utorak, 02.05.2006.

t.A.T.u.

Duet T.A.T.U. je nastao tako što je producent TV reklama Ivan Shapovalov između nekoliko stotina kandidata u studiju Mosfilma u Moskvi odabrao Juliu Olegovnu Volkovnu, rođenu 1985., i Elenu Sergeevnu Katinu, rođenu 1984. Tinejdžerski pop duet je privukao pažnju javnosti pjevnim melodijama i kontroverznim stihovima. T.a.t.u. je u svibnju 2001. potpisao ugovor s etiketom Universal Music Russia. Njihov debi singl «Ya Soshla s Uma» («I've Lost My Mind») priča je o homoseksualnoj vezi dvije tinejdžerice. Singl je postao veliki hit i često se vrtio na MTV-u gdje je dospio među Top Five. Nakon što su objavile drugi singl «Nas Ne Dogoniat» («They Won't Catch Us») izašao je njihov debi album «200 Po Ustrechnoi» («Driving 200 Miles in the Opposite Lane»).

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Evo i njezine otprilike sise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

COOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

| 19:40 | Reci (2) | Printaj! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Dobro došli... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ako vas nešto zanima ili vas nešto muči javite se meni ja ču vam pomoći u tome...
Moj E-mail mi je:tomo213@net.hr

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

O meni

Ja ču vam donosit puno o pjevačima,zanimljivosti,o sportu.....coolcool
Uvjiriti ču vas da ima u meni neštosmijehsmijeh

Linkići

Blog.hr
besplatne stvari,igre,zanimljivosti...
Monitor.hr
Huby
Arkofol
cure opsednute Tokio Hotelom
Matteo
Mare i Lanči
megi
sweety14ivana.blog.hr





Nogomet i Rukomet su moja omiljena ljubav a treniram RUKOMETkisskisskisskisskisskiss


Free Hit Counter
Free Hit Counter








Ime:Tomislav
Nadimak:Tomo
Živim u Kutini
Navijam za klub:1.HNL-Dinamo Zagreb
2.HNL-Segesta Sisak
3.HNL-Moslavina Kutina
Navijam za strane klubove:Čelzi,Barcelona,Milan,Lion,
Benfika,Bajern,Ajax,PSV,Panatikos,
CSKA Moskava...
Rukometni klubovi:Zagreb,Moslavina Kutina,
Barcelona,Real...
Košarkaški klubovi:Cibona VIP,CSKA Moskva,
Maccabi...