Free JavaScript from
Rainbow Arch

POGREŠAN SVIJET....u KOJEM ŽIVIM [/IMG]


I onda kada znam da taj svijet u kojem živim ne pripada meni, i to nakon mnogo godina shvatim, postavljam si pitanje, zašto sam ja određen da živim baš u njemu , zašto ne negdje drugdje u svemiru gdje postoji možda taj moj svijet kome ja pripadam.
Pripadam po ponašanju ,po željama , po davanju i primanju, po ljubavi koja je u meni.

Ili ja živim u krivom svijetu i u krivo vrijeme ili u meni živi taj krivi svijet, tako da „normalan“ svijet i ne razumije me.

Ako pogledam oko sebe , malo ima razumjevanja za neke postupke koji nisu zadani klišeom ,
ovoga svijeta.
U njemu je sve zadano unaprijed. I prije nego se rodimo, pravila su postavljena, pogotovo pravila ponašanja.

Pravila kroz vijekove postavljale su vjere, pa vladari , pa sile i vojske, itd,
Netko će reći u krščanstvu kao i u ostalim vjerama postavljeni su i pravila koja govore o miru, osjećajima, ljubavi, da i biti će u pravu, no sve je to dobro dok su osjećaji upučeni onima kojima netko to propiše, ljubav dana samo onom kojima taj netko dozvoljava.
I kada se osvrnemo u daleku prošlost svi ti propisi ponašanja donjeti su nekom silom, nekog vladara , nekih križarskih ratova ime vjere.
Oni i dan danas funkcioniraju i trebali se po njima ponašati.

Kako i zašto , kako reći da postoji jedna ljubav. podjelena naravno na različite okolnosti i osobe, ili stvari. Da tada imamo pravo reći da volimo , ali ako se slučajno nalazimo u zadanom klišeu, možeš reći da voliš, auto, more, novac , moć, dijete, no nedaj bog da
kažeš da voliš osobu suprotnog spola a, već se nalaziš unutar klišejskog zakona (bračnog),
i nije tada važno na koji naćin se pokazuje ta ljubav , kao želja za intimnošču, nježnošču ili samo prijateljstvom, tada se javljaju dušebrižnici ovoga svijeta , čuvari klišeja i čudoređa.
I pokazuji mi svoj put kojim trebam iči, ili.......
Nema tu objašnjenja, nema tu opravdanja, kakvo prijateljstvo, ljubav i prijateljstvo , ma jok to po njima neće moći zajedno,,

I kada mi je pun kufer toga svijeta kojemu ne pripadam, kuda da pođem. kome'? gdje pronači nekoga tko isto tako ne pripada ovom i ovakvom svijetu, a ima njih mnogo samo se skrivaju, skrivaju
unutar knjižurina koja govore o tome, skrivaju se unutar samog sebe, nemajući hrabrosti,
jednostavno to pokazati, pa reći da i ja dolazim ili ja sam dio ovog svijeta no ne želim da je takav, ne želim da sam ja takav... no nema hrabrosti dovoljno za to.
A kada i nađeš nekoga tko živi u sličnom svijetu, i taj samo djelomično može prihvatiti to da klišeji, su smrt slobode, slobode misli, osjećaja,iljubavi no iako sličan ipak zakočen postavljenim davnim klišejom, onda stvarno pomislim da ipak ja ne pripadam, tu u taj svijet. Gdje osjećaji, ljubav moraju biti zatočenici prošlosti.
A gdje je taj drugi gdje ja pripadam?
Možda gore negdje među zvijzdama je moj svijet slobode misli , i izražavanja, bez
zgražanja svega što ne pripada pravilima , davno zadanim.

Živim u njemu, no definitivno to nije moj svijet.i neće biti

15.02.2010. u 19:55 |

ostavi trag… (5) | printaj. | x | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

desing by: dark sword dancer

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2010 (2)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (5)
Ožujak 2010 (14)
Veljača 2010 (14)
Siječanj 2010 (32)
Prosinac 2009 (10)
Studeni 2009 (7)
Listopad 2009 (7)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (6)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (8)
Svibanj 2009 (9)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (9)
Veljača 2009 (11)
Siječanj 2009 (22)
Prosinac 2008 (19)
Studeni 2008 (28)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (17)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (15)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (22)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Opis bloga

U ovom blogu može se naći svega , od neizmjerne tuge, i bijesa, zidanja do slikanja, smijeha
do suza , fešta do beda, smrti do rođenja, ne znam što me još može trefiti, sve me stuklo ali me još
uvijek


myspace layout codes

myspace layout
Naprijed majstore đihaaaaaaaaa

myspace backgrounds images

myspace backgrounds




BOX: MOJI SLIKARSKI RADOVI I SKLUPTURE
MOJ RANČ "kečoland"


I ZATO ČIM PRIJE GAS PREMA DOLJEEEE



AeonGraphix.Com

dpapec@net.hr










Anđeo naš među zvijezdama




-----------------------------------------------

Eng version of kecholand.blog.hr

------------------------------------------------

Mali anđeo unuk Roko spustio se sa zvjezdica fino



Free Web Counter
Free Web Counter



Ovaj prekrasan MORSKI KONJIC od školjkica je djelo moje drage blogerice "mrižaživota" ilti GALIJANUS

MOJE CRTICE

Kaži mi

Da me pustiš tako blizu
da u zjenici tvojega oka
Vidim sebe........

Da me pustiš tako blizu
Da te prstom mogu taknuti
Znao bih...............

Pustiš li me tako blizu
Da ti kosu mogu mrsiti
Znati ću.........

Smijem li tražiti...
Više, sve............
ili
ništa........
kaži mi...
ostaje li samo
zabluda..
kaži mi....
i rekla si....


ont size=3>VJETAR ŠTO VAPAJE NOSI




Ovo je taj BAGABUNDO



[url=http://imageshack.us][/url




ŠKICNI OVE BLOGOVE





SAMO GURAJ PREMA DOLJE DO KRAJA!!!









KOKO&TOMI



DANIELA

BLACK LILIY

NJOFRA

LJUBAV U MALOM

TEUTA

ZELENOOKA

MARCELINA

STELICA


SONATA

SANTEA

MELLYSANIJA

BUILDERICA

CRVENKAPICA

DECY

STUDENTICA


JOSIP

ZARINA

EMANUELE

PLAYLIFE


MRIŽA ŽIVOTA


Dream_Maker

[URL=http://palominezvijezdice.bl

MOJ RANČ







OVDJE HLADIM USIJANU GLAVU




NAKON ŠTO SE NABRIJAMO NA OVOM ŠANKU



ove slike sam stavio da vidite da osim što pišem blog da šljakam kao konj-plemeniti a, 90% vlasitim rukama
samo da se zna!



TO SU FEŠTE!! NA RANČU KOD NAS NEMA NUDIZMA
MI SE KUPAMO OBUČENI







NAJBOLJA FOTKA I NAJBOLJI SKOK



A NAIĐU I "STARI ZNANCI" BAREM JEDAN DIO NAJHRABRIJIH









Slike sa mog štafelaja..........


































MOJE SKLUPTURE

Ha radim ja i sa glinom












DRVO





sklupture 2009

SKRIVAČICA





stablo života i smrti



zagrljaj



skrivačica 2



Zauvijek zajedno


































,

http://s480.photobucket.com/albums/rr164/kecoland/?action=slideshow&sponsor=312