Design by: [Lucija] |

Da~Ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

......

I`m tired of TRYING
I`m tired of LYING
I know I`ve benn
SMILING but inside
I`m DYING!!!



......

Ana x)
Astrid
Andreja
Stephy
Karolina

Free <br />
Counters
Free Counters




.....

"I close my eyes and picture your hand in mine
I still hear your voice that takes me back to that time"


Možda nisam bila sasvim iskrena prema sebi...
prema njemu..

nisam ga preboljela..

koliko god htjela,koliko god se trudila..
ne mogu promijeniti i zaboraviti ono što je bilo između nas...

Imali smo nešto posebno...nešto rijetko...

Susreli smo se sa problemima koje nismo znali niti mogli riješiti..

Nismo bili spremni na odgovornosti koje nam je ta naša ljubav donosila..

Često mislim na tebe...
još uvijek te volim...


Love...

"Welcome to the party
Come on in and disappear
You're feeling like a stranger
But all your friends are here"


Ovih dana mi još više nedostaje..
On.. koji je uvijek bio uz mene...

Osjećam se izdvojeno..

osobe do kojih ti je stalo.. ne primjećuju te..
stojiš pored njih a ni ne pogledaju te...

možda je problem u meni..
možda ne bih trebala dopuštat ljudima da me povrijede!

možda se trebam prestat trudit!?!
oko sebe..
oko njega..

oko njih!


Photobucket

"The words make it better"....

uvijek je znao što treba reći ili napraviti da se osjećam bolje..

iako mu nisam to priznavala..
uvijek me uspio oraspoložit..

uvijek je mogao izmamiti osmijeh na lice..

a sada toga jednostavno nema..

nema njega...
prepuštena sam sama sebi..
nema njega da me zagrli..

da me utješi...
da me poljubi..

nema ga..
nema nikoga da me voli!


Photobucket

"Lets put our two hearts back together
And we'll leave the broken pieces on the floor"


|nedjelja, 27.07.2008. , 17:32|

| Komentari (1) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.