ponedjeljak | 31.07.2006.

Moj rođendan.

29.7.2006 mi je bio rođendan.Do popodneva sam dobio 36 poruka "Sretan rođendan",a ja sam pisao "Hvala".Naj sretniji dan u mom zivotu.Ojescao sam se odraslo malo sam otisao do grada da si nesto kupim,dosao sam doma i isao sam igrati play station,poslije nekog vrijemena mi je dosla kuma.Popio sam soka sa njom i malo zbavljao njezinog sina.Ona je otisla doma a ja sam sjeo za kompjuter stavio slusalice i pustio si AC-DC.Nakon 1 sat sam otisao van sreo sam frendove i u nasoj ulici smo se razgovarali sve do 11 sati i svi otisli kuci.Ja sam cijelu noc proveo za kompom igruci Ogame.



Toooooo je tooooo.Pa komentirajte

- 15:45 - poljubi i ostavi (3) - troši se - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.