Design by: [Lucija] |

Da~Ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

......

I`m tired of TRYING
I`m tired of LYING
I know I`ve benn
SMILING but inside
I`m DYING!!!



......

Ana x)
Astrid
Andreja
Stephy
Karolina

Free <br />
Counters
Free Counters




Lonely day...

"Such a lonely day
And it's mine
The most loneliest day in my life

Such a lonely day
Should be banned
It's a day that I can't stand"


danas sam shvatila koliko se ja zapravo bojim samoće u zadnje vrijeme!
ne znam zašto je to tako..
ali jednostavno trebam nekoga da me zagrli..
da kaže,makar i da slaže, da će sve biti uredu!

fali mi osjećaj sigurnosti..
fali mi bezbrižnost!!

navečer me muči previše pitanja..
ne znam odakle tolika briga u zadnje vrijeme, odakle toliki problemi..

hoću li ikada naći nekoga ko će bit uz mene zauvijek?!

dosta mi je te odvratne samoće!!

nekada mi paše..
ali danas me ubija!!!

očekujem njegov poziv!!
i ludim dok ne začujem poznatu zvonjavu..

dok ne začujem njegov glas koji me pita kako sam!?
dok ne kaže da me voli...

poslije svake kiše(ili oluje?!) dolazi sunce...

ili ne?


"Such a lonely day
Shouldn't exist
It's a day that I'll never miss"


Photobucket


|subota, 02.08.2008. , 02:06|

| Komentari (1) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.