ketrin

12.03.2006., nedjelja

st patrick's day images

st patrick's day images




Image hosting by Photobucket

RUTINA

Već zadnjih par mjeseci frendica i ja planiramo kako bi mogle ovo ljeto posjetiti London. Naime, usprkos rezerviranim ljudima i neprekidnom kišnom vremenu, to je moja, a i njena želja od malena…
I tako, iz dana u dan, mi maštamo i pričamo o tome što bi mogle, kako bi mogle i na koji način bi se mogle zabavljati u tom gradu. Kombinirale smo sve moguće i nemoguće kombinacije da par dana provedemo skupa, budući da nam tokom godine između dnevnih obaveza i ne ostaje baš puno vremena za druženje, kojeg vremena smo prije puno više imale.
I tako, iz dana u dan, mi maštamo i pričamo, i kaže meni jedan dan frendica, onako, sasvim nonšalantno, da postoji mogućnost da odemo u London! Wow, karta je jeftina, za smještaj ćemo se snaći i izgleda da smo sve riješili! I umjesto da sad još revnije počnemo planirati toliko željeni a neostvareni plan, priča je tu zastala.
I tako, iz dana u dan, mi maštamo i pričamo o tome što bi mogle, kako bi mogle i na koji način bi se mogle zabavljati u Londonu. Ako se pitate zašto oni ljudi koji imaju potencijala u životu zauvijek ostaju u malim mjestima, kažem vam da ne znam, možda ljudi jednostavno u životu trebaju imati nekakvu želju kojoj će se nadati iz dana u dan da si razbiju ovu svakodnevnu rutinu....
- 20:37 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi