nedjelja, 19.04.2009.

MOTORIJADA: MC MONSTERS, VELIKI BUKOVEC, 2009.

Sve što mogu reći je, svaka čast Darko. Već 17. godinu Monstersi organiziraju meni najbolju motorijadu u Hrvata. Doduše, priznajem, nisam gostovao na svim motorijadama u Hrvatskoj, ali obećavam da ću ih probati obići što više u bližoj budućnosti.

Primijetio sam da je podosta narastao broj gostiju ove godine, što je pridonijelo još boljem štimungu. Bandovi su bili sjajni, a striptizetu sam propustio, jer sam se sa frendom zabrbljao o čemu drugom, nego o motorima. Ali, eto, snašao sam se i ipak uspio dokopati materijala za blog. ;)






























Pogledaj cijelu galeriju (101 slika)



Bauljanje


Svirka


Teta striptizeta


Ova tema na forumu motori.hr

- 20:22 - Reci, reci... (0) - Bljucni na papir - #







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Tu nas je sada:




web counter