ponedjeljak, 21.07.2008. ♥

♥ ..::JA SAM DOLIBAŠA::..

Eo kao mal neš se počelo događat...
Ha da...
Bio u Đakovu koncert od Dolibasije i još nekih biža bendova...
NIje bilo loše što se ekipe tiče...
Dodo mojcerek,Bobo blesaviwave,Cera još blesavijiwave i ja...heh...
Došli tamo,sjeli na sred centra kraj crkve...I ločemo...party
Baš me zanima zašto su nas ljudi gledali ko da smo zvijeri u zoo-u...
Em što smo cugali ko svinje,em nam je svaka druga riječ bila "bog te jebo"...
Ljudi tamo ko da nikad nisu cugali...Bezveze baš...hahaha...
Došla i moja Drejica...Moja druga polovica...hehe...cerekkisswave
Pa se i ona tak mal kreveljila sa nama...
Srce moe malo bila gladna...a jooooooooj...
Et,što se tiče ekipe i zaebancije bilo predobro...
Al što se tiče koncerta...namcorburninmadheadbang
Užassss...
Ozvučenje totalno jadno...
Biža bendovi prije Dolibasije...Koja je btw..(normalno) bila zadnja...
I jedva sam ih dočekala...
Da bi odsvirali par pjesama od koji su 2-3 bile prerade...
Divno bog te jebo...mad
Ali nea veze...
Došli,bili,vidjeli...
Sve u svemu bilo supika...
I spavali u autu Cerinom...
Kraj Bobe ogromnog...hahahaharofl
Ne pitajte kako smo to uspjeli...
Al et...
Par pokočenih mišića,podočnjaci do poda...
Al nea veze...

Et ljudi moji...
Uživajte vi meni...
Pusaa...kiss wolah ja was...cerek
I svima,svima pooozzz weiki...weiki...mah

- 10:13 - komentari (20) - print - ..::JA SAM DOLIBAŠA::.. -

<< Arhiva >>

0