Free JavaScript from
Rainbow Arch

Bože oprosti im!! nemaju pojma što rade, ali znaju tko ih šalje...


Zar su stvarno slijepi ili su zasljepljeni, zar im nije poznato da su koncem drugog svjetskog rata, i u toku rata pobijeni mnogi ljudi bez suđenja i oni koji nisu imali veze sa ratom,

Zar stvarno misle da je to dobro što je maršal napravio. Dobro je da je stao na stranu antifašizma, zar to može opravdati zloćine koji su se desili pod njegvom palicom, zar misli da kosti tih jadnih pobijenih ljudi, manje su vrjedni.. od kostiju drugih koje su pobile fašističke snage .

Kako ih nije sram da omolovažavaju, naše oćeve , djedove, bake , majke, braču i sestrice koji su nestali u mnogim komunističim jamama,
to vjerovatno nisu njihovi oćevi pa ni djedovi, zato oni mogu i žele oduzeti nam pravo da krvnika naših djedova i oćeva barem ne spominjemo vozeći se tramvajom do kazališta.

Kao" mladi za očuvanje antifašizma," neka to bi bilo pohvalno kada nebi bilo svega ovog gore što sam napisao ali, ali ali
pitajmo te mlade znaju li za Manjaču, za Škabrnju, za Stajčevo, znaju li za Ovčaru(to možda i neki znaju) znaju li za silovanu curicu od nekoliko godina , to nisu željeli čuti kada je to govorila predsjednica udruge žena iz domovinskog rata za to oni neznaju, ali znaju nju nazivati fašistkinjom jer prisustvuje skupu , ali znaju za Medački đep, za Oluju u kontekstu Haga, idt. neka to znaju i trebaju znati , ali trebaju znati,
ili su ih roditelji trebali naućiti da ako ti susjed pomogne obraniti kuću od nasrtaja to je za pohvalu , ali ako taj susjed poslije zapali , otme kuću tvom drugom susjedu ubije ga protjera ga , onda taj susjed nije više samo dobar susjed več i zloćinac, ne amnestira ga to što je tvoju kuću sačuvao i tebe.
E to Vam je drug maršal Tito, ima stvari koje su bile ok u njegovo vrijeme, ali ne možete zbog toga zaboraviti i biti protiv onih koji to ne žele i nemogu zaboraviti, njihove su sudbine i njihovih najmilijih vezane uz zločinca., njihovi najmiliji su pobijeni,

I sada Vi to olfo radite za očuvanje antifašizma , glupi ste bijedni i jako
prozirni kao i oni koji vas šalju.

Ni Vi ni vaši neznate što su patnje kazamata, jama, ljudi zatrpanih živi,
neznate i ne želite znati, gdje je naših još 1000 gdje su njihove kosti,
ali se trudite sačuvati nešto što je besmisleno čuvati i štititi, ime jednog maršala.

Kakva nam je budučnost kada ima takvih koji doslovce , negiraju sve osim Tita, negiraju domovinski rat, ne žele čuti patnje, majki , poginulih i nestalih, onih koji su im omogučili upravo da slobodno nas nazivaju fašistima, ustašima i pitaj boga kako još, pa pobogu gdje Vam je sram
vjerujte nemože Vam to proći pod očuvanje antifašizma, to je sasvim nešto drugo ne izrugivajte se našoj intelegenciji, jasno je nama .
primjerenije bi bilo da ste to ućinili drugom nekom prigodnom prilikom
tada nebi ovo morao pisati , a ovo je ko da ste napušeni . ludih trava.

Slavite 29 11. Slavite njegov rođendan, imendan, kada je prvi put propišao, propisao, slavite Vidovdan, jebe se nama slavite što hoćete, ali pustite nas na miru i pustite naše mrtve da na miru leže kao i one za ćije grobove još neznamo jebite .... svog maršala i njegovu JNA koja nas je ubijala i protjerivala, slavite što hoćete ali nas ne nazivajte fašistima,
jer ja nisam fašista ako ne volim Vašeg idola, volim svoju domovinu poštujem kosti naših poginulih , patim za još uvjek nestalim i zato VAM
želim da sa svojim ljubimcem u srcu prijeđete križni put, sa svim onim "dobrim" po Vama što je ćino Vaš dragi i ljubljeni maršal TITO

Zato usprkos tome što i mene budete nazvali fašistom ja budem i dalje mlatitio Tita u Austriji ,(moj prijašnji post) i u domovini, i to ne kao antifašistu, nego kao maršala koji je dao pobiti toliko ljudi, i svakog takvog zločinaca, Kao dragovojac i branitelj sam u stanju osuditi ma iz kojih redova dolazi, ali on mi je najdraži kad ga zviznem nogom po čubanjku.

