utorak, 11.11.2008. ♥

♥ ...:::HOT ´N COLD:::...

E...
XD

U biti,znam da sam napisala tamo da će novi post bit zanimljiv i da skupljam informacije...
I to je u biti još u pripremi,samo što ovo nije taj post...hehe...

Svašta nešta kod mene...
Mamica mi se vraća kući...
Tooo....
Opet ću moć niš ne radit cijeli dan...hehehehrofl

Đelesi,hepines...
Isus i Bog...
jebeni...
Ljubomorna ko pička...
Ijooooj...headbang

Žrtvuj,daj,oprosti,nasmješi se,vjeruj...
Hm...
Kome?
Žrtvovala,dala,oprostila,nasmijala se,vjerovala?
Ne još...
Hoće li ikad moć,nakon svih tih sranja...
AAA...Glava mi pucaburninmad
Ljuta na samu sebe...
Ko padobranac pala na ne ispitano tlo...
I šta sad?
Ništa...
Budi sretna (jesam),zadovoljna (jesam),to si htjela (al baš to?!)

Ako bi nekoga nešta pitao...
I pri tom mu striktno naglasio da ti bude iskren maksimalno...
Hmm...
Jel bi bio?
Jel bi on bio baš taj čovjek koji ti je zahvalan za sve što si napravio za njega?
I jel bi ti i nakon toga svega ipak bio iskren,ili bi skrenio lijevo sa tog puta?

Svašta mene muči...
Novo,nepoznato,nepoznati osmjesi,nepoznati pokreti i dodiri...
Wtf...
Bit će bolje sine,promjenit će se...
Yea...But when...

Tako neke ljude treba zavezat za stolicu i mučit ih dok ti se ne otvore skroz do kraja...
Dok ne pljunu iz sebe i ono što ni oni sami nisu znali da znaju....
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA



U biti,I luv ya all...
Kiss,kissy
POZZ:
to someone bluecereknutkiss
tejkici mojoj jepojkiss
Tihanici i Škodici =olmoust bračnom paru=kiss
E i kumu Igoržu (kad sam već Tejku spomenila,bilo bi ružno da njega ne...XD)mah
Šeljicikiss
Pinticikiss
Andreici mojojkiss
Jinxu istowave
Grujiwave
Ivanici mojoj Zagrebačkojkiss
Kristinici mojoj (što mi riga uvijek ccc)kiss

A valjd je to to...
Yah bless...XD XD XD XD XD XD XD XD

- 19:16 - komentari (19) - print - ...:::HOT ´N COLD:::... -

<< Arhiva >>

0