Design by: [Lucija] |

Da~Ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

......

I`m tired of TRYING
I`m tired of LYING
I know I`ve benn
SMILING but inside
I`m DYING!!!



......

Ana x)
Astrid
Andreja
Stephy
Karolina

Free <br />
Counters
Free Counters




Dosta boje sive...

odlučila sam da će ovaj post..
nakon dugo vremena bit pozitivan.. :)


dosta mi je više tuge,suza i žaljenja za nečim što je bilo..

bilo je svega.. i bit će još toliko toga...
ne smijem tako lako odustajat...

evo.. obećajem sama sebi da ću bit sretna...
smijat ću se..

bit ću ono što jesam..

volim svoje prijatelje..
bez obzira što oni misle o meni...

volim prekrasno plavo nebo..
ptičice.. sunce.. ljeto i more... :)

život nije u samo jednoj boji..
život može bit šaren,zanimljiv i zabavan..


i od danas će bit takav za mene!!!


Photobucket

P.S. nisam ništa konzumirala...
jednostavno mi je dosadila tuga.. plakanje...


|srijeda, 13.08.2008. , 00:52|

| Komentari (7) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.