ponedjeljak, 18.06.2007.

dnevnik.hr

Evo me. Funfundcvancih jare jung. Danas. Sretan mi rođendan. Hvala svima na preuranjenim čestitkama :) Cijeli dan jedemo i svi me ljube i nose poklone. Da mi je bar svaki dan rođendan :)
Ovako bi se dalo....

- 12:45 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga


Ako vam sve izgleda super...strpite se, proći će


Ovo je forum od najstrpljivijeg dečka na Zemlji :)

forumčić


Kritike i pohvale (al kritike odmah brišem) :)

kerefeka@gmail.com


Moj dobri prijatelj Matija jako voli egzotične životinje i odvažio se na otvaranje firme za prodaju opreme za iste. Iz tog razloga zaslužuje mjesto na mom blogu.I to počasno.

www.exoticum-anima.hr

Jedna mudra


Prije milijun godina bilo je malo grafita jer je bilo teško popeti se na piramidu jer nije bilo lifta, a nije bilo ni piramida