Zato mladi "antifašisti" poštujte i naše kosti i kosti naših najmilijih,
jadni ste, ali niste vi krivi jer ste toliko blesavi da neznate da ste uopče jadni. Pozdrav Vašima koji Vas upučuju u takvo nešto,

Bagabundo............... ljeći i takove od kojih je je medicina digle ruke, javite se slobodno, sa zadovoljstvom besplatno sam na usluzi, uz moj repro materijal (flasteri frbanti, langete gips itd.i sve što Vam bude trebalo nakon tretmana.
,

09.02.2008. u 13:46 |

ostavi trag… (1) | printaj. | x | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

desing by: dark sword dancer

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2010 (2)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (5)
Ožujak 2010 (14)
Veljača 2010 (14)
Siječanj 2010 (32)
Prosinac 2009 (10)
Studeni 2009 (7)
Listopad 2009 (7)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (6)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (8)
Svibanj 2009 (9)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (9)
Veljača 2009 (11)
Siječanj 2009 (22)
Prosinac 2008 (19)
Studeni 2008 (28)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (17)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (15)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (22)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Opis bloga

U ovom blogu može se naći svega , od neizmjerne tuge, i bijesa, zidanja do slikanja, smijeha
do suza , fešta do beda, smrti do rođenja, ne znam što me još može trefiti, sve me stuklo ali me još
uvijek


myspace layout codes

myspace layout
Naprijed majstore đihaaaaaaaaa

myspace backgrounds images

myspace backgrounds




BOX: MOJI SLIKARSKI RADOVI I SKLUPTURE
MOJ RANČ "kečoland"


I ZATO ČIM PRIJE GAS PREMA DOLJEEEE



AeonGraphix.Com

dpapec@net.hr










Anđeo naš među zvijezdama




-----------------------------------------------

Eng version of kecholand.blog.hr

------------------------------------------------

Mali anđeo unuk Roko spustio se sa zvjezdica fino



Free Web Counter
Free Web Counter



Ovaj prekrasan MORSKI KONJIC od školjkica je djelo moje drage blogerice "mrižaživota" ilti GALIJANUS

MOJE CRTICE

Kaži mi

Da me pustiš tako blizu
da u zjenici tvojega oka
Vidim sebe........

Da me pustiš tako blizu
Da te prstom mogu taknuti
Znao bih...............

Pustiš li me tako blizu
Da ti kosu mogu mrsiti
Znati ću.........

Smijem li tražiti...
Više, sve............
ili
ništa........
kaži mi...
ostaje li samo
zabluda..
kaži mi....
i rekla si....


ont size=3>VJETAR ŠTO VAPAJE NOSI




Ovo je taj BAGABUNDO



[url=http://imageshack.us][/url




ŠKICNI OVE BLOGOVE





SAMO GURAJ PREMA DOLJE DO KRAJA!!!









KOKO&TOMI



DANIELA

BLACK LILIY

NJOFRA

LJUBAV U MALOM

TEUTA

ZELENOOKA

MARCELINA

STELICA


SONATA

SANTEA

MELLYSANIJA

BUILDERICA

CRVENKAPICA

DECY

STUDENTICA


JOSIP

ZARINA

EMANUELE

PLAYLIFE


MRIŽA ŽIVOTA


Dream_Maker

[URL=http://palominezvijezdice.bl

MOJ RANČ







OVDJE HLADIM USIJANU GLAVU




NAKON ŠTO SE NABRIJAMO NA OVOM ŠANKU



ove slike sam stavio da vidite da osim što pišem blog da šljakam kao konj-plemeniti a, 90% vlasitim rukama
samo da se zna!



TO SU FEŠTE!! NA RANČU KOD NAS NEMA NUDIZMA
MI SE KUPAMO OBUČENI







NAJBOLJA FOTKA I NAJBOLJI SKOK



A NAIĐU I "STARI ZNANCI" BAREM JEDAN DIO NAJHRABRIJIH









Slike sa mog štafelaja..........


































MOJE SKLUPTURE

Ha radim ja i sa glinom












DRVO





sklupture 2009

SKRIVAČICA





stablo života i smrti



zagrljaj



skrivačica 2



Zauvijek zajedno


































,

http://s480.photobucket.com/albums/rr164/kecoland/?action=slideshow&sponsor=312