Free JavaScript from
Rainbow Arch

Nije krivi dojam....

Nikada si ne uzimam za pravo da donosim sud o nekome, na nacin da vazem svaku izgovorenu rijec, pa da po nekoliko izmenjenih rijeci donesem bilo kakav sud ,, tako da nisam donio sud da mi je "leonard" nesretna, dapace mislim da si jako zadovoljna , a, to sto sam primjetio da jako volis Zagreb, i Zagorje to je jako pohvalno, i to sa veseljem prihvacam.

A sto se tice drugog dijela poznavajuci tebe mislio sam da ce ti ipak manje trebati vremena da shvatis da sudbina svakog od nas je najvecim dijelom u nasim rukama,.i u rukama uze obitelji (djece muza).

Mi smo ti koji dozvoljavamo okolini puno ,puno vise nego mozda to okolina od nas i trazi, a., sve to zbog toga da ugodimo, toj okolini. sve bi to bilo Ok kada bi ta okolina vracala na isti nacin, a, to u pravilu nije tako.
Naucimo ih sa vremenom na to i onda nedaj bog da se pocnemo ponasati drugacije, da pocnemo pokazivati svoj stav ,svoju osobnost,
onda pocnu problemi, i ucestala pitanja "sto mu je sada ".

Ne mislim da su oni krivi za to ne, mi smo krivi jer smo im (okolini) povladavali , klimali glavom kada nismo to zeljeli, i da smo takvi ostali
bilo bi sve Ok, ali onog trena kad se vratimo sebi onakvi kakvi smo u stvarnosti, kada pocnemo govoriti da je crno_crno onda mi postajemo u njihovim ocima crne ovce.
To ti je pravilo, ali vjeruj uvijek se isplati vratiti sebi, svojoj licnosti, zato budi onakva kakva stvarno jesi, vise ces biti cjenjena, pa i od onih kojima mozda nece biti draga ta promjena, sa vremenom i oni shvate da su to pozitivne licnosti, osobe koji imaju svoj stav,
a , da nisu samo klimavci glavom.
Meni je puno vise trebalo od 5 godina, ali za to za promjenu nikada nije kasno , pogotovo kada se nakon takve odluke osjecas
zadovoljna i sretna, a, ti to jesi i zasluzila si to.
Drago mi je da se javljas na blogu, znas da u mojoj S i meni uvijek imas podrsku, , a to iskreno ti kazemo.
Zato posveti se sebi, svojoj djecici, suprugu pa tek ostalima koliko ti vremena i volje ostane,
Javljaj se i dalje bice nam drago!!!!!!!


"ANONIMCU KOJI TO NIJE"hrvatskahrvatska

Pusto je i u mojem srcu; streca me kada se sjetim , svoga kraja, svoga KECOLANDA hrvatska a ja tako dalekooooooooooooooo
da bih pjesice mogao doci za jedan dan.ha ha ha
Ali kako znam da u nasoj Vladi koja vlada bregom vlada sloga, i da su u domovini ostali sposobni politicari i domoljubi,
zato stari Grof si je produzio jos par dana u u u u u P......M........::
Mislim da su mladi uzeli za ozbiljno kada sam rekao da je vrijeme da preuzmete odgovornost za upravljanje i cuvanje nase
preljepe Grofovije, nadam se da se stari grof Zelengorski stim slaze.
Grof nije ni ovdje mirovao kovao je planove kako da prosiri KECOLAND hrvatska a , da stane i biljar, sto kazes na to.
tu sam dobrog nasao nije cak ni skup.mislim da ce to proracun ovogodisnji izdrzati.
Pozdrav milostivici I. od grofa i S. naravno i tebi.

,

28.01.2008. u 20:17 |

ostavi trag… (0) | printaj. | x | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

desing by: dark sword dancer

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2010 (2)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (5)
Ožujak 2010 (14)
Veljača 2010 (14)
Siječanj 2010 (32)
Prosinac 2009 (10)
Studeni 2009 (7)
Listopad 2009 (7)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (6)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (8)
Svibanj 2009 (9)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (9)
Veljača 2009 (11)
Siječanj 2009 (22)
Prosinac 2008 (19)
Studeni 2008 (28)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (17)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (15)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (22)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Opis bloga

U ovom blogu može se naći svega , od neizmjerne tuge, i bijesa, zidanja do slikanja, smijeha
do suza , fešta do beda, smrti do rođenja, ne znam što me još može trefiti, sve me stuklo ali me još
uvijek


myspace layout codes

myspace layout
Naprijed majstore đihaaaaaaaaa

myspace backgrounds images

myspace backgrounds




BOX: MOJI SLIKARSKI RADOVI I SKLUPTURE
MOJ RANČ "kečoland"


I ZATO ČIM PRIJE GAS PREMA DOLJEEEE



AeonGraphix.Com

dpapec@net.hr










Anđeo naš među zvijezdama




-----------------------------------------------

Eng version of kecholand.blog.hr

------------------------------------------------

Mali anđeo unuk Roko spustio se sa zvjezdica fino



Free Web Counter
Free Web Counter



Ovaj prekrasan MORSKI KONJIC od školjkica je djelo moje drage blogerice "mrižaživota" ilti GALIJANUS

MOJE CRTICE

Kaži mi

Da me pustiš tako blizu
da u zjenici tvojega oka
Vidim sebe........

Da me pustiš tako blizu
Da te prstom mogu taknuti
Znao bih...............

Pustiš li me tako blizu
Da ti kosu mogu mrsiti
Znati ću.........

Smijem li tražiti...
Više, sve............
ili
ništa........
kaži mi...
ostaje li samo
zabluda..
kaži mi....
i rekla si....


ont size=3>VJETAR ŠTO VAPAJE NOSI




Ovo je taj BAGABUNDO



[url=http://imageshack.us][/url




ŠKICNI OVE BLOGOVE





SAMO GURAJ PREMA DOLJE DO KRAJA!!!









KOKO&TOMI



DANIELA

BLACK LILIY

NJOFRA

LJUBAV U MALOM

TEUTA

ZELENOOKA

MARCELINA

STELICA


SONATA

SANTEA

MELLYSANIJA

BUILDERICA

CRVENKAPICA

DECY

STUDENTICA


JOSIP

ZARINA

EMANUELE

PLAYLIFE


MRIŽA ŽIVOTA


Dream_Maker

[URL=http://palominezvijezdice.bl

MOJ RANČ







OVDJE HLADIM USIJANU GLAVU




NAKON ŠTO SE NABRIJAMO NA OVOM ŠANKU



ove slike sam stavio da vidite da osim što pišem blog da šljakam kao konj-plemeniti a, 90% vlasitim rukama
samo da se zna!



TO SU FEŠTE!! NA RANČU KOD NAS NEMA NUDIZMA
MI SE KUPAMO OBUČENI







NAJBOLJA FOTKA I NAJBOLJI SKOK



A NAIĐU I "STARI ZNANCI" BAREM JEDAN DIO NAJHRABRIJIH









Slike sa mog štafelaja..........


































MOJE SKLUPTURE

Ha radim ja i sa glinom












DRVO





sklupture 2009

SKRIVAČICA





stablo života i smrti



zagrljaj



skrivačica 2



Zauvijek zajedno


































,

http://s480.photobucket.com/albums/rr164/kecoland/?action=slideshow&sponsor=312