svaštarrra

nedjelja, 27.01.2008.

Pozzz ljudi

Prije svega ljudovi kako sterofl.......Ima li
sta novoga???rolleyes
Ljudi jucer su nasi rukometasi napravili cudo,uz tolike
ozljede i umor pobjedili su francuze...Koja euforija,,,,,Danas su finale,
nemogu docekati....Pobjediti cemo(nadam se),sve duse su uz njih......
Jucer sam izgubio zivce......nadam se da danas necu,heheroflrofl
Evo narode cjelo drugo poluvrijeme,golovi...da se prisjetite kako
to rade najbolji uz sav taj umor i ozljede

.............pozzzzzzzz
- 13:02 - Komentari (12) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.01.2008.

pazi lik je pravi maher(ako kužite)




- 22:07 - Komentari (20) - Isprintaj - #

petak, 18.01.2008.

evo mene opet

ljudovi mi se vratili sa skijanja,bilo je strava.......ono ubijali smo se na skijama
lomili i tak....ali i treniraliyesrofl...........no nakon svega sam opet kod kuce,
i to je super hehebangbangbang,"kradem bogu dane"roflrofl
i tako jedva cekam da odem do grada u subotu da vidim sta ima,.......
pozz svima,
nekih par slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us-ja u jurtoFree Image Hosting at www.ImageShack.us-smijestaj
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
- 12:45 - Komentari (21) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.01.2008.

pozz(na brzinu)

DI STE,sta ima...ovo pisem sa skijaskih priprema.....ovdje je zakon......
pazite ovo,naucio sam skijasko trcanje.....i super mi ide,no danas sam se s velike strmine bio tako slomijo
jer je neki degenerik prokopao alo drukciji put......rasuo sam se po cjeloj stazi(ali poslje toga sam se stalno spustao
sa te strmine,i visih,hehe)No ima nesta sto nije dobo ovdje na skijanju,Fali mi veslanje,ekipa :(
Jeva cekam da se vratim u brod da idem do grada..hehe...
Pozz svima.....koje znam i koje neznam,hehe
- 20:29 - Komentari (40) - Isprintaj - #

srijeda, 02.01.2008.

di ste.....hehe

Pozz ljudi,sretn nova....sa malim zakasnjenem...
....aj da napisem nowi post:wavenisam dugoyesrofl
kak ste mi?????party...kao ono pocela je nova godina
hmmm cak je dobro pocela...mozda malo predobrosretan,ali to
nesmeta....uglavnom idem na skijanje.....jbt vec mi je dosta snjega.
..crycry.......velik dio moje ekipe ide u mali losinj na pripreme,jedino dvojica fanatika(ja i moj frend) na skijanje....idemo se smrzavati malo(kao da vec nismo)
hehe,
cujemo se skoro(kada se vratim)pozzzzzzzzzzzz
- 15:19 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>