Dizajn : : Mirza/

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Swe

Moji dizjani,ne kradem html-ove već ih prerađuje od blogera,osim sto imam par ukradenih!!XD

Image Hosted by ImageShack.us


Dizajneri:
Shapica
Slaki dizovi

Linkovi;

my life 20
Kwešo
Mikisims
Myglupilife(ja)
Ana
pinklolypop
Rea
Nea
Dvijeplavuse i brineta
Slaki dizovi
2BOSANKE.Cool blog
marijadesigns
Eto ako neko hoće da ga stavim neka mi kaze preko komentara!!

My msn:
mirza.022@hotmail.com



Na 1. msn-u sam više nego na drugom!!

Hostings :D

imageshack
rapidshare
Save file
Blog.hr

I još toga!!

Dizajne radim pomoću Photoshopa CS 1 i CS 3!!!!
Snjim se nije lako poslužt!!
thumbup

POSJETITE I MOJ OSOBNI BLOG KLIK

O meni

Ja sam mirza!Dizajniram dizajne kes xD I primam narudžbe!!!!
Zato navalite!
sretancerekmahzujo

UPUTE

Samo kliknite downlaod ispod diza i (onda vam se pojvi link i nes ce mozda pisat a vi samo u desnom gornjem kutu pritisnite skip ness tak i onda posliej toga) downaod i opet ima ness kad to pritisnete bit ce kao da ako se ne uvcitiva downlaod pritisnite ovdje i vi pritisnite to directly link11 !! spreminte !Pa u blog editor kopirate sav dizjan tj texts!I onda spemite i to je to!!!
Komajte naravno!!
Primam narudžbe,preko msn-a i komentara!!!


Sliku mi ostavite u komovima preko image shacka ili preko msn-a

PS:Ako vam ne bude dolazilo ono gore sto sam stavio u zagradi onda je za vas lakse!!

Mirza napravio dizajn

četvrtak, 15.05.2008.

Da,nažalost ne primam više narudžbe!

Evo me napokon!Imam optuzbi na Neu Anu Kralj i jos njih!
Zbog čega:

a)Prvo mi ne komaju
b)Jave ako imaju post i to jedan komentar!

Pa eto ne radim više po narudžbi!
Zašto:

a)neki se žale da ne valjaju
b)Traže previše a ni komantar ne ostave

c)Obrišu dizjan kad ima ga dam

Nek se gone!!!Ima za to osmisleno dugume crveni X.

Prvo ja ne uzmima od ONE GLUPAČE SABRINE KOSTUROVE NITI MOGU!!
A ZABRANJIVANJE KOPIRANJA JOS NE RADI JA JOJ SVE SKINEM!!!
Sam pravim HTML-ove Ne pitajte kako istrazujte pa cette znati!!!



Novi dizajni:

1.Dizajn:On nema boxeva odnosno stupaca:

Slika:
Image Hosted by ImageShack.us


Download-Skini


2.Dizajn:Love-jedan stupac

Slika:

Image Hosted by ImageShack.us


Downlaod-Skini

3.Dizajn:Green Life.moj html

Slika:
Image Hosted by ImageShack.us



Download

4:Dizajn:Avril

Slika:

Image Hosted by ImageShack.us


Download


5.Dizajn:Spears

Slika:

Image Hosted by ImageShack.us


Download



| Komentari (167) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.