četvrtak | 20.07.2006.

Put u Pulu.

U školi smo se dogovarali za put u Pulu.Put nije puno kostao pa smo prihvatili.Na putu sam se ludo zabavljao sa svojim prijateljima,samo raska nije bila zadovoljna mojim ponasanjem.Na pola puta smo stali da se najedemo,ja sam sa frendima pobjegeo u ducan i too je rasrdilo moju rasku.Ali nema veze sve smo joj objasnili i krenuli smo putem za pulu.Dok smo dosli u pulu ja sam sa prijateljima krenuli po ducanima.Kupio sam si zanimljive stvari.Dosli smo u ducan sa suvenirima,meni je pozlilo cim sam vidijo cjene.Mali kipic 150kn a veliki 300kn,ja sam rekao u ducanu da oni kradu nama novce,i onaj koji kupi kaj je stvarno budala.Sa brodom smo krenuli prema Brijunima,ja sam sjeo pored cura i malo smo slikali jedne druge a malo more.Dok smo dolsi tamo voditeljica nas je ravrstala i krenuli smo po Brijunima.Na Brijunima sam vidio teren za golf,stvarno trava je tak pokosena ma nemam rijeci.Poslije smo nesto o sljivama pricali,krenuli smo po kamenima,moja razrednica je opala sam kamena svi smo se zaletjeli joj pomoci.
Poslije smo krenuli na safari.Sreo sam puno zivotinja,ali sam se najvise zezal sa barom.Proveo sam super iskustvo tamo u Puli.Na putu doma smo isli kroz neki dugacki tunel,pocelo je biti mracno,a ja sam poceo plesati i vrteti,a drugi su pucali od smjeha.Onda sam uzeo od prijateljice stvari i oblekao se u curu.Imao sam dugu kosu pa mi je dobro stajalo.Svi su me slikali,osjecao sam se kao model.Dosao sam doma i hitio sam u krevet spavati.


Pa recite sto mislite o tome.

- 10:48 - poljubi i ostavi (10) - troši se - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.