trolčica
Septica
Tolkien portal
Moj stari blog

KOLIKO VAS JE DO SAD ODVOJILO
MALO VREMENA ZA MOJ BLOG
hit counter

hit counter

Po ovom ispada da sam extra posječivana,ali...

Abaut mi:

SLUŠAM:
ono što mi se sviđa

VOLIM:
sve što vole mladi
svog dragog Dragu
prijatelje
dobru glazbu
motore
svoju ljuljačku
komp
alkohol
cigarete
vitamin A,B i THC
end meni mor...

NE VOLIM:
špinat
blitvu
školske obaveze
dvolične ljude
cajke

VIDEO:














Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 20.09.2007.

Apokalipsa wright now

Eto...Ufurah se u školu,i one moje sumlje o apokalipsi se ispuniše...Dakle...Znam matematiku...Nismo imali inicijalni,ali sam zato napisala svaku zadaću,svaki put kad me prozvala na ploću znala sam riješit zadatak.Mislim,što mi se događa...Od one male curice koja nije uopće zainteresirana za školu pretvorila sam se u nešto najgore što svijet može zamisliti...U DJEVOJČE KOJE ZNA MATEMATIKU!!!

Eto,ljudi požurite u ispuvjedaonice jer će burninmadNečastiviburninmad posjetit ovaj svijet i dovesti ga kraju...A onda će doć Isus i izabrati one koji su "zavrijedili" kraljevstvo Božje (za neznalice,to je isti onaj Isus u čijim oćima su svi jednaki...ahayes)

Pa eto još jedna čudna pojava...Svi znate što su punkeri...To je pokret iz prošlog stolječa kada se grupa ljudi suprostavljala bilo kakvom državnom uređenju,imali šarene irokeze...Ku'iš ono...ANARHIJA...
E pa,ovi današnji punkeri(isti oni koji su prezirali sve državne ustanove,državu i sistem općenito) idu u školu...ŠKOLA(državna ustanova). I u mom razredu imaju dvije odlićne NEO PUNKERICE(neo zato što je taj pokret umro)...I bilo vrijeme biranja predsjednika.I obadvije se kandidirale...Među prvima...WTF!!! nonojEBOTE...oNE FAKAT MISLILE...U kurac!!! Ali nije ni jedna uspjela... Žao mi je curke...APOKALIPSA!!!
Pa eto...nemam baš još puno za napisat osim da nemam koncentracije da napišem išta što ima imalo smisla...Da...I danas sam se pošorala sa Sanjom...sram me bilonamcor.
Stoga pa pa. Mozak mi ostao na betonu usred dvorišta...wave

- 20:26 - Don't Piss Me Off! (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.