22

ponedjeljak

listopad

2012

Ljubav je najjakija....

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::




___ 16. 02. 2012.



__ Najdraže moje!



Znam da za lijepo iznenađenje

nikad nije kasno zato ljubavi

moja - SRETNO TI VALENTINOVO.

Iako se čujemo svaki dan i

pričamo i mazimo se, imam

osjećaj kao da ti još nešto imam

reči. Kao da se nismo ispričali

dovoljno ljepoto moja nisi ni

svjestan koliko si uljepšao moj

život i neznam kud bi sad bez

tebe.Svakim danom mi sve više

fališ i sve te više želim kraj

sebe. Znam ljube da smo odrasli

zreli ljudi i da je sad tako, ali

lakše mi kad ti tako kažem.



Kao i sve ostalo što ti moram reći.

Srećo moja, tako si osjećajan, tako

si za sve dobar, a najmanje za sebe.

Evo ti šaljem ovaj veš da te ugrije i

sjeti na mene.

U knjigu ti nisam pisala posvetu da

je nemoraš skrivati ljube.

Tako bi te ljubila svaki dan. Pratila

te do vrata s poljupcem kad odlaziš

u noćnu. Kad bi ti peglala ljubila bi

svaki komad tvoje robe. Kuhala ti s

ljubavlju.

Znam po stoti put znam, nemoraš

mi to govoriti, da je sad tako

( kao da sad kad u pošti ovo pišem

čujem tvoj glas).



Voli te, samo tvoja

Jadranka



*


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Tko bi to stao ovakoj, pravoj ljubavi na put????

Kao što svi znaju, a prave se da ne znaju,

naš dobri Jablan hrleći u zagrljaj svojoj dragoj

doživio je tešku saobračajnu nesreću.

Hvala Bogu preživio je i uz njegu i ljubav svoje drage

jako se brzo oporavio i već uživaju u svojoj ljubavi.

I zato "Sve im sretno bilo" i da što prije postanu mladenci.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
O zabranjenoj ljubavi:


" Da je ljubav stvar izbora,

niko nebi odabrao takvu bol!"


Iz filma: Ana i kralj

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Oznake: ljubav

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.